Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου, 2019

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016 07:59

Απάντηση Θ. Δρίτσα για το «Παναγία Τήνου»

damanaki ixthok1
Ούτε αδιαφορία ούτε απραξία επέδειξε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για το «Παναγία Τήνου» αναφέρει το Υπ. Ναυτιλίας απαντώντας στον Σ. Κεδίκογλου 
 
«Ο Σ. Κεδίκογλου εύκολα προσχωρεί στην ανέξοδη και ανεύθυνη κριτική με στόχο τον εντυπωσιασμό, επικαλούμενος ανύπαρκτα στοιχεία ή γεγονότα. Για μια ακόμα φορά, στο βωμό της αντιπολιτευτικής τακτικής, θυσιάζεται η αλήθεια. Για την αποκατάσταση της αλήθειας, λοιπόν, πληροφορούμε για τα ακόλουθα:
 
- Το πλοίο Παναγία Τήνου δεν είναι εγκαταλελειμμένο και ούτε βρίσκεται ακινητοποιημένο στον Πειραιά επί δύο χρόνια. Έχει κατασχεθεί από το ΝΑΤ για χρέη και βρίσκεται στη σημερινή του θέση περίπου ένα χρόνο, φυλάσσεται δε σε 24ωρη βάση, με ευθύνη του ΝΑΤ. Για την ιστορία, να σημειωθεί ότι οι ναυτικοί του πλοίου, οι οποίοι είχαν μείνει απλήρωτοι από τον πλοιοκτήτη του, αποζημιώθηκαν από το ΝΑΤ με τη διαδικασία περί εγκατάλειψης, όπως προβλέπει ο σχετικός νόμος, πριν από ένα χρόνο. Να αναφέρεται, άραγε, σε αυτή την εγκατάλειψη ο κ. Κεδίκογλου; Αν ναι, τότε μάλλον αναφέρεται στις συνέπειες των πολιτικών των κυβερνήσεων, στις οποίες συμμετείχε ο ίδιος. 
 
- Το ΝΑΤ, σε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του της 22-12-2015 αποφάσισε την προκήρυξη πρόχειρου μειοδοτικού διαγωνισμού, για την παροχή υπηρεσιών μεθόρμισης του πλοίου από το λιμάνι του Πειραιά στο λιμάνι της Ελευσίνας.
 
- Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς με έγγραφό του προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου και κοινοποίηση στο ΝΑΤ και την εταιρεία ΕΚΟ, την 01-02-2016, προσκαλεί για την άμεση απομάκρυνση του πλοίου, κατόπιν της γνωμοδότησης της αρμόδιας Επιτροπής, η οποία εκδόθηκε με βάση το άρθρο 9 παράγραφος 7 του νόμου 2881/2001. Ορίζει δε προθεσμία, για την απομάκρυνση από τους κατά νόμο υπεύθυνους την 01-03-2016. Σε διαφορετική περίπτωση, μετά την πάροδο άπρακτης της ως άνω προθεσμίας, ο ΟΛΠ κατ' εφαρμογή των προβλεπόμενων στο άρθρο 5 του ν. 2881/2001, δηλώνει ότι θα προβεί για λογαριασμό τους στην εκποίηση του πλοίου με ανοικτό πλειοδοτικό διαγωνισμό, προκειμένου το πλοίο να απομακρυνθεί από τον πλειοδότη. Οι σχετικές διαδικασίες είναι σε εξέλιξη.
 
- Όλο το διάστημα στο οποίο το πλοίο βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, τα στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, αλλά και του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων, ελέγχουν σε καθημερινή σχεδόν βάση την εικόνα του πλοίου. Οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, έχουν προβεί στις αναγκαίες επικοινωνίες με τους κατά νόμο αρμόδιους, για ζητήματα που αφορούν στην ασφάλεια του πλοίου, όπως προκύπτει από σχετικά έγγραφα.
 
- Την προηγούμενη ημέρα του περιστατικού, στις 25-04-2016, ο Διευθυντής Κλάδου Ελέγχου Πλοίων και ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Επιθεώρησης Πλοίων επισκέφθηκαν το πλοίο και διαπίστωσαν ότι η κατάστασή του παρέμενε αμετάβλητη, σε σχέση με την διαπιστωθείσα από τη Διεύθυνση Επιθεώρησης Πλοίων από τις      02-06-2015.
 
- Το πρωί της 26-04-2016, ημέρα κατά την οποία συνέβη το περιστατικό, πραγματοποιήθηκε μακροσκοπικός έλεγχος του πλοίου από στελέχη του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων, κατά τον οποίο διαπιστώθηκε το αμετάβλητο της κατάστασης του.
 
- Μέσα σε διάστημα λιγότερο της μισής ώρας, από τη στιγμή που διαπιστώθηκε η αύξηση της κλίσης του πλοίου, στις 26-04-2016, εισήλθαν στο εσωτερικό του πλοίου χιλιάδες τόνοι νερού προκαλώντας τη μεγάλη κλίση του. Αυτή η εξέλιξη προκαλεί εντύπωση και ασφαλώς οι συνθήκες υπό τις οποίες εκδηλώθηκε, όπως και το θέμα της φύλαξης του πλοίου τη δεδομένη στιγμή, θα διερευνηθούν, δεδομένου ότι έχει ήδη σχηματιστεί δικογραφία από το ΚΛΠ.
 
- Οι προσπάθειες όλων των εμπλεκόμενων στην άμεση αντιμετώπιση του περιστατικού, των Υπηρεσιών του Λιμενικού Σώματος συμπεριλαμβανομένων, οδήγησαν στην αποφυγή της ανατροπής του πλοίου, η οποία θα είχε σαν συνέπεια την οριστική απώλειά του, με επιβαρυντικά αποτελέσματα για τη λειτουργία του Λιμένα.
 
Προφανώς, η εξέλιξη της υπόθεσης του Παναγία Τήνου δεν μπορεί να ικανοποιεί κανένα, ούτε, βέβαια και το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Κάθε καλόπιστη κριτική είναι πάντα δεκτή. Κάθε προσπάθεια αντιπολιτευτικού εντυπωσιασμού, από άγνοια ή από εσκεμμένη παρερμηνεία των δεδομένων, στο τέλος της ημέρας, όταν τα πραγματικά περιστατικά γίνονται γνωστά, εκθέτει αυτούς που την επιχειρούν».
 

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

«Τα νησιά πρωταγωνιστής
της ανάπτυξης»
 
Ο Δήμος Περάματος στο
πλευρό των εργαζομένων

Παρέμβαση για το χώρο
στάθμευσης των οχημάτων
της Αστυνομίας 

Ερώτηση για τα
ανταποδοτικά τέλη από
τα Αιολικά Πάρκα
 

Γεγονότα

Νέο Album Armagos -
The Lonely Piano

Οι «κήποι» στο Νομισματικό
Μουσείο

Διαγωνισμός Φωτογραφίας με
θέμα την ναυτιλία

podosfairiki_synerg.logo1
«Συνεργασία του
Πανεπιστημίου Frederick
με την Ένωση Ελλήνων
Ποινικολόγων και
Μαχόμενων Δικηγόρων»

Η Blue Circle Engineering
Ltd στην οικογένεια του
Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

23 Οκτωβρίου 2019, 00.00
Ο κτηνώδης πλούτος και η απόλυτη φτώχεια σε αριθμούς…
«Το κεφάλαιο είναι νεκρή εργασία, που...
22 Οκτωβρίου 2019, 18.06
Παρέμβαση για το χώρο στάθμευσης των οχημάτων της Αστυνομίας
Με πρωτοβουλία του Τρύφωνα Αλεξιάδη, ...

Ναυτιλία

22 Οκτωβρίου 2019, 18.14
«Τα νησιά πρωταγωνιστής της ανάπτυξης»
Συνεργασία Υπουργείου Ναυτιλίας...
21 Οκτωβρίου 2019, 17.32
Άνοδος αφίξεων-αναχωρήσεων από το λιμάνι του Πειραιά
Ένα ακόμη νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο...
18 Οκτωβρίου 2019, 17.41
 Ποιοί καλύπτουν τις παρανομίες της LEVANTE FERRIES …
Επιστολή της ΠΕΝΕΝ προς τους...

Πειραιάς

23 Οκτωβρίου 2019, 18.36
Πειραιάς: Είδη διατροφής στους οικονομικά αδύναμους
Ο Δήμος Πειραιά,  εν όψει των...
22 Οκτωβρίου 2019, 14.31
«Πειραιάς για όλους»: Στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων
Η δημοτική παράταξη «Πειραιάς για όλους»...
21 Οκτωβρίου 2019, 17.39
Προβλήματα στην αποκομιδή των απορριμμάτων
Εξαιτίας της απεργίας των εργαζομένων...