Τετάρτη, 27 Μαΐου, 2020

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Τρίτη, 28 Μαΐου 2013 11:21

Ο ΟΛΠ παράδειγμα κερδοφόρου Δημόσιου Οργανισμού

egkainia_olp
Οι Ενώσεις των Λιμενεργατών και των άλλων εργαζομένων στο Λιμάνι, μετά τα εγκαίνια του νέου Σταθμού Κρουαζιέρας, σε ανακοίνωση τους υπογραμμίζουν τα εξής:
«Χθες πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Β’ Επιβατικού Σταθμού Κρουαζιέρας στο Λιμάνι του Πειραιά, που κόστισε περίπου 4,2 εκ. ευρώ και χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από τον Δημόσιο ΟΛΠ, που είναι και ο πάροχος στη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
Παράλληλα κοντά στο στάδιο της ολοκλήρωσης βρίσκεται και η επέκταση ενός ακόμη έργου υποδομής, η δαπάνη του οποίου αγγίζει τα 2 εκ. ευρώ.
Ολοκληρώνεται με αυτό τον τρόπο ένας κύκλος επενδύσεων από τον Δημόσιο ΟΛΠ.
Όλα αυτά είναι ένα δείγμα της συμβολής του Δημόσιου Οργανισμού Λιμένος στην ανάπτυξη της οικονομίας με αιχμή τον Τουρισμό, τις επενδυτικές δυνατότητες και την ενίσχυση της απασχόλησης.
Σήμερα που η ελληνική κοινωνία  δοκιμάζεται από τις πολιτικές ύφεσης και ανεργίας, έχει απόλυτη ανάγκη από τους κερδοφόρους Δημόσιους Οργανισμούς που μπορούν να υπηρετούν το δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον.
Καλούμε, λοιπόν, τη Κυβέρνηση
• Να εγκαταλείψει τις αντιφατικές και αόριστες πολιτικές για μεταφορά της Κρουαζιέρας, όταν ο ΟΛΠ είναι ο διαχρονικός και εξειδικευμένος πάροχος αυτής της υπηρεσίας.
• Να πάψει να αντιμετωπίζει το Δημόσιο σαν τα ασημικά της οικογένειας που τα έχει βγάλει προς πώληση.
• Να αφήσει τα διαχρονικά κερδοφόρα και υπό δημόσια διαχείριση Λιμάνια να συνεχίσουν να αναπτύσσονται, ώστε να συμβάλουν στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, να επιτελούν τον κοινωνικό τους ρόλο και να ενισχύουν την απασχόληση, με θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις».
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ  (ΟΜ.Υ.Λ.Ε)
ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ
ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΛΠ (ΕΤΧΥ/ΟΛΠ)
Οι Ενώσεις των Λιμενεργατών και των άλλων εργαζομένων στο Λιμάνι μετά τα εγκαίνια του νέου Σταθμού Κρουαζιέρας, σε ανακοίνωση τους υπογραμμίζουν τα εξής:

«Χθες πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Β’ Επιβατικού Σταθμού Κρουαζιέρας στο Λιμάνι του Πειραιά, που κόστισε περίπου 4,2 εκ. ευρώ και χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από τον Δημόσιο ΟΛΠ, που είναι και ο πάροχος στη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Παράλληλα κοντά στο στάδιο της ολοκλήρωσης βρίσκεται και η επέκταση ενός ακόμη έργου υποδομής, η δαπάνη του οποίου αγγίζει τα 2 εκ. ευρώ.

Ολοκληρώνεται με αυτό τον τρόπο ένας κύκλος επενδύσεων από τον Δημόσιο ΟΛΠ.

Όλα αυτά είναι ένα δείγμα της συμβολής του Δημόσιου Οργανισμού Λιμένος στην ανάπτυξη της οικονομίας με αιχμή τον Τουρισμό, τις επενδυτικές δυνατότητες και την ενίσχυση της απασχόλησης.

Σήμερα που η ελληνική κοινωνία  δοκιμάζεται από τις πολιτικές ύφεσης και ανεργίας, έχει απόλυτη ανάγκη από τους κερδοφόρους Δημόσιους Οργανισμούς που μπορούν να υπηρετούν το δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον.

Καλούμε, λοιπόν, τη Κυβέρνηση

• Να εγκαταλείψει τις αντιφατικές και αόριστες πολιτικές για μεταφορά της Κρουαζιέρας, όταν ο ΟΛΠ είναι ο διαχρονικός και εξειδικευμένος πάροχος αυτής της υπηρεσίας.

• Να πάψει να αντιμετωπίζει το Δημόσιο σαν τα ασημικά της οικογένειας που τα έχει βγάλει προς πώληση.

• Να αφήσει τα διαχρονικά κερδοφόρα και υπό δημόσια διαχείριση Λιμάνια να συνεχίσουν να αναπτύσσονται, ώστε να συμβάλουν στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, να επιτελούν τον κοινωνικό τους ρόλο και να ενισχύουν την απασχόληση, με θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις».

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ  (ΟΜ.Υ.Λ.Ε)

ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΛΠ (ΕΤΧΥ/ΟΛΠ)

 

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ
ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΛΠ (ΕΜΥ/ΟΛΠ)
ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ & ΔΟΚΙΜΩΝ 
ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ ΟΛΠ

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

 Μ. Κυπραίος: 
Δικαιώθηκε μετά από 9 χρόνια
 
Ικανοποίηση για την
επανεκκίνηση της ακτοπλοΐας 

«Αναλάβετε το κόστος των επιλογών
σας κ. Πατούλη»

«Οι πόλεις των Ποντίων»
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«Μία φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά»: 
Δεύτερος κύκλος εκπομπών

ΠΟΙΑΘ: «Ζήσε Αθλητικά»

Ο πύργος του Πειραιά:
«πράσινο φως» για το
κτήριο φάντασματων
45 χρόνων!

Αναβολή της Έκθεσης
EAST MED YACHT
SHOW 2020
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

25 Μαΐου 2020, 21.21
 Μ. Κυπραίος: Δικαιώθηκε μετά από 9 χρόνια
Εννέα χρόνια μετά ήρθε η δικαίωση για τον...
25 Μαΐου 2020, 14.13
ΚΚΕ: Περιβαλλοντική καταστροφή στον Πειραιά
Ερώτηση του ΚΚΕ προς τους...

Ναυτιλία

26 Μαΐου 2020, 21.38
Ποιοι συγκαλύπτουν τις αυθαιρεσίες των εφοπλιστών στην Ακτοπλοΐα
Μετά από σχετικό αίτημα της ΠΕΝΕΝ προς το...
26 Μαΐου 2020, 00.00
Η Celestyal Cruises παρατείνει την αναστολή των κρουαζιέρων έως 30 Ιουλίου
Η Celestyal Cruises, βραβευμένη και αναγνωρισμένη,...
25 Μαΐου 2020, 21.36
Ικανοποίηση για την επανεκκίνηση της ακτοπλοΐας
Πλέγμα θεμάτων που αφορούν την...

Πειραιάς

26 Μαΐου 2020, 21.26
«Υγειονομικά ασφαλής πόλη-λιμάνι»
Το Δ.Σ. του Ε.Β.Ε.Π., στη συνεδρίαση...
25 Μαΐου 2020, 20.31
 Επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στον Πειραιά
Ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου...
24 Μαΐου 2020, 09.31
«Επικοινωνιακά τρικ του Δημάρχου με το πράσινο»
Στα επικοινωνιακά τρικ του Δημάρχου...