Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου, 2021

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Τετάρτη, 18 Απριλίου 2018 22:25

«Ερώτηση για την επανακατασκευή οδογέφυρας στον Κηφισό»

damanaki ixthok1
Ερώτηση για την επανακατασκευή οδογέφυρας στον Κηφισό, η οποία είχε αφαιρεθεί το 2000 για τη δημιουργία των αντιπλημμυρικών έργων και δεν επανατοποθετήθηκε ποτέ, κατέθεσε ο Βουλευτής της ΝΔ Α’ Πειραιώς και Νήσων Κώστας Κατσαφάδος. 
 
Όπως αναφέρει ο Βουλευτής στην ερώτησή του προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, «η απόφαση για την κατάργηση της γέφυρας ελήφθη, βάσει προφορικής μελέτης ενός πολιτικού μηχανικού που παρουσίασε ο Δήμος Μοσχάτου, προκαλώντας την έντονη δυσαρέσκεια των κατοίκων του Νέου Φαλήρου, οι οποίοι αποκόβονται από το Μοσχάτο και την αγορά του. Η εν λόγω μεταλλική γέφυρα κυκλοφορίας οχημάτων, συνέδεε το Νέο Φάληρο με το Μοσχάτο και εξυπηρετούσε τη λεωφορειακή γραμμή 218 (Πειραιάς- Ν. Φάληρο- Μοσχάτο- Καλλιθέα- Πλατεία Καλογήρων Δάφνης) στο ύψος των οδών Καλλέργη (Νέο Φάληρο) και Λ. Κατσώνη (Μοσχάτο). Μετά την κατάργησή της, η κυκλοφορία γίνεται μόνο από τις πεζογέφυρες».
Στην ερώτησή του ο κ. Κατσαφάδος επισημαίνει ότι παρά του ότι οι κάτοικοι του Νέου Φαλήρου εδώ κι ένα χρόνο έχουν στείλει επιστολή στον αρμόδιο Υπουργό και στην Περιφερειάρχη για το θέμα, μέχρι στιγμής δεν έχουν λάβει απάντηση.   
 
Η ερώτηση του κ. Κώστα Κατσαφάδου έχει ως εξής:
 
«Εδώ και 18 χρόνια, πάγιο αίτημα των κατοίκων του Νέου Φαλήρου είναι η επανακατασκευή οδογέφυρας στον Κηφισό, η οποία είχε αφαιρεθεί το 2000 για τη δημιουργία των αντιπλημμυρικών έργων και δεν επανατοποθετήθηκε ποτέ, παρά τις συνεχείς οχλήσεις της Δημοτικής Αρχής Πειραιά, όλα αυτά τα χρόνια. 
 
Η απόφαση για την κατάργηση της γέφυρας ελήφθη, βάσει προφορικής μελέτης ενός πολιτικού μηχανικού που παρουσίασε ο Δήμος Μοσχάτου, προκαλώντας την έντονη δυσαρέσκεια των κατοίκων του Νέου Φαλήρου, οι οποίοι αποκόβονται από το Μοσχάτο και την αγορά του. Η εν λόγω μεταλλική γέφυρα κυκλοφορίας οχημάτων, συνέδεε το Νέο Φάληρο με το Μοσχάτο και εξυπηρετούσε τη λεωφορειακή γραμμή 218 (Πειραιάς- Ν. Φάληρο- Μοσχάτο- Καλλιθέα- Πλατεία Καλογήρων Δάφνης) στο ύψος των οδών Καλλέργη (Νέο Φάληρο) και Λ. Κατσώνη (Μοσχάτο). Μετά την κατάργησή της, η κυκλοφορία γίνεται μόνο από τις πεζογέφυρες. 
 
Αυτή τη στιγμή η περιοχή του Νέου Φαλήρου, μια περιοχή 18.000 κατοίκων συνδέεται μόνο περιφερειακά με τον όμορο δήμο του Μοσχάτου, είτε μέσω της γέφυρας της Πειραιώς, είτε μέσω της παραλιακής, με ό,τι αυτό σημαίνει για την κυκλοφοριακή επιβάρυνση των εν λόγω δρόμων. 
 
Αξιοσημείωτο είναι ότι εδώ και ένα χρόνο, οι κάτοικοι του Νέου Φαλήρου έχουν στείλει επιστολή τόσο στον Υπουργό, όσο και στην Περιφερειάρχη Αττικής για το θέμα, μαζί με συλλογή υπογραφών και δεν έχουν λάβει καμία απάντηση.   
 
Επειδή οι κάτοικοι του Νέου Φαλήρου νιώθουν περιμετρικά εγκλωβισμένοι από τον Βορρά με τη γέφυρα της ΙΟΝ, από τα ανατολικά με τον Κηφισό ποταμό και από τα δυτικά με τις γραμμές του ΗΣΑΠ, 
 
Επειδή εν όψει της γενικότερης ανάπλασης που έχει ξεκινήσει στην περιοχή, θα πρέπει να προβλεφθεί και να δοθεί μια βιώσιμη και πρακτική λύση στο θέμα, ώστε οι κάτοικοι των δυο Δήμων να επικοινωνούν εσωτερικά, 
 
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
 
Τι πρόκειται να πράξει, προκειμένου να επανασυνδεθεί εσωτερικά το Νέο Φάληρο με το Μοσχάτο; Πρόκειται να γίνει μια τεχνική μελέτη ώστε να επανατοποθετηθεί η γέφυρα που καταργήθηκε; 
 
Πειραιάς 18 Απριλίου 2018 
 
Ο Ερωτών Βουλευτής                                                                
 
Κώστας Κατσαφάδος
 
Βουλευτής Α’ Πειραιώς & Νήσων
 

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

 

Νομοσχέδιο για τη θαλάσσια
πολιτική στο νησιωτικό
χώρο
 
«Κεραία κινητής τηλεφωνίας
δίπλα σε σχολικές
μονάδες»

«Η ακύρωση της αγοράς
των λεωφορείων, δεν έτυχε,
πέτυχε»

«Πότε θα στελεχωθεί το
Κέντρο Υγείας Κερατσινίου»
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«Μία φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά»: 
Δεύτερος κύκλος εκπομπών

«μπλε λουλούδι – αναμνήσεις
από το 2048»

"ΖΩΕΣ ΜΕΣΙΣΤΙΕΣ" 
της Ελένης Νίκα  

«ΤΑΤΛΙΝ: ΜΝΗΜΕΙΟ
ΣΤΗΝ ΙΙΙη ΔΙΕΘΝΗ»
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

19 Ιανουαρίου 2021, 23.58
Παραδοχή Πλακιωτάκη για τις υποχρεωτικές επενδύσεις της ΟΛΠ ΑΕ
Παραδοχή Πλακιωτάκη ότι η ΟΛΠ-COSCO ΑΕ, μετά...
19 Ιανουαρίου 2021, 19.09
«Κεραία κινητής τηλεφωνίας δίπλα σε σχολικές μονάδες»
Το θέμα της τοποθέτησης κεραίας...
19 Ιανουαρίου 2021, 19.06
Νομοσχέδιο για τη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο
Ανακοίνωση από το Υπουργείο...

Ναυτιλία

20 Ιανουαρίου 2021, 22.47
Συνάντηση Γ. Πλακιωτάκη για τον «Οίκο Ναύτου»
Με τον νέο Πρόεδρο του Οίκου Ναύτου...
18 Ιανουαρίου 2021, 22.38
Υπ. Ναυτιλίας: Αντιμετώπιση της λειψυδρίας στα νησιά
Τρία εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της...

Πειραιάς

20 Ιανουαρίου 2021, 23.07
Πειραιάς: Rapid test για τους εργαζόμενους των Βρεφονηπιακών Σταθμών
Rapid test ανίχνευσης του Covid-19 στους...
20 Ιανουαρίου 2021, 23.04
Πειραιάς για όλους»: Μια απάντηση με πολλούς αποδέκτες ...
«Ένα σχόλιο για τις "θρυλικές μπίζνες"...
20 Ιανουαρίου 2021, 00.00
«Η αβάσταχτη περιπλάνηση του Εθνικού»
Ανακοίνωση της Δημοτικής Κίνησης ...