Κυριακή, 26 Σεπτεμβρίου, 2021

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2013 10:24

Νόμιμο το πλαφόν στα εισιτήρια

logoartc_fΔύο ναυτιλιακές εταιρείες ζητούσαν από το ΣτΕ να ακυρωθούν ως παράνομες και αντίθετες στην ευρωπαϊκή νομοθεσία οι αποφάσεις του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, με τις οποίες καθορίστηκαν οι τιμές των ναύλων των επιβατών και οχημάτων.

Το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ)έκρινε νόμιμο και σύμφωνο, με την Ευρωπαϊκή  νομοθεσία και νομολογία, να μπορεί ο  υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας να προσδιορίζει το ανώτατο πλαφόν των εισιτηρίων των πλοίων, όπως και το ωράριο των δρομολογίων τους και απέρριψε τις προσφυγές δύο ναυτιλιακών εταιρειών.

Ειδικότερα, οι ναυτιλιακές εταιρείες ζητούσαν από το ΣτΕ να ακυρωθούν, ως παράνομες και αντίθετες στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία και τις αποφάσεις του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δύο αποφάσεις του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, με τις οποίες καθορίστηκαν οι τιμές των ναύλων των επιβατών και οχημάτων, κατά κατηγορία πλοίων, και έγιναν αλλαγές στο ωράριο των δρομολογίων ακτοπλοϊκής  γραμμής.

Οι ναυτιλιακές εταιρείες υποστήριζαν ότι ο καθορισμός των ναύλων, από τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας  παραβιάζει συνταγματικά κατοχυρωμένα  δικαιώματα, την Ευρωπαϊκή νομοθεσία και νομολογία. Το ΣτΕ επικαλούμενο το δημόσιο συμφέρον και τις συνταγματικές επιταγές, απέρριψε, ως αβάσιμους, όλους τους ισχυρισμούς των ναυτιλιακών εταιρειών. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι ο καθορισμός των ναύλων των πλοίων γίνεται με κριτήριο την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος, χωρίς να δημιουργούνται διακρίσεις μεταξύ των πλοιοκτητών, ενώ παράλληλα έκρινε ότι είναι σύμφωνη με τις συνταγματικές αρχές της  αναλογικότητας και την Ευρωπαϊκή νομοθεσία και νομολογία ο καθορισμός ανωτάτων επιτρεπομένων τιμών ναύλων για όλες τις συνδέσεις των λιμανιών.

Αναφορικά, με το ωράριο των δρομολογίων οι δικαστές απέρριψαν, επίσης ως αβάσιμους, τους ισχυρισμούς των ναυτιλιακών εταιρειών, οι οποίες ζητούσαν να ακυρωθεί η απόφαση που τροποποιεί τις ώρες   δρομολογίου πλοίου, για λόγους ασφαλείας του πλοίου και της τάξεως στα λιμάνια. Να σημειωθεί ότι της απόφασης του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας είχε προηγηθεί έγγραφο του Λιμεναρχείου για ταυτόχρονες αφιξο-αναχωρήσεις πλοίων, που εγκυμονούν κινδύνους στην ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.

Πηγή: left.gr

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

Γ.  Μώραλης ικανοποίηση για τη
δημιουργία νέου κολυμβητηρίου
  
«Το δίκιο είναι ζόρικο πολύ» 
 
«Έχουν πάρει διαζύγιο με
την αλήθεια…»

Έφυγε από τη ζωή ο Σπύρος
Παπαϊωάννου
 

Γεγονότα

“Λάσκεια 2021” από τον Οργανισμό
Λιμένος Ελευσίνας 

Europe Direct Piraeus

"Μαθαίνοντας να πετάω"

Η Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. στην
85η ΔΕΘ

«Ανάπτυξη: Νερό - ενέργεια και
ψηφιακός μετασχηματισμός»

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

26 Σεπτεμβρίου 2021, 18.09
ΣΥΡΙΖΑ: «Σεβασμό του χώρου της Κυνόσουρας»
Με νομοθετήματα όπως ο...
26 Σεπτεμβρίου 2021, 00.00
Γ. Στάνκογλου: “Δεν μπορώ να ακούω ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο!”
Συνέντευξη στη Σεμίνα Διγενή και τον...
25 Σεπτεμβρίου 2021, 19.21
Τρ. Αλεξιάδης: Ακόμα ένα βήμα για το έγκλημα στον Πειραιά
Καλώ τους βουλευτές της ΝΔ Δημήτρη...

Ναυτιλία

26 Σεπτεμβρίου 2021, 00.00
Γιατί πλημμύρησε ο Πειραιάς από κοντέινερς που παραμένουν στα «αζήτητα»
Πάνω από 34.000 άδεια κοντέινερς «λιμνάζουν»...
22 Σεπτεμβρίου 2021, 22.24
 Συνάντηση ΠΝΟ με Γ. Πλακιωτάκη
Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ναυτικής...

Πειραιάς

26 Σεπτεμβρίου 2021, 18.22
 Γ.  Μώραλης ικανοποίηση για τη δημιουργία νέου κολυμβητηρίου
Δήλωση Δημάρχου Πειραιά  Γιάννη  Μώραλη...
26 Σεπτεμβρίου 2021, 18.14
Εγκαίνια στην έκθεση φωτογραφίας «Εξερευνώντας τις πόλεις μας»
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν...
26 Σεπτεμβρίου 2021, 00.00
 «Χάι-Λάιφ»: Νέα δεδομένα μετά την απόφαση του ΣτΕ
  Αναφέρει σε ανακοίνωση της Η...