Κυριακή, 24 Οκτωβρίου, 2021

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Κυριακή, 02 Ιουνίου 2013 11:04

Η ΠΝΟ προειδοποιεί …

demena_ploia_5-1
Με συνδικαλιστική παρέμβαση σε πλοία εταιρειών που οφείλουν δεδουλευμένα μηνών σε ναυτικούς, προειδοποιεί η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, δίνοντας μάλιστα διορία μέχρι την Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013. Σχετική επιστολή, απέστειλε η διοίκηση της ΠΝΟ προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου αλλά και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, που εκπροσωπεί την πλευρά των πλοιοκτητών.  «Οι διάφορες κατά καιρούς δεσμευτικές διαβεβαιώσεις εκ μέρους του αρμόδιου υπουργού και Ακτοπλοϊκών εταιρειών, για εξόφληση των οφειλών αυτών και μάλιστα σε τακτικές ημερομηνίες προ πολλού, έχουν αποδεχθεί ως κενές περιεχομένου» τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Εισαγγελική παρέμβαση για το θέμα, έχει ζητήσει και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού Αντώνης Νταλακογιώργος.
Δικαστική διένεξη ΠΝΟ με NEL και «ADRIATIC LINES» για τις κινητοποιήσεις στα πλοία Ropax Ι και ΙΙ Σε δικαστική διένεξη βρίσκεται η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία με την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου και την «ADRIATIC LINES», με αφορμή τις κινητοποιήσεις ναυτικών στα δύο πλοία Ropax Ι και ΙΙ, που αφορούσαν τη μη πρόσληψη Ελλήνων.
Η πρώτη δίκη ήταν προγραμματισμένη τη Δευτέρα 27 Μαΐου μεταξύ της NEL και της ΠΝΟ στα δικαστήρια της Κορίνθου, αλλά αναβλήθηκε λόγω παρέλευσης του ωραρίου και θα οριστεί νέα δικάσιμος. Η δεύτερη δίκη θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 31 Μαΐου, μεταξύ της ADRIATIC LINES και της ΠΝΟ.
Σύμφωνα με τη ΝΕL, τα δύο Ropax με βρετανική σημαία είχαν ναυλωθεί από πλοιοκτήτη με συγκεκριμένο ναυλοσύμφωνο που υποχρέωνε την εταιρεία να είναι επανδρωμένα με τους ναυτικούς που επιθυμούσε ο πλοιοκτήτης για συγκεκριμένο διάστημα.
Στα πλοία βρίσκονταν 34 ναυτικοί από χώρες της Ευρώπης ενώ το έγγραφα των πλοίων όριζαν ότι αρκούσαν για τα συγκεκριμένα πλοία 18 ναυτικοί.
Όπως υποστήριξε ο συνήγορος της ΝΕL στο ΑΠΕ-ΜΠΕ απαίτηση της ΠΝΟ μαζί με τους ξένους ναυτικούς που όριζε συγκεκριμένα ο πλοιοκτήτης στο ναυλοσύμφωνο ήταν να προσληφθούν και 54 Έλληνες ναυτικοί, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρούσε σε συνδικαλιστική δράση.
Υποστήριξε ότι από τις κινητοποιήσεις στα δύο πλοία που ήταν ακινητοποιημένα για δύο μήνες, ακυρώθηκαν εμπορικές συμφωνίες με ματαιώσεις δρομολογίων αλλά και η συμφωνία με τον συγκεκριμένο πλοιοκτήτη που ναύλωσε στη ΝΕL τα πλοία, με αποτέλεσμα η εταιρεία να ζημιωθεί χρηματικά.
Από την πλευρά τους ανώτερα συνδικαλιστικά στελέχη της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ έκαναν λόγο για αθέτηση της έγγραφης συμφωνίας από την πλοιοκτήτρια εταιρεία ΝΕL και την ADRIATIC LINES προς την ΠΝΟ και τη Διεθνή Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές ITF Ιταλίας, προκειμένου να προσκληθεί συγκεκριμένος αριθμός Ελλήνων ναυτικών.
Σύμφωνα με ναυτεργατικά σωματεία η Ναυτιλιακή Εταιρεία «ADRIATIC LINES» στο δικαστήριο την Παρασκευή απαιτεί από τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των ναυτεργατών, αποζημίωση 15.000.000 ευρώ, με αφορμή τις κινητοποιήσεις των ναυτεργατών τον Ιούνιο-Ιούλιο 2010, στο λιμάνι της Κορίνθου και στα πλοία «Ropax I» και «Ropax II».
Συμμετοχή των ναυτικών στο συλλαλητήριο για το μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης
Τη συμμετοχή των ναυτικών στο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας ενάντια στο μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης, που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 31 Μαΐου 2013 στις 7 το απόγευμα στην Πλατεία Συντάγματος αποφάσισε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
«Οι ναυτεργάτες ενώνουν τη φωνή διαμαρτυρίας μαζί με τους συναδέλφους της ΟΛΜΕ και τους Εργαζόμενους στο Μετρό οι οποίοι και αυτοί παραμένουν επιστρατευμένοι, ενάντια σε αυτό το απαράδεκτο και ντροπιαστικό για το δημοκρατικό μας πολίτευμα μέτρο, απαιτώντας την άμεση ανάκληση και κατάργηση αυτής της αντιδημοκρατικής και εκτός κοινωνικών ερεισμάτων νομοθεσίας» τονίζεται σε ανακοίνωση της ΠΝΟ.
Πάντως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας σύμφωνα με πληροφορίες εξετάζει την πιθανότητα να εισηγηθεί την άρση του μέτρου της πολιτικής επιστράτευσης στην περίπτωση που περάσει ρύθμιση στη βουλή που θα προβλέπει πλοίο ασφαλείας στη περίπτωση απεργιακών κινητοποιήσεων των ναυτικών που ξεπερνούν το 48ωρο.
Σύμφωνα με πληροφορίες στόχος της πολιτικής ηγεσίας δεν είναι να δημιουργήσει, με την επαναφορά της συγκεκριμένης διάταξης, κάποιον απεργοσπαστικό μηχανισμό απέναντι σε προαναγγελθείσες κινητοποιήσεις ναυτικών, αλλά να διασφαλίσει με συγκεκριμένα κριτήρια την τροφοδοσία και τις ιατροφαρμακευτικές ανάγκες των νησιών, σε περιόδους απεργιών.
Όπως μάλιστα τόνισαν, η συγκεκριμένη διάταξη δεν έχει στόχο να δημιουργήσει ακτοπλοϊκή συγκοινωνία, αλλά μια «γέφυρα» εξυπηρέτησης των άμεσων αναγκών. Δηλαδή να υπάρχει κάτι ανάλογο, όπως υπάρχει για παράδειγμα στη διάρκεια απεργιών στα νοσοκομεία ή τη ΔΕΗ, με προσωπικό ασφαλείας.
Πηγή: ΑΠΕ,portnet
Με συνδικαλιστική παρέμβαση σε πλοία εταιρειών που οφείλουν δεδουλευμένα μηνών σε ναυτικούς, προειδοποιεί η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, δίνοντας μάλιστα διορία μέχρι την Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013.

Σχετική επιστολή, απέστειλε η διοίκηση της ΠΝΟ προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου αλλά και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, που εκπροσωπεί την πλευρά των πλοιοκτητών.  

«Οι διάφορες κατά καιρούς δεσμευτικές διαβεβαιώσεις εκ μέρους του αρμόδιου υπουργού και Ακτοπλοϊκών εταιρειών, για εξόφληση των οφειλών αυτών και μάλιστα σε τακτικές ημερομηνίες προ πολλού, έχουν αποδεχθεί ως κενές περιεχομένου» τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία. Εισαγγελική παρέμβαση για το θέμα, έχει ζητήσει και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού Αντώνης Νταλακογιώργος.

Δικαστική διένεξη ΠΝΟ με NEL και «ADRIATIC LINES» για τις κινητοποιήσεις στα πλοία Ropax Ι και ΙΙ

Σε δικαστική διένεξη βρίσκεται η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία με την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου και την «ADRIATIC LINES», με αφορμή τις κινητοποιήσεις ναυτικών στα δύο πλοία Ropax Ι και ΙΙ, που αφορούσαν τη μη πρόσληψη Ελλήνων.

Σύμφωνα με τη ΝΕL, τα δύο Ropax με βρετανική σημαία είχαν ναυλωθεί από πλοιοκτήτη με συγκεκριμένο ναυλοσύμφωνο που υποχρέωνε την εταιρεία να είναι επανδρωμένα με τους ναυτικούς που επιθυμούσε ο πλοιοκτήτης για συγκεκριμένο διάστημα.Στα πλοία βρίσκονταν 34 ναυτικοί από χώρες της Ευρώπης ενώ το έγγραφα των πλοίων όριζαν ότι αρκούσαν για τα συγκεκριμένα πλοία 18 ναυτικοί.Όπως υποστήριξε ο συνήγορος της ΝΕL στο ΑΠΕ-ΜΠΕ απαίτηση της ΠΝΟ μαζί με τους ξένους ναυτικούς που όριζε συγκεκριμένα ο πλοιοκτήτης στο ναυλοσύμφωνο ήταν να προσληφθούν και 54 Έλληνες ναυτικοί, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρούσε σε συνδικαλιστική δράση.Υποστήριξε ότι από τις κινητοποιήσεις στα δύο πλοία που ήταν ακινητοποιημένα για δύο μήνες, ακυρώθηκαν εμπορικές συμφωνίες με ματαιώσεις δρομολογίων αλλά και η συμφωνία με τον συγκεκριμένο πλοιοκτήτη που ναύλωσε στη ΝΕL τα πλοία, με αποτέλεσμα η εταιρεία να ζημιωθεί χρηματικά.

Από την πλευρά τους ανώτερα συνδικαλιστικά στελέχη της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ έκαναν λόγο για αθέτηση της έγγραφης συμφωνίας από την πλοιοκτήτρια εταιρεία ΝΕL και την ADRIATIC LINES προς την ΠΝΟ και τη Διεθνή Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές ITF Ιταλίας, προκειμένου να προσκληθεί συγκεκριμένος αριθμός Ελλήνων ναυτικών.

Σύμφωνα με ναυτεργατικά σωματεία η Ναυτιλιακή Εταιρεία «ADRIATIC LINES» στο δικαστήριο απαιτεί από τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των ναυτεργατών, αποζημίωση 15.000.000 ευρώ, με αφορμή τις κινητοποιήσεις των ναυτεργατών τον Ιούνιο-Ιούλιο 2010, στο λιμάνι της Κορίνθου και στα πλοία «Ropax I» και «Ropax II».

 

Πηγή: ΑΠΕ,portnet

 



Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

Στη Βουλή τα σχολικά
γεύματα και οι συγχωνεύσεις
στη Νίκαια
 
«Όταν και η ίδια ντροπή
ντρέπεται»
 
«Οι ναζιστικές πρακτικές δεν
έχουν θέση στην κοινωνία»

«Η καταπολέμηση της
κλιματικής αλλαγής και η
συνεργασία των κρατών
της Μεσογείου»

Γεγονότα

CLIA: Η νέα Γενική
Διευθύντρια στην Ευρώπη

Europe Direct Piraeus

O Οργανισμός Λιμένος
Ελευσίνας μέλος της
HELMEPA

Η Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. στην
85η ΔΕΘ

EMBARK - The Series «Η
περιπέτεια μας περιμένει»

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

23 Οκτωβρίου 2021, 21.27
Οι συγκεντρώσεις του ΚΚΕ στον Πειραιά
Συγκεντρώσεις θα πραγματοποιήσουν τις επόμενες ημέρες οι Κομματικές  Οργανώσεις Πειραιά του ΚΚΕ. ...
23 Οκτωβρίου 2021, 09.19
«Η καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και η συνεργασία των κρατών της Μεσογείου»
Στην ανάγκη για συνεργασία, στο πλαίσιο της καταπολέμησης της κλιματικής κρίσης, με στόχο την ευημερία των...
21 Οκτωβρίου 2021, 19.28
ΣΥΡΙΖΑ Πειραιά: Πρόκληση η αποφυλάκιση Πατέλη
Νομαρχιακή Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Πειραιά: Η αποφυλάκιση Πατέλη συνιστά πρόκληση για τους δημοκρατικούς πολίτες...

Ναυτιλία

22 Οκτωβρίου 2021, 18.04
«Καμιά ειδική μεταχείριση, κανένα προνόμιο υπέρ των συνδικαλιστών!!»
«Μέσα σε μια περίοδο όξυνσης και γιγάντωσης των Ναυτεργατικών προβλημάτων και κλιμάκωσης της επίθεσης...
21 Οκτωβρίου 2021, 19.24
Το Λιμάνι του Πειραιά φιλοξενεί το Συνέδριο “Green Port Cruise & Congress “
To 16o Συνέδριο Green Port Cruise&Congress που πραγματοποιείται στην Ελλάδα, φιλοξενείται από την ΟΛΠ Α.Ε. και διαρκεί από...
20 Οκτωβρίου 2021, 18.41
CLIA: Η νέα Γενική Διευθύντρια στην Ευρώπη
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), ο κύριος φορέας και η ηγετική φωνή της παγκόσμιας κοινότητας...

Πειραιάς

24 Οκτωβρίου 2021, 15.41
Εγκαίνια Πρότυπου Δημοτικού Ωδείου Πειραιά
Ο Δήμος Πειραιά και ο Ο.Π.Α.Ν. εγκαινιάζει το νέο παράρτημα του  Πρότυπου Δημοτικού Ωδείου Πειραιά με στόχο να...
23 Οκτωβρίου 2021, 21.32
«Πρωτοβουλίες άμεσης και ευέλικτης δράσης στο Νέο Φάληρο»
Την ανάληψη πρωτοβουλιών άμεσης και ευέλικτης δράσης για την επιτακτική ολοκλήρωση των έργων στον Κηφισό, την...
23 Οκτωβρίου 2021, 00.00
Σκηνή «Ωμέγα» η νέα σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά
Το εμβληματικό μνημείο της πόλης μας, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το οποίο αποτελεί σημείο αναφοράς...