

1. Τα λιμάνια αποτελούν μηχανές ανάπτυξης. Δεν προσφέρονται ούτε για εισπρακτικές διαδικασίες, ούτε για μικροαναπτυξιακές λογικές τοπικών συμφερόντων. Απαιτείται συνολικός και συλλογικός σχεδιασμός, αν θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητές τους.
3. Το θεσμικό πλαίσιο της αγοράς λιμενικών υπηρεσιών αποτελείται από: (α) τον υπό ψήφιση Κοινοτικό Κανονισμό, (β) τα διευρωπαϊκά δίκτυα, (γ) τις ευρωπαϊκές λιμενικές πολιτικές της ESPO (δ) τους Νόμους των 3 Μνημονίων και (ε) το Ν.4150/2013 για τις λιμενικές πολιτικές, ο οποίος μεν ψηφίσθηκε, αλλά δεν εφαρμόζεται. Οτιδήποτε αποφασίζεται με παραγνώριση του πιο πάνω πλαισίου θα οδηγείται σε αποτυχία.
5. Το θέμα “πώληση μετοχών” ή “παραχωρήσεις” στο ελληνικό σύστημα είναι ψευδοδίλλημα. Γιατί οι ιδιωτικοποιήσεις πρέπει να εφαρμοσθούν συνδυαστικά, υπό τον όρο (α) των ευρωπαϊκών δεδομένων, όπου το 97% των λιμένων ανήκουν μετοχικά στο δημόσιο, την αυτοδιοίκηση και τους χρήστες, (β) μιας ενιαίας στρατηγικής μεταρρυθμίσεων και αναπτυξιακών σχεδίων, (γ) μιας διαφανούς πολιτικής προσέλκυσης επενδύσεων και (δ) της δημιουργίας εσόδων για κάλυψη των υποχρεώσεων της χώρας και των τοπικών κοινωνιών.
- 29/10/2013 22:08 - Ο ΟΛΠ δε χρωστάει …
- 28/10/2013 23:00 - Συμφωνία ΟΛΠ-COSCO: Επιζήμια για το δημόσιο συμφέρον …
- 26/10/2013 10:02 - Προβληματική η σύνδεση Πειραιά και Β. Αιγαίου
- 24/10/2013 21:25 - ΟΛΠ: Υπόγεια οδική διασύνδεση
- 23/10/2013 23:00 - Φως … περισσότερο φως στο Λιμάνι
- 22/10/2013 23:05 - Συνάντηση των Λιμενεργατών με τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ
- 21/10/2013 19:18 - Υ.Ε.Ν.: Το 35% των υπαλλήλων απολύεται !!!
- 20/10/2013 19:57 - Σκαραμαγκάς: Βυθίζεται Πλωτή Δεξαμενή
- 19/10/2013 09:50 - Ο Μ. Βαρβιτσιώτης για την Κρουαζιέρα το 2014
- 17/10/2013 21:52 - 3ο Ναυτιλιακό Συνέδριο