Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου, 2020

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013 21:11

«Ο Πρωθυπουργός ψάχνει εναγωνίως ευκαιρίες»

cosco_fortia
Ανακοίνωση τμήματος ναυτιλίας ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ για την απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στα λιμάνια και για τη σημερινή παρουσία του πρωθυπουργού στο χώρο της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά
«Οι σημερινές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λιμάνια για την διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα τους, στις οποίες παραβρέθηκαν εκφράζοντας τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ οι βουλευτίνες Β Αθήνας Νάντια Βαλαβάνη και Β Πειραιά Τζένη Βαμβακά, δεν αφορούν μόνο τους ίδιους τους εργαζόμενους αλλά το σύνολο της κοινωνίας η οποία μπορεί να διασφαλίσει πραγματικά οφέλη μόνο αν η ανάπτυξη των λιμανιών γίνει υπό δημόσιο έλεγχο.
Τον περασμένο Μάρτιο ο κ. Σαμαράς είχε επισκεφθεί το λιμάνι του Πειραιά προκειμένου να παραβρεθεί στη σύναψη ιδιωτικής συμφωνίας δύο εταιρειών, της COSCO και της  Hewlett-Packard, για τη μεταφορά των προϊόντων της τελευταίας μέσω σιδηροδρόμου από την προβλήτα της COSCO προς την Ευρωπαϊκή ενδοχώρα. Σήμερα, τέσσερις μήνες μετά την πρωθυπουργική φιέστα, καμία μεταφορά φορτίων της COSCO δεν έχει πραγματοποιηθεί μέσω σιδηροδρόμου από το λιμάνι του Πειραιά!
Ένα μήνα μετά, τον Απρίλιο, εγκαινίασε την επανέναρξη του έργου του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου - Πατρών με δανεικά μηχανήματα και δανεικούς εργαζόμενους! Το έργο ποτέ δεν ξεκίνησε!
Σήμερα ο πρωθυπουργός, αμετανόητος, επανέρχεται στο χώρο της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά για να εγκαινιάσει τον προβλήτα ΙΙΙ «Ερμής», έργο το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2015 ή στην καλύτερη περίπτωση στο τέλος του 2014!
Ο πρωθυπουργός πανικόβλητος από τις συνεχείς αποτυχίες της πολιτικής του success story ψάχνει εναγωνίως ευκαιρίες για να προβάλλει μία πλαστή εικόνα αισιοδοξίας. Ταυτόχρονα, με την παρουσία του στο χώρο της COSCO προετοιμάζει το έδαφος για την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών της χώρας ευνοώντας ταυτόχρονα τις αξιώσεις της Κινέζικής εταιρείας για μείωση του συμβατικού τιμήματος που καταβάλλει ετησίως στον ΟΛΠ. Βέβαια σε αυτή την πλαστή εικόνα δεν έχουν θέση οι σκανδαλώδεις φοροαπαλλαγές της Κινέζικης εταιρείας, οι ψευδείς προβλέψεις για χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας καθώς και οι καταγγελίες των συνδικάτων ότι ο προβλήτας της COSCO «αναδείχθηκε» πρόσφατα, σε έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ως ο μοναδικός μεταξύ των 265 μεγαλύτερων Ευρωπαϊκών λιμανιών που δεν αναγνωρίζονται εργασιακά δικαιώματα».
Ανακοίνωση τμήματος ναυτιλίας ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ για την απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στα λιμάνια και για τη σημερινή παρουσία του πρωθυπουργού στο χώρο της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά

«Οι σημερινές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λιμάνια για την διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα τους, στις οποίες παραβρέθηκαν εκφράζοντας τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ οι βουλευτίνες Β Αθήνας Νάντια Βαλαβάνη και Β Πειραιά Τζένη Βαμβακά, δεν αφορούν μόνο τους ίδιους τους εργαζόμενους αλλά το σύνολο της κοινωνίας η οποία μπορεί να διασφαλίσει πραγματικά οφέλη μόνο αν η ανάπτυξη των λιμανιών γίνει υπό δημόσιο έλεγχο. 

Τον περασμένο Μάρτιο ο Σαμαράς είχε επισκεφθεί το λιμάνι του Πειραιά προκειμένου να παραβρεθεί στη σύναψη ιδιωτικής συμφωνίας δύο εταιρειών, της COSCO και της  Hewlett-Packard, για τη μεταφορά των προϊόντων της τελευταίας μέσω σιδηροδρόμου από την προβλήτα της COSCO προς την Ευρωπαϊκή ενδοχώρα. \

Σήμερα, τέσσερις μήνες μετά την πρωθυπουργική φιέστα, καμία μεταφορά φορτίων της COSCO δεν έχει πραγματοποιηθεί μέσω σιδηροδρόμου από το λιμάνι του Πειραιά! Ένα μήνα μετά, τον Απρίλιο, εγκαινίασε την επανέναρξη του έργου του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου - Πατρών με δανεικά μηχανήματα και δανεικούς εργαζόμενους! Το έργο ποτέ δεν ξεκίνησε! Σήμερα ο πρωθυπουργός, αμετανόητος, επανέρχεται στο χώρο της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά για να εγκαινιάσει τον προβλήτα ΙΙΙ «Ερμής», έργο το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2015 ή στην καλύτερη περίπτωση στο τέλος του 2014! 

Ο πρωθυπουργός πανικόβλητος από τις συνεχείς αποτυχίες της πολιτικής του success story ψάχνει εναγωνίως ευκαιρίες για να προβάλλει μία πλαστή εικόνα αισιοδοξίας. Ταυτόχρονα, με την παρουσία του στο χώρο της COSCO προετοιμάζει το έδαφος για την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών της χώρας ευνοώντας ταυτόχρονα τις αξιώσεις της Κινέζικής εταιρείας για μείωση του συμβατικού τιμήματος που καταβάλλει ετησίως στον ΟΛΠ. Βέβαια σε αυτή την πλαστή εικόνα δεν έχουν θέση οι σκανδαλώδεις φοροαπαλλαγές της Κινέζικης εταιρείας, οι ψευδείς προβλέψεις για χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας καθώς και οι καταγγελίες των συνδικάτων ότι ο προβλήτας της COSCO «αναδείχθηκε» πρόσφατα, σε έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ως ο μοναδικός μεταξύ των 265 μεγαλύτερων Ευρωπαϊκών λιμανιών που δεν αναγνωρίζονται εργασιακά δικαιώματα».

 



Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

 

«Εκπτώσεις στην ασφάλεια
των πλοίων» 
 
«Η κατάσταση θέλει
 σοβαρότητα και όχι
μπραβιλίκια»

«Οι αντιθέσεις Μώραλη-
Μαρινάκη για τα έργα του
ΟΛΠ και ο ρόλος της ΝΔ»

«Έπεσαν οι μάσκες των
υποκριτών»

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«Μία φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά»: 
Δεύτερος κύκλος εκπομπών

«μπλε λουλούδι – αναμνήσεις
από το 2048»

Posidonia Web
Forums Week  

«ΤΑΤΛΙΝ: ΜΝΗΜΕΙΟ
ΣΤΗΝ ΙΙΙη ΔΙΕΘΝΗ»
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

24 Νοεμβρίου 2020, 00.00
Θανάσης Καμπαγιάννης: Το φιάσκο του νόμου Χρυσοχοΐδη
  «Η όποια νέα κυβέρνηση αποφασίσει να...
23 Νοεμβρίου 2020, 19.10
Άρωμα σκοτεινών εποχών
Εισαγγελική έρευνα για Τσίπρα,...
23 Νοεμβρίου 2020, 18.56
Μετεξέλιξη του ΠΡΑΤΤΩ σε Πολιτικό Κίνημα
Την μετεξέλιξη του ΠΡΑΤΤΩ σε Πολιτικό...

Ναυτιλία

26 Νοεμβρίου 2020, 18.00
«Εκπτώσεις στην ασφάλεια των πλοίων»
«Ν. Σαντορινιός: Με αιφνιδιαστική...
26 Νοεμβρίου 2020, 17.57
Σκανδαλώδεις αναθέσεις άγονων γραμμών μέσα στο χειμώνα!
«Ν. Σαντορινιός: Σκανδαλώδεις...
26 Νοεμβρίου 2020, 00.00
Φυτεύοντας τους Υποβρύχιους Κήπους του Αιγαίου
Ένα σημαντικό στάδιο της διαδικασίας...

Πειραιάς