Τρίτη, 14 Ιουλίου, 2020

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020 14:13

ΚΚΕ: Περιβαλλοντική καταστροφή στον Πειραιά

logoartc_f
Ερώτηση του ΚΚΕ προς τους Υπουργούς Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Nαυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την Περιβαλλοντική καταστροφή στην Πειραϊκή του Πειραιά
 
Η αντιλαϊκή και απαράδεκτη παραχώρηση - ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ στο κινεζικό μονοπώλιο της COSCO (Ν. 4404/ 2016), που υπογράφτηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και ψηφίστηκε και από τα άλλα κόμματα-πλην ΚΚΕ- περιλάμβανε στα υποχρεωτικά έργα και την επέκταση της νότιας προβλήτας κρουαζιέρας. Το έργο αυτό δίκαια έχει προκαλέσει την οργή και αγανάκτηση των κατοίκων του Πειραιά, που εκδηλώνονται με διάφορες δράσεις και κινητοποιήσεις, καταδίκης και απαίτησης να σταματήσει εδώ και τώρα, η περιβαλλοντική καταστροφή της Πειραϊκής για το κέρδος του κινέζικου μονοπωλίου. Αφού είναι μία περιοχή ιδιαίτερου κάλλους με πολιτιστική κληρονομιά (τάφος και τείχη του Θεμιστοκλή), χώρος περιπάτου και αναψυχής για όλο το λεκανοπέδιο, αλιείας, κολύμβησης και πολιτιστικών εκδηλώσεων.
 
Ωστόσο στο έργο αυτό δόθηκε έγκριση εκτέλεσης του, με περιβαλλοντικές εκπτώσεις, από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας το 2018. Δηλαδή επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και ήταν σε συνέχεια αυτής του 2013 από κυβέρνηση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Επίσης εγκρίθηκε χρηματοδότηση του από την περιφέρεια (με περ/ρχη Δούρου) και χωρίς να έχει συζητηθεί και εγκριθεί η Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων(ΣΜΠΕ), ούτε οι χρήσεις γης και όροι δόμησης, τα οποία εκκρεμούν. Μάλιστα η σημερινή περιφερειακή αρχή (κ. Πατούλη) έδωσε και την 1η δόση.
 
Αντί λοιπόν να σταματήσει η καταστροφική υλοποίηση του, από τη σημερινή κυβέρνηση, το κινεζικό μονοπώλιο το Μάρτιο, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, ξεκίνησε στην εν λόγω περιοχή, βυθοκορήσεις με πλωτά μέσα και απόρριψη βυθοκορημάτων σε θαλάσσια περιοχή μεταξύ Αίγινας και Σαλαμίνας, προκαλώντας τις διαμαρτυρίες και καταγγελίες για τις επιπτώσεις στη δημόσια υγεία και το περιβάλλον των δύο νησιών. Αφού σε αναλύσεις [ΕΜΠ-Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο- και ΕΛΚΕΘΕ- Ελληνικό Κέντρο Θαλάσσιας Έρευνας] εντοπίστηκαν και ιζήματα με υψηλές συγκεντρώσεις επικίνδυνων βαρέων μετάλλων (επικίνδυνα απόβλητα). 
 
Ερωτώνται οι κ. Υπουργοί, γιατί παρά τις καταγγελίες και τα αποδεικτικά στοιχεία των επιπτώσεων στη δημόσια υγεία και το περιβάλλον, δε σταματούν άμεσα κάθε διαδικασία για την καταστροφική επέκταση της νότιας προβλήτας κρουαζιέρας στον Πειραιά.
 
Οι Βουλευτές
Μανωλάκου Διαμάντω
Γκιόκας Γιάννης
Κανέλλη Λιάνα 
Κατσώτης Χρήστος
 
 

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

 

«Σκανδαλώδης, καθυστερημένη και 
ανεπαρκής η απόφαση 
για την Ακτοπλοΐα»  
 
Ο Βασίλης Σπανούλης
συνεχίζει στα ερυθρόλευκα 

Η αξιοποίηση του Πύργου
και η Ιπποδάμεια Αγορά

«Γιατί υιοθετεί ο Τζόνσον
«σοσιαλιστικά» μέτρα;»
του Κώστα Δουζίνα

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«Μία φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά»: 
Δεύτερος κύκλος εκπομπών

"Το ομορφότερο γκολ
ήταν μια πάσα"

Ο πύργος του Πειραιά:
«πράσινο φως» για το
κτήριο φάντασματων
45 χρόνων!

Αναβολή της Έκθεσης
EAST MED YACHT
SHOW 2020
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

Ναυτιλία

13 Ιουλίου 2020, 17.32
Απάντηση του Λιμενικού Σώματος σε δημοσιεύματα
Με αφορμή δημοσιεύματα περί δήθεν...
11 Ιουλίου 2020, 11.02
 «Αντικατάσταση και Επαναπατρισμοί Πληρωμάτων»
O Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής...

Πειραιάς

14 Ιουλίου 2020, 23.17
«Η πλευρά Μώραλη διάλεξε παρέα…»
Ανακοίνωση της δημοτικής κίνησης...
13 Ιουλίου 2020, 22.27
Ε.Β.Ε.Π: Άρση των εμποδίων στους εφοδιασμούς πλοίων
Ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π., Β. Κορκίδης, με...
13 Ιουλίου 2020, 22.21
Μουσικοί περίπατοι απο την φιλαρμονική στον Πειραιά
Η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου...