Τρίτη, 26 Μαΐου, 2020

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Πέμπτη, 26 Μάρτίου 2020 21:03

Κρούσμα κορωνοϊού στο "SUPER FAST XI"

logoartc_f
Ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ για κρούσμα κορωνοϊού στο πλοίο "SUPER FAST XI": 
 
Όπως ενημερωθήκαμε στο Ε/Γ - Ο/Γ πλοίο "SUPER FAST XI", το οποίο βρίσκεται σε επισκευή στο Πέραμα και στο οποίο εργάζονται ως ναυτολογημένοι 43 Έλληνες Ναυτεργάτες μαζί με 18μελές τεχνικό συνεργείο εργαζομένων από την Πολωνία, παρουσιάστηκε μετά από ιατρικό τεστ κρούσμα κορωνοϊού σε άτομο του Πολωνικού συνεργείου.
 
Όπως προκύπτει από ενδελεχή εξέταση και μετά από επίσκεψη της ΠΕΝΕΝ στο πλοίο το ανωτέρω συνεργείο είχε έρθει στην χώρα μας την περασμένη Κυριακή και όλοι πέρασαν από ιατρικό έλεγχο σε ιδιωτικό ιατρικό κέντρο.
 
Η εταιρεία χωρίς να περιμένει τα διαγνωστικά αποτελέσματα των εξετάσεων μετέφερε το συνεργείο στο πλοίο στο οποίο θα διέμενε για το χρονικό διάστημα που θα έκαναν τις κατάλληλες εργασίες.
 
Την μεθεπόμενη μέρα που βγήκαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων διαπιστώθηκε ότι ένας εξ αυτών είχε τον κορωνοϊό.
 
Το γεγονός αυτό αποδεικνύει την τουλάχιστον λανθασμένη και επικίνδυνη επιλογή της πλοιοκτήτριας εταιρείας να μεταφέρει το συνεργείο για διαμονή στο πλοίο χωρίς να αναμένει το αποτέλεσμα των ιατρικών εξετάσεων.
 
Στα πλαίσια του πλοίου είναι προφανές και δεν επιδέχεται την παραμικρή αμφιβολία ότι υπάρχει κίνδυνος διασποράς του ιού αφού δεν είχαν παρθεί τα ενδεικνυόμενα μέτρα.
 
Το συγκεκριμένο περιστατικό επιβεβαιώνει τις καταγγελίες μας για την ανυπαρξία των κατάλληλων μέτρων στην προστασία της υγείας των Ναυτεργατών στους χώρους δουλειάς αλλά και την απουσία ουσιαστικών ελέγχων από την πλειονότητα των αρμόδιων αρχών και υπηρεσιών οι οποίες επαναπαύονται στις γενικές οδηγίες τις οποίες έχουν εκδώσει σχετικά με τον κορωνοϊό. 
 
Ειδικότερα σε ότι αφορά την επισκευαστική ζώνη θεωρούμε ότι τα μέτρα που εφαρμόζονται είναι ελλιπέστατα και δεν τηρούνται στοιχειώδεις κανόνες που αφορούν την εκτέλεση εργασιών σε κλειστούς χώρους και την συνεύρεση δεκάδων εργαζομένων συνεργείων που
εκτελούν μεγάλη γκάμα εργασιών εντός των πλοίων.
 
Αυτό αναδεικνύει την ανάγκη να ληφθούν επειγόντως όλα εκείνα τα μέτρα και να υπάρχει ουσιαστικός έλεγχος για την προστασία της υγείας, της εργασίας και της ζωής των Ναυτεργατών και όλων των εργαζομένων.
 
Οι ευθύνες για αυτό του ΥΕΝ και των λιμενικών υπηρεσιών είναι αναμφισβήτητες όπως και των Ναυτιλιακών εταιριών. Δεν επιτρέπεται να υπάρχει καμιά έκπτωση στα μέτρα ασφαλείας απέναντι στους κινδύνους στους οποίους εκτίθενται οι Ναυτεργάτες.
 
Αναφορικά με το κρούσμα που σημειώθηκε στο ανωτέρω πλοίο είναι υπαρκτό το πρόβλημα εάν μπορούν να τηρηθούν οι κανόνες περίθαλψης, φροντίδας και καραντίνας χωρίς να εκτίθενται σε κίνδυνο τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος και του τεχνικού συνεργείου, πρόβλημα στο οποίο οφείλουν να απαντήσουν χωρίς καμιά καθυστέρηση οι εμπλεκόμενες αρχές και υπηρεσίες.
 
Οι Ναυτεργάτες, οι εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις, στα ΜΜΜ, όπως και το ιατρικό - νοσηλευτικό προσωπικό είναι στην πρώτη γραμμή κινδύνου και είναι αποδεδειγμένο ότι έως τώρα δεν έχουν ληφθεί όλα εκείνα τα μέτρα για την προστασία της υγείας τους.
Αντίθετα η κυβέρνηση και το κεφάλαιο βρήκαν για αυτή την φορά την ευκαιρία να εξαπολύσουν μια πρωτοφανή ταξική επίθεση αποδόμησης των εργατικών δικαιωμάτων με απολύσεις, επέκταση των ευέλικτων μορφών εργασίας και δραματικές μειώσεις σε μισθούς και μεροκάματα.
 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ΠΝΠ της κυβέρνησης - Βρούτση για τον κορωνοϊό που μεταξύ των άλλων αναφέρει: "για να ζήσουν οι επιχειρήσεις μπορούν για έξι μήνες να απασχολούν το μισό προσωπικό πληρώνοντας τον μισό μισθό..."!!!
 
Η αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική είναι το ίδιο επικίνδυνη με αυτή για τον κορωνοϊό για τους εργαζόμενους. Πρέπει το ταξικό κίνημα να βρει τρόπους, μορφές και δράση και σήμερα να απαντήσει σε αυτή την άθλια επίθεση κυβέρνησης - κεφαλαίου.   
 
 

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

 Μ. Κυπραίος: 
Δικαιώθηκε μετά από 9 χρόνια
 
Ικανοποίηση για την
επανεκκίνηση της ακτοπλοΐας 

«Αναλάβετε το κόστος των επιλογών
σας κ. Πατούλη»

«Οι πόλεις των Ποντίων»
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«Μία φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά»: 
Δεύτερος κύκλος εκπομπών

ΠΟΙΑΘ: «Ζήσε Αθλητικά»

Ο πύργος του Πειραιά:
«πράσινο φως» για το
κτήριο φάντασματων
45 χρόνων!

Αναβολή της Έκθεσης
EAST MED YACHT
SHOW 2020
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

25 Μαΐου 2020, 21.21
 Μ. Κυπραίος: Δικαιώθηκε μετά από 9 χρόνια
Εννέα χρόνια μετά ήρθε η δικαίωση για τον...
25 Μαΐου 2020, 14.13
ΚΚΕ: Περιβαλλοντική καταστροφή στον Πειραιά
Ερώτηση του ΚΚΕ προς τους...

Ναυτιλία

26 Μαΐου 2020, 21.38
Ποιοι συγκαλύπτουν τις αυθαιρεσίες των εφοπλιστών στην Ακτοπλοΐα
Μετά από σχετικό αίτημα της ΠΕΝΕΝ προς το...
26 Μαΐου 2020, 00.00
Η Celestyal Cruises παρατείνει την αναστολή των κρουαζιέρων έως 30 Ιουλίου
Η Celestyal Cruises, βραβευμένη και αναγνωρισμένη,...
25 Μαΐου 2020, 21.36
Ικανοποίηση για την επανεκκίνηση της ακτοπλοΐας
Πλέγμα θεμάτων που αφορούν την...

Πειραιάς

26 Μαΐου 2020, 21.26
«Υγειονομικά ασφαλής πόλη-λιμάνι»
Το Δ.Σ. του Ε.Β.Ε.Π., στη συνεδρίαση...
25 Μαΐου 2020, 20.31
 Επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στον Πειραιά
Ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου...
24 Μαΐου 2020, 09.31
«Επικοινωνιακά τρικ του Δημάρχου με το πράσινο»
Στα επικοινωνιακά τρικ του Δημάρχου...