Τετάρτη, 12 Αυγούστου, 2020

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2018 00:02

"Το ΤΡΑΜ μετά από 40 χρόνια ξανά στον Πειραιά"

damanaki ixthok1
 του Σπ. Σπυρίδωνα*
 
"Στους δρόμους του Πειραιά θα δούμε ύστερα από 40 ολόκληρα χρόνια και πάλι Τραμ. Αρκετά διαφορετικό βέβαια από εκείνο που θυμούνται, με νοσταλγία ίσως, οι παλιότεροι. Αλλά και οι κυκλοφοριακές συνθήκες βέβαια που επικρατούσαν τότε σε σχέση με τις σημερινές δεν τίθενται σε σύγκριση.
 
 
Αδιαμφισβήτητα ο Πειραιάς πέρασε πολύ δύσκολες στιγμές, λόγω της σημαντικής χρονοκαθυστέρησης - περίπου 3 έτη σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα - που παρουσιάστηκε στην υλοποίηση του έργου. Οι δυσμενείς συνέπειες στην τοπική αγορά του Πειραιά, σίγουρα ήταν αρκετές και κόστισαν ακριβά στους επιχειρηματίες του Κέντρου. Όμως, φαίνεται πλέον ότι βρισκόμαστε μόλις ένα βήμα πριν την επανεκκίνηση των δρομολογίων του ΤΡΑΜ στο Μεγάλο Λιμάνι, ύστερα από 40 χρόνια. Και αυτό δεν αλλάζει. Για αυτό και θεωρώ πως είναι άτοπο και πιθανότατα υποκριτικό σήμερα, λίγες εβδομάδες πριν την έναρξη των τακτικών δρομολογίων, να συζητούμε περί κατάργησης του ΤΡΑΜ. 
 
Ελπίζω οι Πειραιώτες να χρησιμοποιήσουν για τις μετακινήσεις τους το νέο αυτό μέσο μαζικής μεταφοράς που φτάνει στην πόλη και αντίστοιχα η διοίκηση της ΜΕΤΡΟ ΑΕ, να καταρτίσει ένα λειτουργικό και ευέλικτο πρόγραμμα δρομολογίων, ώστε το ΤΡΑΜ να γίνει πιο ελκυστικό προς το ευρύ κοινό και να αισθανθούν οι Πειραιώτες ότι τουλάχιστον οι κόποι και οι θυσίες τους έπιασαν τόπο.
 
Τέλος καλό θα είναι να δοθεί μεγάλη προσοχή στη ενημέρωση των Πειραιωτών για την έναρξη των δρομολογίων, ώστε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν διέρχονται από τις γραμμές του ΤΡΑΜ, προκειμένου να αποφευχθούν ενδεχόμενα ατυχήματα που σημειώθηκαν σε άλλες περιοχές της Αττικής". 
 
Ο Σπύρος Σπυρίδων* είναι Μέλος της Εθνικής Αντιπροσωπείας στην Επιτροπή Περιφερειών της Ευρωπαϊκής Ένωσης
 
 

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

 

«Συνειδητά ψέματα από την
κυβέρνηση για την τραγωδία
στην Εύβοια»
 
«Λαθροχειρίες - Η επήρεια
των νησιών στην ΑΟΖ»

Σγουρός για Πατούλη:
Τάζει σε όλους, οδηγεί την
Περιφέρεια σε αδιέξοδο …

«Με ένα μάτι και
ΝΟVARTI … κάτι
 δεν πάει καλά»
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«Μία φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά»: 
Δεύτερος κύκλος εκπομπών

"Το ομορφότερο γκολ
ήταν μια πάσα"

«Γρήγορη επέκταση στις
διεθνείς αγορές...»

Αναβολή της Έκθεσης
EAST MED YACHT
SHOW 2020
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

11 Αυγούστου 2020, 20.18
 Πετρελαϊκά απόβλητα «χύμα στο κύμα» της Δραπετσώνας;
Δήλωση της Νίνας Κασιμάτη Βουλευτή...
11 Αυγούστου 2020, 19.48
Περιβαλλοντικό έγκλημα  στη Δραπετσώνα με έγκριση του Υπ. Ναυτιλίας
Περιβαλλοντικό έγκλημα - Θετική...
10 Αυγούστου 2020, 11.23
«Λαθροχειρίες - Η επήρεια των νησιών στην ΑΟΖ»
Με ανάρτηση του στο Facebook ο πρώην υπουργός...

Ναυτιλία

11 Αυγούστου 2020, 20.03
Ταλαιπωρία για 155 επιβάτες του πλοίου PowerJet στη Νάξο
Βλάβη στον καταπέλτη παρουσίασε το...
05 Αυγούστου 2020, 22.05
Σύσκεψη στην Πάρο για το ναυάγιο του «Εξπρές Σάμινα»
Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε...
02 Αυγούστου 2020, 00.00
Στο 80% η επιτρεπόμενη πληρότητα στα πλοία
Στο 80% από το 60%, που ήταν έως σήμερα,...

Πειραιάς

11 Αυγούστου 2020, 00.00
Πειραιάς: Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας
  Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής...
03 Αυγούστου 2020, 09.43
«Οι προκλήσεις και οι επιφυλάξεις για το δίκτυο 5G»
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό...
02 Αυγούστου 2020, 17.39
«Αναθεώρηση του κυκλοφοριακού χάρτη στον Πειραιά»
Δήλωση του Νίκου Μπελαβίλα για το...