Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου, 2020

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018 23:23

Διάσωση κα όχι διάλυση των αλιευτικών σκαφών

logoartc_f
«Η βουλεύτρια Α΄ Πειραιά και Νήσων, Ελένη Σταματάκη, εκφράζει τη στήριξή της για την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου, που διέπει το Μέτρο 6.1.10, η οποία θα συμβάλλει στην στήριξη της νησιωτικότητας»
 
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ενημερωθήκαμε για τη διυπουργική σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου, προκειμένου να οριστικοποιηθούν οι λεπτομέρειες για το πώς θα διασωθούν όσα σκάφη εγκριθούν ως παραδοσιακά διατηρητέα από το υπουργείο Πολιτισμού, ενώ είχαν ενταχθεί στο Μέτρο 6.1.10 του
Επιχειρησιακού Προγράμματος Αλιείας. Ο Υπουργός ενημέρωσε ότι έχουν υπογραφεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση και η Υπουργική Απόφαση που ήταν απαραίτητες για να μπορούν οι δικαιούχοι αλιείς να επιλέξουν τη διάσωση, αντί της διάλυσης του αλιευτικού τους σκάφους. 
 
Η διάσκεψη αυτή έρχεται σε συνέχεια της πρόσκλησης του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, το περασμένο καλοκαίρι, σε δήμους και φορείς για την «υιοθέτηση», την έκθεση, διατήρηση και συντήρησή παραδοσιακών ξύλινων αλιευτικών σκαφών.  Επίσης, η σύσκεψη που έγινε τον Σεπτέμβριο στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σχετικά με την ανάδειξη των παραδοσιακών καρνάγιων των Σπετσών, βρίσκεται στο ίδιο πλαίσιο της προσπάθειας συντήρησης και ανάδειξης των παραδοσιακών σκαφών και της ξυλοναυπηγικής τέχνης. 
 
Ελπίζουμε ότι η έκθεση που έχει ήδη κατατεθεί από τον Δήμο Σπετσών στις αρμόδιες αρχές του Υπουργείου (και ήδη συζητείται) για νομιμοποποίηση και αδειοδότηση του καρνάγιου των Σπετσών, θα έχει τη σχετική έγκριση και θα συμβάλει στην συνολικότερη προσπάθεια που γίνεται. 
 
Η βουλεύτρια Α΄ Πειραιά και Νήσων, Ελένη Σταματάκη, εκφράζει τη στήριξή της για την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου, που διέπει το Μέτρο 6.1.10, η οποία θα συμβάλλει στην στήριξη της νησιωτικότητας και ελπίζουμε, πολύ σύντομα και το Υπουργείο Παιδείας να συμπεριλάβει στα προγράμματα κατάρτισης την τέχνη των καραβομαραγκών και των χειριστών παραδοσιακών σκαφών, για να έχει συνέχεια, για να διατηρηθούν τα σκάφη, να αξιοποιηθούν για την οικονομική ανάπτυξη των μικρών νησιωτικών περιοχών και να δοθούν στις επόμενες γενιές ως ένα στοιχείο λαϊκής παράδοσης.
 
 

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

 

«Εκπτώσεις στην ασφάλεια
των πλοίων» 
 
«Η κατάσταση θέλει
 σοβαρότητα και όχι
μπραβιλίκια»

«Οι αντιθέσεις Μώραλη-
Μαρινάκη για τα έργα του
ΟΛΠ και ο ρόλος της ΝΔ»

«Έπεσαν οι μάσκες των
υποκριτών»

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«Μία φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά»: 
Δεύτερος κύκλος εκπομπών

«μπλε λουλούδι – αναμνήσεις
από το 2048»

Posidonia Web
Forums Week  

«ΤΑΤΛΙΝ: ΜΝΗΜΕΙΟ
ΣΤΗΝ ΙΙΙη ΔΙΕΘΝΗ»
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

24 Νοεμβρίου 2020, 00.00
Θανάσης Καμπαγιάννης: Το φιάσκο του νόμου Χρυσοχοΐδη
  «Η όποια νέα κυβέρνηση αποφασίσει να...
23 Νοεμβρίου 2020, 19.10
Άρωμα σκοτεινών εποχών
Εισαγγελική έρευνα για Τσίπρα,...
23 Νοεμβρίου 2020, 18.56
Μετεξέλιξη του ΠΡΑΤΤΩ σε Πολιτικό Κίνημα
Την μετεξέλιξη του ΠΡΑΤΤΩ σε Πολιτικό...

Ναυτιλία

26 Νοεμβρίου 2020, 18.00
«Εκπτώσεις στην ασφάλεια των πλοίων»
«Ν. Σαντορινιός: Με αιφνιδιαστική...
26 Νοεμβρίου 2020, 17.57
Σκανδαλώδεις αναθέσεις άγονων γραμμών μέσα στο χειμώνα!
«Ν. Σαντορινιός: Σκανδαλώδεις...
26 Νοεμβρίου 2020, 00.00
Φυτεύοντας τους Υποβρύχιους Κήπους του Αιγαίου
Ένα σημαντικό στάδιο της διαδικασίας...

Πειραιάς