Παρασκευή, 06 Δεκεμβρίου, 2019

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Τρίτη, 01 Οκτωβρίου 2019 15:57

«Αποκαλύπτονται τα ψέματα της κυβέρνησης»

logoartc_f
Δήλωση του Τομεάρχη Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές:
 
«Η καθυστερημένη προκήρυξη των άγονων γραμμών, αποκάλυψε τα ψέματα της Κυβέρνησης για τη δήθεν αύξηση του προϋπολογισμού. Δεν συμπεριέλαβαν τις νέες γραμμές που είχε προβλέψει ο ΣΥΡΙΖΑ».
Η προκήρυξη των άγονων γραμμών στις 24/9/2019 αποκάλυψε σε όλο το μεγαλείο την πολιτική εξαπάτηση που επιχειρεί η Κυβέρνηση της ΝΔ, μέσω του Υπουργείου Ναυτιλίας, απέναντι στα νησιά και τους νησιώτες. 
 
Πρόκειται για μια προκήρυξη, που ενώ όλα ήταν έτοιμα όταν ο ΣΥΡΙΖΑ πέρασε στην Αντιπολίτευση, εντούτοις καθυστέρησε τουλάχιστον δυο μήνες, φτάνοντας έτσι στο σημείο να μην μπορούν να ανατεθούν οι συμβάσεις άγονων γραμμών μέχρι τις 31/10/2019, οπότε και λήγουν οι ετήσιες εν ισχύ συμβάσεις. Η προχειρότητα αυτή θα έχει άμεσο αποτέλεσμα να καθυστερήσει τουλάχιστον δύο μήνες η δυνατότητα κράτησης εισιτηρίων από και προς τα νησιά, ιδίως για το καλοκαίρι, πλήττοντας τον τουρισμό αλλά και τις μετακινήσεις των ίδιων των νησιωτών.
 
Παράλληλα, με μια σειρά επικοινωνιακού τύπου ανακοινώσεις επιχειρήθηκε να καλυφθεί η αδυναμία διαχείρισης των άγονων γραμμών, η προχειρότητα της Κυβέρνησης αλλά και η ίδια η πραγματικότητα.
 
Συγκεκριμένα:
 
1.         Η πολυθρύλητη αύξηση του Προϋπολογισμού για τις Άγονες Γραμμές δεν είναι παρά ένα κουτοπόνηρο λογιστικό τρικ, χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα στη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών.  Πολύ απλά το Υπουργείο προκηρύσσει όλες τις γραμμές με προϋπολογισμό για πλοία Κατηγορίας 1 (κάτω των 12 ετών). Ωστόσο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ επαρκή πλοία Κατηγορίας 1 ή Κατηγορίας 2 (κάτω των 20 ετών), επομένως ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να καλυφθεί ο προϋπολογισμός, γιατί απλά οι γραμμές και πάλι θα καλυφθούν στην πλειονότητά τους από πλοία Κατηγορίας 3. Έτσι απλά, το Υπουργείο εξαπατά τους νησιώτες παρουσιάζοντας ένα προϋπολογισμό «φουσκωμένο» κατά μέσο όρο 30% που όμως δεν αντιστοιχεί σε πραγματικές πολιτικές. 
 
2.         Η πολυθρύλητη ρήτρα «πλοίου αντικατάστασης» δεν ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ αντίκρισμα, αφού περιορίζεται στο να προτιμάται το πλοίο που η εταιρεία δηλώνει ως πλοίο αντικατάστασης, ρύθμιση που έτσι και αλλιώς προϋπήρχε σαν πρακτική και στις προκηρύξεις των προηγούμενων ετών. Ωστόσο ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ πλοίο για το οποίο δεν δηλώνεται πλοίο αντικατάστασης, αφού σχεδόν πάντα (πλην της γραμμής Χάλκη- Σκάλα Καμείρου) για κάθε γραμμή υποβάλλεται ένα υποψήφιο πλοίο. Οπότε η ρήτρα «αντικατάστασης πλοίου» είναι απλά μια ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ χωρίς αντίκρισμα.
 
3.         Η προκήρυξη των άγονων γραμμών βασίζεται στην απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών της 27/6/2019, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν ακόμη Κυβέρνηση. Σε αυτή την απόφαση δεν προστέθηκε καμία νέα γραμμή από την νέα ηγεσία του Υπουργείου. Αντίθετα της Κυβέρνηση της ΝΔ έκοψε προτάσεις για 3 νέες γραμμές που ο ΣΥΡΙΖΑ είχε εγκρίνει. 
 
i.          ΚΑΒΑΛΑ – ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και επιστροφή, Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα  καθόλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.
 
ii.         ΚΩΣ-ΝΙΣΥΡΟΣ-ΤΗΛΟΣ-ΣΥΜΗ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα  καθόλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.
 
iii.        ΡΟΔΟΣ- ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ και επιστροφή, ΜΕ ΤΑΧΥΠΛΟΟ, Τρία (3) δρομολόγια την εβδομάδα  καθόλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.
 
Το έχουμε επισημάνει πολλές φορές, ότι η ακτοπλοΐα είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να αντιμετωπίζεται με όρους επικοινωνίας. Ας σταματήσει το Υπουργείο να προσπαθεί να κοροϊδέψει τους νησιώτες και τα νησιά και ας εξηγήσει στους πολίτες γιατί δεν προκήρυξε τις ακτοπλοϊκές γραμμές που αποτελούν αίτημα των τοπικών κοινωνιών των νησιών της Σαμοθράκης, Νισύρου, Τήλου, Σύμης και Καστελορίζου.
 
 
 

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

Επιστολή Ν. Κοτζιά στους
πολιτικούς αρχηγούς 
 
Το μήνυμα του Γ. Μώραλη
για τις εορταστικές εκδηλώσεις

Η Ελλάδα πρωταγωνίστρια
στον τουριστικό τομέα  

Διευθύνων Σύμβουλος της
ΕΕΤΑΑ ο Σπ. Σπυρίδων
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

Χρυσό Βραβείο για την
ΕΥΔΑΠ από το EBEN GR 

Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα
Ράλι (ERC)

podosfairiki_synerg.logo1
 «Άλμα»: Το μυθιστόρημα
του Χρήστου Χρυσόπουλου
από τις Εκδόσεις ΝΕΦΕΛΗ

Η Blue Circle Engineering
Ltd στην οικογένεια του
Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

06 Δεκεμβρίου 2019, 00.00
Αλήθειες και ψέματα για το κοινωνικό μέρισμα
Ανακοίνωση Γραφείου Τύπου του...
05 Δεκεμβρίου 2019, 23.35
Η Ελλάδα πρωταγωνίστρια στον τουριστικό τομέα
Στις νέες αναπτυξιακές ευκαιρίες...
04 Δεκεμβρίου 2019, 22.09
Επιστολή Ν. Κοτζιά στους πολιτικούς αρχηγούς
Ο Πρόεδρος του ΠΡΑΤΤΩ, Ν. Κοτζιάς και η...

Ναυτιλία

05 Δεκεμβρίου 2019, 23.22
Τα χειμερινά δρομολόγια της Celestyal Cruises
Εκδήλωση υποδοχής στο Celestyal Crystal με αφορμή...
04 Δεκεμβρίου 2019, 22.06
Επιχείρηση διάσωσης του πληρώματος Φ/Γ «NEW LEO»
Ευρεία επιχείρηση έρευνας και...
04 Δεκεμβρίου 2019, 00.12
Ανοίγει ο ασκός του Αιόλου με την πώληση των Λιμανιών
Δήλωση Τομεάρχη Ναυτιλίας και...

Πειραιάς

05 Δεκεμβρίου 2019, 23.33
 Ημερίδα για τα Επείγοντα Περιστατικά
Στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων...
04 Δεκεμβρίου 2019, 22.00
SOS ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Ιδρυτική συνέλευση αγώνα πολιτών Πειραιά
Η γιγάντωση του εμπορίου και της...
03 Δεκεμβρίου 2019, 01.19
«Οι εργολάβοι ιδιωτικών υπηρεσιών έφτασαν στον Δήμο Πειραιά»
 Ανακοίνωση της Δημοτικής Κίνησης...