Τρίτη, 21 Ιανουαρίου, 2020

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Τρίτη, 28 Μαΐου 2013 11:21

Ο ΟΛΠ παράδειγμα κερδοφόρου Δημόσιου Οργανισμού

egkainia_olp
Οι Ενώσεις των Λιμενεργατών και των άλλων εργαζομένων στο Λιμάνι, μετά τα εγκαίνια του νέου Σταθμού Κρουαζιέρας, σε ανακοίνωση τους υπογραμμίζουν τα εξής:
«Χθες πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Β’ Επιβατικού Σταθμού Κρουαζιέρας στο Λιμάνι του Πειραιά, που κόστισε περίπου 4,2 εκ. ευρώ και χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από τον Δημόσιο ΟΛΠ, που είναι και ο πάροχος στη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
Παράλληλα κοντά στο στάδιο της ολοκλήρωσης βρίσκεται και η επέκταση ενός ακόμη έργου υποδομής, η δαπάνη του οποίου αγγίζει τα 2 εκ. ευρώ.
Ολοκληρώνεται με αυτό τον τρόπο ένας κύκλος επενδύσεων από τον Δημόσιο ΟΛΠ.
Όλα αυτά είναι ένα δείγμα της συμβολής του Δημόσιου Οργανισμού Λιμένος στην ανάπτυξη της οικονομίας με αιχμή τον Τουρισμό, τις επενδυτικές δυνατότητες και την ενίσχυση της απασχόλησης.
Σήμερα που η ελληνική κοινωνία  δοκιμάζεται από τις πολιτικές ύφεσης και ανεργίας, έχει απόλυτη ανάγκη από τους κερδοφόρους Δημόσιους Οργανισμούς που μπορούν να υπηρετούν το δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον.
Καλούμε, λοιπόν, τη Κυβέρνηση
• Να εγκαταλείψει τις αντιφατικές και αόριστες πολιτικές για μεταφορά της Κρουαζιέρας, όταν ο ΟΛΠ είναι ο διαχρονικός και εξειδικευμένος πάροχος αυτής της υπηρεσίας.
• Να πάψει να αντιμετωπίζει το Δημόσιο σαν τα ασημικά της οικογένειας που τα έχει βγάλει προς πώληση.
• Να αφήσει τα διαχρονικά κερδοφόρα και υπό δημόσια διαχείριση Λιμάνια να συνεχίσουν να αναπτύσσονται, ώστε να συμβάλουν στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, να επιτελούν τον κοινωνικό τους ρόλο και να ενισχύουν την απασχόληση, με θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις».
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ  (ΟΜ.Υ.Λ.Ε)
ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ
ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΛΠ (ΕΤΧΥ/ΟΛΠ)
Οι Ενώσεις των Λιμενεργατών και των άλλων εργαζομένων στο Λιμάνι μετά τα εγκαίνια του νέου Σταθμού Κρουαζιέρας, σε ανακοίνωση τους υπογραμμίζουν τα εξής:

«Χθες πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Β’ Επιβατικού Σταθμού Κρουαζιέρας στο Λιμάνι του Πειραιά, που κόστισε περίπου 4,2 εκ. ευρώ και χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από τον Δημόσιο ΟΛΠ, που είναι και ο πάροχος στη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Παράλληλα κοντά στο στάδιο της ολοκλήρωσης βρίσκεται και η επέκταση ενός ακόμη έργου υποδομής, η δαπάνη του οποίου αγγίζει τα 2 εκ. ευρώ.

Ολοκληρώνεται με αυτό τον τρόπο ένας κύκλος επενδύσεων από τον Δημόσιο ΟΛΠ.

Όλα αυτά είναι ένα δείγμα της συμβολής του Δημόσιου Οργανισμού Λιμένος στην ανάπτυξη της οικονομίας με αιχμή τον Τουρισμό, τις επενδυτικές δυνατότητες και την ενίσχυση της απασχόλησης.

Σήμερα που η ελληνική κοινωνία  δοκιμάζεται από τις πολιτικές ύφεσης και ανεργίας, έχει απόλυτη ανάγκη από τους κερδοφόρους Δημόσιους Οργανισμούς που μπορούν να υπηρετούν το δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον.

Καλούμε, λοιπόν, τη Κυβέρνηση

• Να εγκαταλείψει τις αντιφατικές και αόριστες πολιτικές για μεταφορά της Κρουαζιέρας, όταν ο ΟΛΠ είναι ο διαχρονικός και εξειδικευμένος πάροχος αυτής της υπηρεσίας.

• Να πάψει να αντιμετωπίζει το Δημόσιο σαν τα ασημικά της οικογένειας που τα έχει βγάλει προς πώληση.

• Να αφήσει τα διαχρονικά κερδοφόρα και υπό δημόσια διαχείριση Λιμάνια να συνεχίσουν να αναπτύσσονται, ώστε να συμβάλουν στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, να επιτελούν τον κοινωνικό τους ρόλο και να ενισχύουν την απασχόληση, με θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις».

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ  (ΟΜ.Υ.Λ.Ε)

ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΛΠ (ΕΤΧΥ/ΟΛΠ)

 

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ
ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΛΠ (ΕΜΥ/ΟΛΠ)
ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ & ΔΟΚΙΜΩΝ 
ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ ΟΛΠ

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

Η πρόταση Μπελαβίλα
για τα έργα του ΟΛΠ
 
Πέτρος Κόκκαλης:
Δράση τώρα … 

Η αλήθεια για την ανάπλαση
στην περιοχή Αγ. Διονυσίου

Συναντήσεις με
εκπροσώπους της Τ.Α.
της Θεσσαλονίκης
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«La politica della Grecia»
στην αίθουσα Τέχνης
Art Prisma

Εκκίνηση ... του ατελιέ της
εικαστικού Λιάνας Καρρά 

podosfairiki_synerg.logo1
 «Άλμα»: Το μυθιστόρημα
του Χρήστου Χρυσόπουλου
από τις Εκδόσεις ΝΕΦΕΛΗ

Νέα διάκριση για την
Celestyal Cruises
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

18 Ιανουαρίου 2020, 22.22
Ο Θ. Δρίτσας για τα δημοσιεύματα περί αποστολής των ελληνικών  Patriot …
Δήλωση Θοδωρή Δρίτσα, Τομεάρχη Εθνικής...
16 Ιανουαρίου 2020, 21.41
Η αντίδραση της Μάγδας Φύσσα στην πρόταση Βαρουφάκη
"Πληροφορήθηκα από τα μέσα ενημέρωσης την...
16 Ιανουαρίου 2020, 21.33
Οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για την ανάπλαση του Αγίου Διονυσίου
Δήλωση των βουλευτών Α΄ & Β΄ Πειραιά...

Ναυτιλία

17 Ιανουαρίου 2020, 23.18
Τα δρομολόγια
Από το Υπουργείο Ναυτιλίας και...
16 Ιανουαρίου 2020, 00.06
Στη Δικαιοσύνη στρέφεται η πλοιοκτήτρια εταιρεία του «Sea Diamond»
Στα δικαστήρια, για την προσβολή της...
14 Ιανουαρίου 2020, 00.00
Μέτρα για την ανέλκυση επικίνδυνων πλοίων στην Ελευσίνα
Τεχνογνωσία στο δύσκολο και...

Πειραιάς

19 Ιανουαρίου 2020, 20.13
Στο πλευρό των προσφύγων της Σάμου
Ανακοίνωση-κάλεσμα της Δημοτικής...
17 Ιανουαρίου 2020, 23.16
«Λαϊκή Συσπείρωση Πειραιά»: Περιοδεία στο  1ο Ειδικό Σχολείο
Το 1ο Ειδικό Σχολείο Πειραιά στα...
17 Ιανουαρίου 2020, 23.13
Το «καπνογόνο ράλι» στο Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά
Ανακοίνωση των «Eνεργών Πολιτών» της Α΄...