Τρίτη, 26 Μαΐου, 2020

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Τρίτη, 21 Απριλίου 2020 15:41

«Κακόγουστο επικοινωνιακό σόου Μητσοτάκη προς ναυτικούς»

logoartc_f
«Κακόγουστο επικοινωνιακό σόου Μητσοτάκη με πασχαλινές ευχές προς  Ναυτικούς χαρακτηρίζει με ανακοίνωση της η ΠΕΝΕΝ: 
 
Ο Μητσοτάκης άδραξε την ευκαιρία του Πάσχα να θυμηθεί τους απαξιωμένους από την κυβερνητική πολιτική του έλληνες Ναυτεργάτες  που εργάζονται στην ποντοπόρο Ναυτιλία! 
 
Όμως ο ίδιος και οι "σοφοί φωστήρες" επικοινωνιολόγοι του που τον συμβούλεψαν για το μήνυμα υπέπεσαν σε διαδοχικά χονδροειδέστατα ατοπήματα τα οποία στους πολλούς πιθανότατα δεν έγιναν αντιληπτά.
 
Όμως ήταν συνειδητά σκόπιμα σχεδιασμένο με μοναδικό στόχο το ξέπλυμα του τυχοδιωκτικού εφοπλιστικού κεφαλαίου και για να υμνολογήσει και να εξάρει όπως και οι προκάτοχοί του την "μεγάλη ελληνική ποντοπόρο Ναυτιλία" και στο πλαίσιο αυτό τους "δαιμόνιους" έλληνες εφοπλιστές τους οποίους διαφημίζουν έως και εθνικούς ευεργέτες!! 
Αναφέρει στα πασχαλινό μήνυμά του μεταξύ των άλλων ο Πρωθυπουργός "όλοι αναγνωρίζουμε ότι τα ποντοπόρα πλοία κρατούν παντού ψηλά την ελληνική σημαία προσφέροντας πολύτιμους πόρους στην εθνική μας οικονομία"
 
Τόσα πολλά ξεδιάντροπα ψέματα σε τόσες λίγες λέξεις μόνο ο ίδιος θα μπορούσε να πει....
 
Ξεκαθαρίζουμε και διευκρινίζουμε ότι την ελληνική σημαία (ο συμβολισμός του Μητσοτάκη σε αυτή έχει την κοινωνική και πολιτική σημασία της) σήμερα στην ποντοπόρο Ναυτιλία την έχουν μόνο 700 πλοία επί συνόλου πάνω από 5000 που ανήκουν σε έλληνες εφοπλιστές και αποτελούν τον ελληνικό στόλο !!!
 
Οι "πατριώτες" εφοπλιστές έχουν σταθερά εγκαταλείψει την ελληνική σημαία προ πολλού και η προσπάθεια του συμβολισμού της σημαίας από τον Μητσοτάκη στοχεύει (γιατί το γνωρίζει) να αναστηλώσει και να προσδώσει εθνικό και πατριωτικό χαρακτήρα στο παρασιτικό εφοπλιστικό κεφάλαιο, το οποίο σημειώνουμε εμείς έχει σηκώσει στα πλοία του πειρατικές σημαίες χωρών που τους εξασφαλίζουν ακόμη πιο ασύδοτη επιχειρηματική δράση.
Ψέμα δεύτερο του Μητσοτάκη η αναφορά του περί πολύτιμων πόρων στην εθνική οικονομία.
 
Οι εφοπλιστές από την υποχρεωτική (σύμφωνα με το τονάζ - χωρητικότητα των πλοίων) φορολόγηση εισφέρουν περί τα 15 εκατομμύρια ευρώ ετησίως ενώ οι έλληνες Ναυτεργάτες 60 εκατομμύρια ευρώ αφού η δική τους φορολογία στα χρόνια της οικονομικής κρίσης τριπλασιάστηκε!!!
 
Τα υπόλοιπα είναι σε εθελοντική βάση και αυτά εάν υποθέσουμε ότι θα καταβληθούν (ορισμένοι  από αυτούς τους μεγαλοσχήμονες έχουν ζητήσει να τα πληρώσουν με τον γνωστό διακανονισμό των 100 δόσεων) πάλι είναι κατά 33% λιγότερα από την φορολογία των ελλήνων Ναυτεργατών.
 
Κατά συνέπεια η αναφορά του Μητσοτάκη είναι βαθύτατα υποκριτική, προσπαθεί αγωνιωδώς να φιλοτεχνήσει ένα θετικό προφίλ των εφοπλιστών προς την κοινωνία για την συνεισφορά τους στα φορολογικά έσοδα και κατ' επέκταση στην οικονομία της χώρας με προφανή σκοπό να εμπεδωθεί η εφοπλιστική προπαγάνδα για την συμβολή τους στους πόρους της οικονομίας της χώρας.
 
Εξάλλου οι εφοπλιστές το κοινωνικό τους πρόσωπο το έδειξαν μόλις πρόσφατα όταν απαίτησαν να κατοχυρωθεί στην συνταγματική αναθεώρηση το καθεστώς της φοροασυλίας, να διατηρηθεί, να θεσμοθετηθεί  και στο νέο σύνταγμα της χώρας μας!!!
 
Το πειθήνιο πολιτικό προσωπικό που υπηρετεί τα συμφέροντά τους πειθάρχησε και υλοποίησε αυτή την αξίωσή τους!!!
 
Τρίτο, αυτό που απέφυγε ο Μητσοτάκης να ομολογήσει είναι ότι οι βασικοί αιμοδότες της ελληνικής οικονομίας σε αυτό τον τομέα ήταν και παραμένουν  οι έλληνες Ναυτεργάτες οι οποίοι δεν έχουν ανάγκες από ευχολόγια και επικοινωνιακά σώου, όταν μάλιστα αυτά στέλνονται το Πάσχα και κάθε Πρωτοχρονιά, διότι από τέτοια είναι χορτάτοι!!!
 
Αντίθετα η αναγνώριση όχι μόνο των δυσκολιών, των ιδιαιτεροτήτων αλλά κυρίως του επικίνδυνου του επαγγέλματος έχουν αξία όταν πολιτικά μετουσιώνονται στην υλοποίηση μέτρων και πολιτικών που θα αντιμετωπίζουν τα χρόνια συσσωρευμένα και οξυμένα προβλήματά τους που ο Μητσοτάκης ούτε ανέφερε ούτε αναγνώρισε και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για μια θετική αντιμετώπισή τους!!!
 
Αντίθετα η κυβερνητική ναυτιλιακή πολιτική έχει σταθερά στο επίκεντρό της τα εφοπλιστικά συμφέροντα, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους και στο πλαίσιο αυτό έχουν βάλει πλώρη για την κατάργηση της ΣΣΕ στα ποντοπόρα πλοία με σκοπό να την μετατρέψουν σε μια απέραντη "ελεύθερη οικονομική ζώνη" όπως ζητάει μετ' επιτάσεως ο φίλος του Μητσοτάκη Θ. Βενιάμης (Πρόεδρος της Ε.Ε.Ε). Και οι δυο μοιράζονται το ίδιο κοινό όραμα, η επανείσοδος των ελλήνων να γίνει με διαλυμένα τα δικαιώματα, με μισθούς και εργασιακές σχέσεις γαλέρας.
 
Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές!!!        
 
Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ
 

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

 Μ. Κυπραίος: 
Δικαιώθηκε μετά από 9 χρόνια
 
Ικανοποίηση για την
επανεκκίνηση της ακτοπλοΐας 

«Αναλάβετε το κόστος των επιλογών
σας κ. Πατούλη»

«Οι πόλεις των Ποντίων»
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«Μία φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά»: 
Δεύτερος κύκλος εκπομπών

ΠΟΙΑΘ: «Ζήσε Αθλητικά»

Ο πύργος του Πειραιά:
«πράσινο φως» για το
κτήριο φάντασματων
45 χρόνων!

Αναβολή της Έκθεσης
EAST MED YACHT
SHOW 2020
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

25 Μαΐου 2020, 21.21
 Μ. Κυπραίος: Δικαιώθηκε μετά από 9 χρόνια
Εννέα χρόνια μετά ήρθε η δικαίωση για τον...
25 Μαΐου 2020, 14.13
ΚΚΕ: Περιβαλλοντική καταστροφή στον Πειραιά
Ερώτηση του ΚΚΕ προς τους...

Πειραιάς

25 Μαΐου 2020, 20.31
 Επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στον Πειραιά
Ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου...
24 Μαΐου 2020, 09.31
«Επικοινωνιακά τρικ του Δημάρχου με το πράσινο»
Στα επικοινωνιακά τρικ του Δημάρχου...
24 Μαΐου 2020, 09.26
Επίδομα ειδικού σκοπού για τους ναυτεργάτες
Σύμφωνα με το Υπ. Ναυτιλίας, το...