Παρασκευή, 07 Αυγούστου, 2020

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 21:38

Ποιοι συγκαλύπτουν τις αυθαιρεσίες των εφοπλιστών στην Ακτοπλοΐα

logoartc_f
Μετά από σχετικό αίτημα της ΠΕΝΕΝ προς το ΥΕΝ και τις υπηρεσίες του για μικτό κλιμάκιο ελέγχου για την τήρηση της νομοθεσίας και την εφαρμογή των Σ.Σ εργασίας  σε επισκευαζόμενα πλοία στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά και στον νέο Μώλο Δραπετσώνας, συστήθηκε μικτό κλιμάκιο της Λιμενικής αρχής και μελών της Διοίκησης της ΠΕΝΕΝ που αφορούσαν στο σύνολο 11 πλοία.  
 
Η καταγραφή από το μικτό κλιμάκιο ελέγχου σωρείας παραβάσεων αποδεικνύει ατράνταχτα τις καταγγελίες της ΠΕΝΕΝ για την ασυδοσία που επικρατεί στα επισκευαζόμενα αυτά πλοία και με την κάλυψη που παρέχει το ΥΕΝ και οι υπηρεσίες του μέσα στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά όπου τα συγκεκριμένα πλοία είναι τουλάχιστον 7 μήνες εκτός δρομολογίων έχοντας μετατρέψει το λιμάνι του Πειραιά σε ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη!!! 
 
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ: Στα 8 πλοία διαπιστώθηκε μη καταβολή αντιτίμου τροφής και άδειας στο σύνολο των μελών του πληρώματος και μη καταβολή υπερωριακής αμοιβής Σαββάτου και αργιών όπως και μη καταβολή υπερωριών στους φύλακες που εργάζονταν σε 12ωρίες των ναυτιλιακών εταιριών SEA JET και GOLDEN STAR.
 
Από αυτά τα πλοία στα 3 της ναυτιλιακής εταιρείας GOLDEN STAR έγινε κατάθεση εκπρόθεσμης καταβολής του υπόλοιπου ποσού μηνών Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου  - Ιανουαρίου που αφορούσε την εξόφληση του αντιτίμου τροφής και αδείας.  Στα υπόλοιπα 5 πλοία της ναυτιλιακής εταιρείας SEA JET δεν έχει γίνει η προβλεπόμενη καταβολή όπως προβλέπεται από την Σ.Σ εργασίας με αποκλειστική ευθύνη των Λιμενικών αρχών ενώ εκπρόθεσμα έγινε η καταβολή υπερωριακών ωρών χωρίς όμως την εξόφληση του αντίτιμου τροφής και αδείας. 
 
Στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο ΣΤΑΥΡΟΣ της ναυτιλιακής εταιρείας SAOS διαπιστώθηκε εκτός των προαναφερομένων καταβολή μέρους μισθοδοσίας σε μετρητά και σε ένα άλλο πλοίο το Ε/Γ-Ο/Γ ΣΜΥΡΝΑ της ναυτιλιακής εταιρείας LEVANTE FERRIES δεν είχε γίνει η καταβολή του Δώρου Χριστουγέννων.  Σχηματίστηκε η σχετική δικογραφία με αποτέλεσμα να καταβληθεί στην συνέχεια εκπρόθεσμα το Δώρου Χριστουγέννων στο πλήρωμα του μηχανοστασίου.
 
Σε ότι αφορά την μη καταβολή δεδουλευμένων στα αναφερόμενα πλοία, το Κ.Λ. Πειραιά και η ΔΝΕΡ ανέλαβαν την ευθύνη για την εξόφλησή τους.
 
Για τον σκοπό αυτό η ΠΕΝΕΝ επανειλημμένα απευθύνθηκε στον Κεντρικό Λιμενάρχη Πειραιά ο οποίος με αστήριχτα επιχειρήματα (μια ο κορωνοϊός, μια δεν βρέθηκαν οι υπεύθυνοι των εταιριών, μια θα κάνει ραντεβού και πλήθος άλλων αόριστων απαντήσεων) όλο αυτό το διάστημα ακολούθησε μια παρελκυστική τακτική η οποία συνεχίζεται έως και σήμερα με αποτέλεσμα τα δικαιώματα των Ναυτεργατών ασύστολα να καταστρατηγούνται και ο Κ.Λ. Πειραιά να σφυρίζει αδιάφορα.
 
Σύμφωνα με το κοινό πόρισμα του μικτού κλιμακίου η εταιρεία SEAJET δεν έχει καταβάλει στα ελεγχόμενα πλοία το αντίτιμο τροφής (Άρθρο 3 της ισχύουσας ΣΣΕ), ενώ μήνες αργότερα προσκόμισε κάποια μπακαλόχαρτα περί δήθεν τροφοδοσίας και με τον τρόπο αυτό προσπαθεί να αποφύγει την προβλεπόμενη καταβολή τροφής η οποία ανέρχεται σε χιλιάδες ευρώ.
 
Η ευθύνη του Κ.Λ.Πειραιά και η εμπλοκή του στην κάλυψη των εφοπλιστικών αυθαιρεσιών είναι άμεση και ουσιαστική και αυτό διαπιστώνεται όταν κατοχυρωμένα δικαιώματα αποστέλλονται για λύση στην δικαιοσύνη και οι Ναυτεργάτες ουδέποτε θα πάρουν τα λεφτά τους. 
 
Το παραπάνω περιστατικό καταγγείλαμε στην πρόσφατη συνάντησή μας με τον Υπουργό Ε.Ν, ο οποίος δήλωσε ότι θα το διερευνήσει.
 
Αναφορικά με τις εταιρίες που δεν έχουν καταβάλει τα δεδουλευμένα, όπως η SEA JET,  τους ενημερώνουμε ότι θα περιμένουμε την δρομολόγηση των πλοίων τους τις επόμενες μέρες και εκεί θα δούμε "πόσα απίδια βάζει ο σάκος".
 
Όμως η υπόθεση με τις εκκρεμότητες που αφορούν την SEA JET έχει και συνέχεια.
 
Στον σχετικό έλεγχο που έκανε το μικτό κλιμάκιο ΥΕΝ - ΠΕΝΕΝ ανακαλύψαμε θησαυρό.....
 
Στην είσοδο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου "SOLUTION" τα πολυμήχανα στελέχη της SEA JET είχαν σκαρώσει, κατασκευάσει και τοποθετήσει ομοίωμα ναυτικού με το οποίο προσπάθησαν να καλύψουν ότι στο πλοίο δεν υπήρχαν οι προβλεπόμενοι φύλακες.
 
Όλως τυχαίως ο Κεντρικός Λιμενάρχης Πειραιά και ο πολυάριθμος μηχανισμός του στο Κ.Λ.Π ουδέν είδαν, τίποτα δεν κατάλαβαν και κατά τα άλλα ο ίδιος εξακολουθεί να αδρανεί στην άσκηση των αρμοδιοτήτων του και οι ναυτιλιακές εταιρίες συνεχίζουν το όργιο των αυθαιρεσιών εναντίον των Ναυτεργατών  και των δικαιωμάτων τους.
 
Στην ίδια ακριβώς ρότα πορεύεται και η ΔΝΕΡ για την οποία απορούμε γιατί ακόμη διατηρεί το όνομα ¨Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας".
 
Σοβαρότατες ευθύνες έχει κυρίως ο ίδιος ο Υπουργός Ε.Ν αφού καλύπτει τις αρμόδιες υπηρεσίες οι οποίες καταφανέστατα με την στάση τους ευνοούν και νομιμοποιούν την εφοπλιστική παραβατικότητα.
 
Παρακάτω δημοσιεύουμε την σχετική - αποκαλυπτική φωτό από το Ε/Γ - Ο/Γ πλοίο  "SOLUTION"
 

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

 

Δίκη Χ.Α.: Δικαιοσύνη ή
ατιμωρησία ξανά; 
 
«Οι Έλληνες ναυτεργάτες 
βορρά στην ολιγαρχία»

Σγουρός για Πατούλη:
Τάζει σε όλους, οδηγεί την
Περιφέρεια σε αδιέξοδο …

«Με ένα μάτι και
ΝΟVARTI … κάτι
 δεν πάει καλά»
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«Μία φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά»: 
Δεύτερος κύκλος εκπομπών

"Το ομορφότερο γκολ
ήταν μια πάσα"

«Γρήγορη επέκταση στις
διεθνείς αγορές...»

Αναβολή της Έκθεσης
EAST MED YACHT
SHOW 2020
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

03 Αυγούστου 2020, 00.00
«Προφητείες» ΜΜΕ και υπουργών για δικαστικές αποφάσεις
Με ανάρτησή του την Πέμπτη, ο  Υπουργός και...
02 Αυγούστου 2020, 17.32
Τιμώντας την μνήμη των θυμάτων Ρομά από τους Ναζί
Κατάθεση στεφάνου από τον...
01 Αυγούστου 2020, 20.50
Δίκη Χ.Α.: Δικαιοσύνη ή ατιμωρησία ξανά;
Του ΚώσταΠαπαδάκη*   Η δίκη της Χρυσής...

Ναυτιλία

05 Αυγούστου 2020, 22.05
Σύσκεψη στην Πάρο για το ναυάγιο του «Εξπρές Σάμινα»
Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε...
02 Αυγούστου 2020, 00.00
Στο 80% η επιτρεπόμενη πληρότητα στα πλοία
Στο 80% από το 60%, που ήταν έως σήμερα,...
01 Αυγούστου 2020, 20.10
Το Υπ. Ναυτιλίας για το Μεταφορικό Ισοδύναμο στα καύσιμα
Από σήμερα, 1η Αυγούστου 2020, δικαιούχοι...

Πειραιάς

03 Αυγούστου 2020, 09.43
«Οι προκλήσεις και οι επιφυλάξεις για το δίκτυο 5G»
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό...
02 Αυγούστου 2020, 17.39
«Αναθεώρηση του κυκλοφοριακού χάρτη στον Πειραιά»
Δήλωση του Νίκου Μπελαβίλα για το...
01 Αυγούστου 2020, 20.04
Αναχωρούν οι αδειούχοι του Αυγούστου
Όλοι οι επιβάτες θα πρέπει να...