Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου, 2019

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Κυριακή, 20 Μαΐου 2018 00:44

ΚΚΕ:«Δεν υπάρχει δίκαιη ανάπτυξη σε ένα άδικο σύστημα»

logoartc_f
Ανακοίνωση του ΚΚΕ για το «Master Plan» στο λιμάνι του Πειραιά 
 
«Ενώ εντείνεται η επιθετικότητα κυβέρνησης – κεφαλαίου ενάντια στην εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα με 88 νέα προαπαιτούμενα της 4ης «αξιολόγησης» – με σαρωτικές αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις, νέες περικοπές σε  μισθούς, συντάξεις, στο αφορολόγητο, δραματικές μειώσεις του λαϊκού εισοδήματος, καταστολή – χτύπημα του απεργιακού δικαιώματος, της συνδικαλιστικής οργάνωσης και δράσης στους χώρους δουλειάς, με απύθμενο θράσος ΣΥΡΙΖΑ–ΑΝΕΛ, επιχειρηματίες, εκπρόσωποι των μονοπωλίων, δήμαρχοι, στελέχη του εργοδοτικού-κυβερνητικού συνδικαλισμού, μιλούν για την αλλαγή του μοντέλου καπιταλιστικής ανάπτυξης προβάλλοντας ως πρότυπο το σχέδιο “masterplan” της νέας ιδιοκτήτριας εταιρίας της “COSCO” για το λιμάνι του Πειραιά από το οποίο τάχα θα ωφεληθούν όλοι.
 
 
Είναι υποκριτές! Το συγκεκριμένο αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι, περιλαμβάνει παροχές και εξασφάλιση κερδοφορίας για το κεφάλαιο και ένταση της εκμετάλλευσης για την εργατική τάξη. Οι υποδομές που προβλέπονται στο περιβόητο “masterplan” και αφορούν την κρουαζιέρα, τη ναυπηγοεπισκευή, το εμπορικό τμήμα, το car terminal, την ακτοπλοΐα, είναι το επιχειρησιακό σχέδιο για να υπηρετηθεί η «δίκαιη ανάπτυξή τους» με πολύ και ζεστό χρήμα για το κεφάλαιο και θυσίες για το λαό.
 
Για παράδειγμα στο δήμο Πειραιά, προσφέρεται χρηματοδότηση ύψους 100 εκατ. € μέσω της ΟΧΕ (Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση), άλλων προγραμμάτων της ΕΕ και της περιφέρειας Αττικής, με στόχο την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στην λεγόμενη «Γαλάζια Οικονομία», με αναπλάσεις περιοχών προσανατολισμένες να αναβαθμίσουν την τουριστική «μόστρα» του Πειραιά και τις υποδομές που θα προσελκύσουν νέα κεφάλαια να επενδύσουν. Στον αντίποδα για το λαό του Πειραιά θα υπάρχουν πανάκριβα ανταποδοτικά τέλη για την εξυπηρέτηση των δανείων και χρεών του δήμου Πειραιά, χρέη που δημιουργούνται για να βρίσκει ζεστό χρήμα το κεφάλαιο. Ενώ στο σχεδιασμό των έργων αγνοούνται οι πραγματικές ανάγκες των κατοίκων και των εργαζομένων του Πειραιά (τα μεγάλα ποσοστά ανεργίας, τα εκατοντάδες οικιστικά προβλήματα στις γειτονιές του, τις παρατημένες σχολικές υποδομές, την τεράστια έλλειψη πρασίνου).
 
Εργάτες, αυτοαπασχολούμενοι, άνεργοι, νέοι και νέες του Πειραιά
 
Έχετε πλέον μεγάλη πείρα. Μη χάνετε χρόνο. Μπορείτε να κρίνετε με ασφάλεια τι έλεγε και για τι προειδοποιούσε το ΚΚΕ τα προηγούμενα χρόνια. Τι έλεγαν κυβερνήσεις, τα κόμματα του κεφαλαίου και οι συνδικαλιστικές δυνάμεις τους, πως με όλα τα μέσα  ανάπτυσσαν τον «κοινωνικό εταιρισμό», πως με τη μέθοδο του «μαστίγιου και του καρότου», προσπαθούσαν να αφοπλίσουν την εργατική τάξη, το κίνημα.
 
Έχουμε ήδη δείγματα γραφής του τι σημαίνει καπιταλιστική ανάπτυξη.
 
Κέρδη για τα μονοπώλια, φτώχεια για την εργατική τάξη, το λαό.
 
Κυβέρνηση -ΕΕ, βιομήχανοι (ΣΕΒ), εφοπλιστές (ΕΕΕ), τραπεζίτες πανηγυρίζουν για την περιβόητη “δίκαιη ανάπτυξη”, το “ευνοϊκό επενδυτικό περιβάλλον” που διαμορφώνεται με νέα προνόμια, κρατικές επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές, αξιοποίηση των κρατικών υποδομών για την προώθηση των επιχειρηματικών σχεδίων των μονοπωλίων,  ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας τους. Στοχεύουν στην αναβάθμιση του ρόλου της χώρας ως διεθνούς ενεργειακού κόμβου, ως κόμβου διαμετακόμισης εμπορευμάτων και την πιο ενεργό συμμετοχή της Ελλάδας ως ορμητήριο πολέμου των ΗΠΑ- ΝΑΤΟ – ΕΕ, για τον έλεγχο νέων αγορών, πλουτοπαραγωγικών πηγών ενέργειας, αγωγών και δρόμων του εμπορίου, με οδυνηρές συνέπειες για τους λαούς.
 
Τι δείχνει η πείρα από το λιμάνι του Πειραιά, γενικότερα τις ιδιωτικοποιήσεις που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια, στις μεταφορές, στις τηλεπικοινωνίες και σε άλλους κλάδους; Το λιμάνι του Πειραιά είτε με τη μορφή ιδιοκτησίας του συλλογικού καπιταλιστή του αστικού κράτους είτε με τη νέα ιδιοκτήτρια εταιρεία, το μονοπώλιο της “ COSCO”, αξιοποιείται ως μοχλός της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης, προσφέρει αμύθητα κέρδη για τους εφοπλιστές και άλλους μονοπωλιακούς ομίλους, ενώ για την πλειοψηφία των εργαζομένων επικρατούν συνθήκες σκληρής εκμετάλλευσης, πιο φτηνή εργατική δύναμη, εργασιακές σχέσεις λάστιχο, εργατικά «ατυχήματα», ανακύκλωση της ανεργίας, φτώχεια, όπως στα ναυπηγεία, στη Ζώνη του Περάματος, στους ναυτεργάτες. Αυτό εκφράζεται με την διάλυση των δικαιωμάτων των εργαζομένων, όπως στο λιμάνι του Πειραιά (ΟΛΠ ΑΕ) και με το καθεστώς στο ΣΕΜΠΟ στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που δεν υπάρχει Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και κυριαρχούν οι ελαστικές μορφές απασχόλησης. Το γενικό μοντέλο που φαίνεται ότι θα εφαρμόσει η νέα διοίκηση του λιμανιού είναι αυτό της ενοικίασης εργαζομένων μέσω εργολαβιών, δηλαδή αυτό που εφαρμόζεται σήμερα στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ. Τέτοια πείρα υπάρχει συσσωρευμένη στην ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη στο Πέραμα. Ενώ με το πρώτο φούντωμα εργασιών στη Ζώνη, από τα ελλιπή μέτρα ασφαλείας θρηνήσαμε νεκρό εργάτη.
 
Οι θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν από την επενδυτική δράση δεν πρέπει να θολώσουν τη σκέψη κανενός εργαζόμενου, αυτοαπασχολούμενου ή άνεργου. Ένα μεροκάματο με τους σύγχρονους βάρβαρους όρους, μια πρόσκαιρη θέση εργασίας, χωρίς ΣΣΕ, χωρίς μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, με ελαστικές μορφές απασχόλησης, δεν αναιρεί την ανάγκη της πάλης για τα μεγάλα προβλήματα του αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι και τα λαϊκά σπίτια. Αντίθετα, επιβεβαιώνει την ανάγκη όξυνσης της πάλης για δουλειά με δικαιώματα αλλά και στον αγώνα για έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης. Κανένας συμβιβασμός με ψίχουλα, με «μισή» δουλειά, για «μισή» ζωή.
 
Οι εργαζόμενοι να απομονώσουν αυτούς που υποκρίνονται φορώντας την «προβιά του φίλου».
 
Εργάτες, αυτοαπασχολούμενοι, άνεργοι, νέοι και νέες του Πειραιά
 
Οι φωνές διάφορων εργοδοτικών ενώσεων και δημοτικών αρχών που αντιτίθενται σε επιμέρους πλευρές του σχεδίου της “COSCO” για τον ΟΛΠ, δεν πρέπει να αποπροσανατολίσουν κανέναν. Το έργο αυτό το έχουμε ξαναδεί!  Οι δημαγωγικές δηλώσεις από τις δημοτικές αρχές και εργοδότες δεν αφορούν τις αγωνίες, τις ανάγκες των ανέργων, των εργαζομένων, και των αυτοαπασχολούμενων της πόλης. Έχουν συμφωνήσει όλοι με το συγκεκριμένο σχεδιασμό, χωρίς να σταματά ο μεταξύ τους ανταγωνισμός  που αφορά την μοιρασιά της πίτας των κερδών.
 
Επιβαρυντικές αλλαγές σε Κερατσίνι – Δραπετσώνα και Πέραμα.
 
Ο σχεδιασμός για το λιμάνι εγκυμονεί σοβαρές εξελίξεις στους χώρους κατοικίας των εργαζομένων, ειδικά σε Κερατσίνι, Δραπετσώνα και Πέραμα.
 
Από την μια στα Λιπάσματα, με ευθύνη της δημοτικής αρχής Κερατσινίου – Δραπετσώνας, διεξάγεται μια κοροϊδία άνευ προηγουμένου στο λαό της περιοχής, ότι δήθεν διεκδικεί την απόδοση της περιοχής των Λιπασμάτων για τον λαό. Πρόκειται για μια περιοχή «φιλέτο» για επενδυτικά σχέδια. Η δημοτική αρχή με ελαφρού τύπου έργα που εύκολα ξηλώνονται, με διεξαγωγή αρχιτεκτονικών διαγωνισμών για την αξιοποίηση της περιοχής, μαζί με την Περιφέρεια Αττικής, χωρίς χρονοδιαγράμματα και πηγές χρηματοδότησης διεξάγει αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς φέρνει στο προσκήνιο το χώρο των Λιπασμάτων προκαλώντας ενδιαφέρον για αυτόν, χωρίς μιλάει για το κύριο, δηλαδή το ιδιοκτησιακό καθεστώς.
 
Ταυτόχρονα «βγάζει λάδι» την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, κρύβοντας τις ευθύνες της για την εταιρία λιμενικών αποβλήτων Oil One που βρίσκεται στο χώρο των Λιπασμάτων, που της έδωσε άδεια για επέκταση την δραστηριότητα της  και στην εμπορία πετρελαιοειδών, και τώρα την επιχορηγεί πάνω από 1,5 εκατ.€. Καλούμε σε επαγρύπνηση και δράση τον λαό του Κερατσινίου – Δραπετσώνας, διότι όλα ομολογούν ότι ο χώρος ετοιμάζεται να παραδοθεί σε διάφορα επενδυτικά σχέδια με έντεχνο τρόπο και στον κατάλληλο χρόνο.
 
Από την άλλη στο Πέραμα, με την υλοποίηση της προβλήτας πετρελαιοειδών από την ‘Cosco’, άρχισαν οι επισκευαστικές εργασίες στις δεξαμενές πετρελαίου που βρίσκονται μέσα στον οικιστικό χώρο του Περάματος. Τα «καζάνια του θανάτου» μετά και από πολλούς αγώνες του λαού του Περάματος, είχαν σταματήσει την λειτουργία τους εδώ και δυο δεκαετίες σχεδόν. Τώρα αρχίζουν να επαναχρησιμοποιούνται. Πρόκειται για πολύ σοβαρή και επικίνδυνη εξέλεγξη, η επαναλειτουργία 114 δεξαμενών πετρελαιοειδών μέσα στις κατοικίες του Περάματος και δίπλα από σχολεία στα οποία φοιτούν 1000 μαθητές.
 
Στο λιμάνι του Πειραιά ήδη η νέα διοίκηση με σιδηροδοκούς και  συρματοπλέγματα   επιδιώκει  να δημιουργήσει εργασιακό γκέτο.
 
Σχεδιασμοί σε μια περιοχή που οξύνονται οι ανταγωνισμοί και μυρίζει μπαρούτι.
 
Οξύνονται οι αντιθέσεις και οι ανταγωνισμοί ανάμεσα στις κυβερνήσεις και σε μεγάλα μονοπωλιακά συμφέροντα. Σύγκρουση των αστικών τάξεων στην ευρύτερη περιοχή ένταση της επιθετικότητας της  Τουρκίας, όπως της Συρίας, η αμφισβήτηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας στο Αιγαίο, τη Θράκη, αλλά και της Κύπρου
 
Το ΚΚΕ σας καλεί να δείτε το μεγάλο παιχνίδι που παίζεται στην περιοχή και να είστε σε επαγρύπνηση και δράση ενάντια σε σχεδιασμούς που μπλέκουν ολοένα και περισσότερο τη χώρα σε ιμπεριαλιστικά σχέδια. Δεν κρύβουμε την ανησυχία μας για το ενδεχόμενο ενός θερμού επεισοδίου, για το ενδεχόμενο άμεσης πολεμικής εμπλοκής.
 
Στην περιοχή παρεμβαίνουν άμεσα οι ΗΠΑ, η Ρωσία ,η Κίνα, η Γερμανία, η Γαλλία, η Βρετανία , αναδιατάσσονται συμμαχίες και εμπλέκονται και άλλες ισχυρές περιφερειακές δυνάμεις όπως Τουρκία, Ισραήλ, Ιράν, Αίγυπτος, Σαουδική Αραβία κ.α. ΝΑΤΟ, ΕΕ ως ιμπεριαλιστικοί οργανισμοί, στους οποίους συμμετέχει η Ελλάδα, παίζουν καθοριστικό ρόλο σε αυτές τις εξελίξεις και τους ανταγωνισμούς.
 
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και η ελληνική αστική τάξη επιδιώκουν να αναβαθμίσουν την γεωπολιτική θέση της χώρας στην περιοχή, με στόχο να βελτιώσουν τη θέση τους και να μεγαλώσουν την κερδοφορία τους.
 
Παράλληλα η Ελλάδα εμπλέκεται όλο και περισσότερο με τους σχεδιασμούς ΝΑΤΟ- ΗΠΑ και ΕΕ στην περιοχή, με παραχώρηση βάσεων (Αλεξανδρούπολη, Σύρος), αναβάθμιση Σούδας, συμμετοχή σε πολεμικές επιχειρήσεις, διευκολύνσεις ΝΑΤΟικών πλοίων που με μεγάλη συχνότητα εμφανίζονται και στον Πειραιά κλπ. Από αυτή τη σκοπιά είναι θέμα η επίσκεψη κλιμακίου της αμερικάνικης πρεσβείας στο δημαρχείο Περάματος.
 
Επομένως με ευθύνη της κυβέρνησης και ενάντια στα εργατικά λαϊκά συμφέροντα η χώρα εμπλέκεται όλο και πιο πολύ στο παζάρι που γίνεται για τις πηγές και τους δρόμους μεταφοράς ενέργειας και εμπορευμάτων.
 
Οι εργάτες και τα λαϊκά στρώματα του Πειραιά πρέπει να επαγρυπνούν και να εντείνουν την δράση τους ενάντια στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς, στην εμπλοκή της χώρας μας, στην συγκέντρωση όλο και περισσότερων ΝΑΤΟϊκών δυνάμεων στην περιοχή. Να μην ξεχνούν οι εργαζόμενοι στην Ελλάδα, στην Τουρκία, και σε άλλες χώρες ότι έχουμε ‘όλοι τον ίδιο αντίπαλο: τα μονοπώλια, τον καπιταλισμό, τις αστικές κυβερνήσεις τους και τις ιμπεριαλιστικές συμμαχίες τους εμπιστευτείτε το ΚΚΕ.
 
Εργάτες, αυτοαπασχολούμενοι, άνεργοι, νέοι και νέες του Πειραιά
 
Σας απευθύνουμε κάλεσμα αγώνα χωρίς καμία καθυστέρηση. Συμπορευτείτε με το ΚΚΕ. Δώστε δύναμη στη δύναμή σας, κόντρα στο συμβιβασμό και τη μοιρολατρία, τη λογική του «δε γίνεται τίποτα». Οι εργαζόμενοι έχουμε δύναμη που δεν την έχουμε δοκιμάσει, δύναμη που το κεφάλαιο τρέμει.
 
Το ΚΚΕ στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις τις διεκδικήσεις των εργαζόμενων για:
 
•Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας που θα βελτιώνουν ουσιαστικά τη ζωή μας. Κανένας εργαζόμενος κάτω από 751 ευρώ. Για μέτρα προστασίας και ασφάλειας στους χώρους εργασίας.
 
•Για να αποδοθεί ο χώρος των Λιπασμάτων στο λαό της Δραπετσώνας – Κερατσινίου με απαλλοτρίωση όλης της περιοχής που κατέχουν ιδιωτικά συμφέροντα, χωρίς αποζημίωση. Για να κλείσουν οριστικά τα «Καζάνια του Θανάτου» στο Πέραμα. Για απομάκρυνση των υποδομών της OilOne από τα Λιπάσματα Δραπετσώνας.
 
•Για τη σύνδεση του Λιμανιού του Πειραιά από και προς τη νησιωτική Ελλάδα με συχνή, επαρκή και φθηνή συγκοινωνία, για όλες τις ημέρες του χρόνου.
 
•Για να προχωρήσουν άμεσα Αντιπλημμυρικά και Αντισεισμικά μέτρα με προτεραιότητα στα δημόσια κτήρια και τις σχολικές υποδομές.
Εργάτες, αυτοαπασχολούμενοι, άνεργοι, νέοι και νέες του Πειραιά,
 
Η ανησυχία για τις επικίνδυνες εξελίξεις στο Αιγαίο, την Ανατολική  Μεσόγειο, τη Μέση Ανατολή να γίνει  μαζική – μαχητική  λαϊκή πάλη , συμπόρευση με το ΚΚΕ που αποκαλύπτει τον πραγματικό χαρακτήρα και τις αιτίες του ιμπεριαλιστικού πολέμου και παλεύει για την ανατροπή του σάπιου συστήματος που τον γεννά.
 
Ισχυρό ΚΚΕ, δώστε δύναμη στη δύναμή σας για την ενίσχυση της λαϊκής πάλης της  κοινωνικής συμμαχίας της εργατικής τάξης με τα φτωχά λαϊκά στρώματα τους αυτοαπασχολούμενους της πόλης, την ανασύνταξη του εργατικού κινήματος.
 
Στη χώρα μας έχουμε έμπειρο επιστημονικό και εργατικό δυναμικό, υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για να αναπτυχθούν τα λιμάνια και γενικότερα οι υποδομές για τις μεταφορές προς όφελος του λαού. Ποιο είναι το εμπόδιο; Ο καπιταλιστικός δρόμος παραγωγή , το κέρδος. Αυτόν πρέπει να αμφισβητήσουμε και να ανατρέψουμε.
 
Υπάρχει άλλος δρόμος ανάπτυξης, που δεν θέτει στο επίκεντρο το κέρδος, αλλά τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες. Είναι ο δρόμος που θα πετάξει από την εξουσία τα παράσιτα τους καπιταλιστές  που ζουν από την εκμετάλλευση του κόπου και του μόχθου της εργατικής τάξης, των λαϊκών στρωμάτων αυτών που παράγουν τον πλούτο.
 
«Το λιμάνι του Πειραιά, όπως συνολικά τα λιμάνια και οι υποδομές της χώρας μπορούν να γίνουν μοχλός πραγματικής ανάπτυξης και ευημερίας για τους εργάτες και τις λαϊκές οικογένειες μόνο όταν περάσουν στα χέρια του λαού και γίνουν κοινωνική περιουσία. Μόνο όταν η εργατική τάξη πάρει την εξουσία στα χέρια της και θέσει όλες τις παραγωγικές δυνάμεις με κεντρικό σχεδιασμό στην υπηρεσία της ικανοποίησης των κοινωνικών αναγκών. Στα πλαίσια της εργατικής και λαϊκής εξουσίας μπορούν να υλοποιηθούν οι κρατικοί Φορείς Μεταφοράς και Ναυπηγοεπισκευαστικής Βιομηχανίας, ώστε να γίνουν μοχλοί πραγματικής ανάπτυξης και ευημερίας προσφέροντας σταθερή δουλειά με δικαιώματα, συμβάλλοντας στην κοινωνική, πολιτιστική και οικονομική ανάπτυξη της νησιωτικής περιφέρειας και όλου του λαού.»
 
ΤΟΜΕΑΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑ και ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ της ΚΟ ΑΤΤΙΚΗΣ του ΚΚΕ
 

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

Επιστολή Ν. Κοτζιά στους
πολιτικούς αρχηγούς 
 
Το μήνυμα του Γ. Μώραλη
για τις εορταστικές εκδηλώσεις

Η Ελλάδα πρωταγωνίστρια
στον τουριστικό τομέα  

Διευθύνων Σύμβουλος της
ΕΕΤΑΑ ο Σπ. Σπυρίδων
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

Χρυσό Βραβείο για την
ΕΥΔΑΠ από το EBEN GR 

Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα
Ράλι (ERC)

podosfairiki_synerg.logo1
 «Άλμα»: Το μυθιστόρημα
του Χρήστου Χρυσόπουλου
από τις Εκδόσεις ΝΕΦΕΛΗ

Η Blue Circle Engineering
Ltd στην οικογένεια του
Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

06 Δεκεμβρίου 2019, 22.50
Παρέμβαση για τα σχολεία στις φυλακές Κορυδαλλού
 Το σημαντικό θέμα της λειτουργίας...
06 Δεκεμβρίου 2019, 00.00
Αλήθειες και ψέματα για το κοινωνικό μέρισμα
Ανακοίνωση Γραφείου Τύπου του...
05 Δεκεμβρίου 2019, 23.35
Η Ελλάδα πρωταγωνίστρια στον τουριστικό τομέα
Στις νέες αναπτυξιακές ευκαιρίες...

Ναυτιλία

05 Δεκεμβρίου 2019, 23.22
Τα χειμερινά δρομολόγια της Celestyal Cruises
Εκδήλωση υποδοχής στο Celestyal Crystal με αφορμή...
04 Δεκεμβρίου 2019, 22.06
Επιχείρηση διάσωσης του πληρώματος Φ/Γ «NEW LEO»
Ευρεία επιχείρηση έρευνας και...
04 Δεκεμβρίου 2019, 00.12
Ανοίγει ο ασκός του Αιόλου με την πώληση των Λιμανιών
Δήλωση Τομεάρχη Ναυτιλίας και...

Πειραιάς

07 Δεκεμβρίου 2019, 23.18
Εκδήλωση ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία στα Καμίνια
Tη Δευτέρα 9/12 στις 19.00 θα πραγματοποιηθεί...
07 Δεκεμβρίου 2019, 23.03
 Xριστουγεννιάτικη δράση στη Δημοτική Πινακοθήκη
  Η χριστουγεννιάτικη δράση για παιδιά...
06 Δεκεμβρίου 2019, 22.55
Η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στον Πειραιά
Σε μια λαμπρή τελετή και μέσα σε μια...