Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου, 2021

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Δευτέρα, 07 Οκτωβρίου 2013 23:00

To success story του Σαμαρά συνεχίζεται στη ναυτιλία

therines_ekptoseis

Τα επιτεύγματα του success story του πρωθυπουργού δεν έχουν τέλος. Μετά τις σπουδαίες επιδόσεις στην ανεργία, που σύμφωνα με εκτιμήσεις αναμένεται να αγγίξει το 34% εως και το 2016, τα εκατοντάδες λουκέτα σε επιχειρήσεις και τις αυτοκτονίες συνανθρώπων μας από το ξέσπασμα της κρίσης και μετα, το success story βρίσκει εφαρμογή και στη ναυτιλία.

Όπως αναφέρει το capital, 1 στους 4 εφοπλιστές που επιχειρούσαν το 1998, έχει πλέον αποσυρθεί. Μόνο το 2012 έκλεισαν συνολικά 28 ναυτιλιακές, με το συνολικό αριθμό των ναυτιλιακών εταιρειών που έκλεισαν από το 2011 μέχρι σημέρα να αγγίζει τις 72, σύμφωνα με την έρευνα του συμβουλευτικού και ερευνητικού οίκου Petrofin.

H διαρκής συρρίκνωση της επιχειρηματικής βάσης, αφορά περισσότερο τις μικρές ναυτιλιακές παρά τις μεγάλες. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο αριθμός των ελληνικών επιχειρήσεων ανέρχεται σε σήμερα τις 690.000, που είναι και ο χαμηλότερος τα τελευταία 16 χρόνια. Η τελευταία χρονιά που ο αριθμός των ελληνικών ναυτιλιακών ήταν σε αυτά τα επίπεδα ήταν το 2005 λίγο πριν την έναρξη της 4ετους περιόδου αλματώδους ανάπτυξης της ποντοπόρου.

Και όσο για τους λόγους της κρίσης, δεν είναι άλλος από την πολιτική που ακουλουθείται τα τελευταία χρόνια. Αλλά είπαμε το success story του πρωθυπουργού συνεχίζεται, παντού και πάντα.

Πηγή: Το Κουτί της Πανδώρας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 


 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Β΄  ΠΕΙΡΑΙΑ
Εγγεγραμμένοι: 277.268
Ψήφισαν : 191.915 / 69,22%
Έγκυρα : 186.356
Άκυρα : 4.467
Λευκά : 1.095

 

 


Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

 

Νομοσχέδιο για τη θαλάσσια
πολιτική στο νησιωτικό
χώρο
 
«Κεραία κινητής τηλεφωνίας
δίπλα σε σχολικές
μονάδες»

«Η ακύρωση της αγοράς
των λεωφορείων, δεν έτυχε,
πέτυχε»

«Πότε θα στελεχωθεί το
Κέντρο Υγείας Κερατσινίου»
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«Μία φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά»: 
Δεύτερος κύκλος εκπομπών

«μπλε λουλούδι – αναμνήσεις
από το 2048»

"ΖΩΕΣ ΜΕΣΙΣΤΙΕΣ" 
της Ελένης Νίκα  

«ΤΑΤΛΙΝ: ΜΝΗΜΕΙΟ
ΣΤΗΝ ΙΙΙη ΔΙΕΘΝΗ»
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

19 Ιανουαρίου 2021, 23.58
Παραδοχή Πλακιωτάκη για τις υποχρεωτικές επενδύσεις της ΟΛΠ ΑΕ
Παραδοχή Πλακιωτάκη ότι η ΟΛΠ-COSCO ΑΕ, μετά...
19 Ιανουαρίου 2021, 19.09
«Κεραία κινητής τηλεφωνίας δίπλα σε σχολικές μονάδες»
Το θέμα της τοποθέτησης κεραίας...
19 Ιανουαρίου 2021, 19.06
Νομοσχέδιο για τη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο
Ανακοίνωση από το Υπουργείο...

Ναυτιλία

20 Ιανουαρίου 2021, 22.47
Συνάντηση Γ. Πλακιωτάκη για τον «Οίκο Ναύτου»
Με τον νέο Πρόεδρο του Οίκου Ναύτου...
18 Ιανουαρίου 2021, 22.38
Υπ. Ναυτιλίας: Αντιμετώπιση της λειψυδρίας στα νησιά
Τρία εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της...

Πειραιάς

20 Ιανουαρίου 2021, 23.07
Πειραιάς: Rapid test για τους εργαζόμενους των Βρεφονηπιακών Σταθμών
Rapid test ανίχνευσης του Covid-19 στους...
20 Ιανουαρίου 2021, 23.04
Πειραιάς για όλους»: Μια απάντηση με πολλούς αποδέκτες ...
«Ένα σχόλιο για τις "θρυλικές μπίζνες"...
20 Ιανουαρίου 2021, 00.00
«Η αβάσταχτη περιπλάνηση του Εθνικού»
Ανακοίνωση της Δημοτικής Κίνησης ...