Κυριακή, 26 Σεπτεμβρίου, 2021

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Κυριακή, 10 Απριλίου 2016 21:56

Θ. Δρίτσας: “Οι ερμηνείες για τα όσα είπα στο MEGA είναι αυθαίρετες”

logoartc_f
Σχετικά με διάφορα δημοσιεύματα, ερμηνείες και ισχυρισμούς που διατυπώθηκαν είτε στο διαδίκτυο είτε σε τηλεοπτικούς σταθμούς, είτε σε σχόλια πολιτικών αντιπάλων, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας έκανε το παρακάτω σχόλιο:
 
“ Στην τηλεοπτική συμμετοχή μου στο MEGA σήμερα το πρωί απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις προσπάθησα με τον καλύτερο δυνατό  τρόπο και με την απαιτούμενη σοβαρότητα και ειλικρίνεια να εξηγήσω την πορεία των χειρισμών της Κυβέρνησής μας αναφορικά με την πώληση των μετοχών του ΟΛΠ. 
 
Κάθε συμμετοχή μου σε τηλεοπτική ή ραδιοφωνική εκπομπή θεωρώ πάντα ότι με υποχρεώνει πρωτίστως να ενημερώνω υπεύθυνα όσους τις παρακολουθούν και αυτό έκανα. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Οι ερμηνείες που θέλουν να με εμφανίσουν ότι κινούμαι  σε διαφορετική κατεύθυνση από τον Πρωθυπουργό είναι κατασκευές εμφανούς σκοπιμότητας και εφήμερης αντοχής.
 
Ενημερώνω τέλος, ότι η αναγγελθείσα για την Τρίτη συνέντευξη τύπου καθόλου δεν συνδέεται με τα παραπάνω, αφού είχε προαποφασισθεί από την Παρασκευή.” 
 
Σύμφωνα με το MEGA:
 
Δρίτσας: Κράτος εν κράτει το ΤΑΙΠΕΔ - Ιδιωτικοποίηση ΟΛΠ ελέω δανειστών
 
Δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του για τον τρόπο λειτουργίας του ΤΑΙΠΕΔ, ο υπουργός Ναυτιλίας, Θ. Δρίτσας, μιλώντας στην εκπομπή "MEGA Σαββατοκύριακο".
 
"Το ΤΑΙΠΕΔ δεν είναι ο Πιτσιόρλας, είναι ένας οργανισμός που ελέγχεται πλήρως από τους δανειστές, την ΕΚΤ ακόμα και από ισχυρούς επιχειρηματικούς ομίλους. Ο κ. Πιτσιόρλας λειτουργεί επί τη βάσει των κανόνων, που λειτουργεί το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο θέλουμε να αλλάξει", είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:
 
"Το ΤΑΙΠΕΔ λειτουργεί ως ένα κράτος εν κράτει ως ένα μόρφωμα, ένας οργανισμός, ο οποίος έχει τους δικούς του μηχανισμούς, που ελέγχονται από τους δανειστές".
 
Αναφερόμενος στη συμφωνία πώλησης των μετοχών του ΟΛΠ στην κινεζική COSCO δήλωσε πως αρχικά παραχωρείται το 51% και σε πέντε χρόνια το υπόλοιπο 16% και μάλιστα υπό κάποιες προϋποθέσεις και υπόστηριξε ότι η κυβέρνηση κατάφερε να αλλάξει προς το καλύτερο πολλά σημεία της αρχικής συμφωνίας.
 
"Η πώληση των μετοχών του λιμανιού γίνεται για να ικανοποιηθούν ο δανειστές, δεν γίνεται επί τη βάσει ενός σχεδίου αναπτυξιακού για το λιμάνι του Πειραιά. Δυστυχώς περνάμε εποχές εποπτείας", είπε ο υπουργός Ναυτιλίας.
 
"Θα ήθελα μια άλλη προοπτική για το λιμάνι του Πειραιά, και θα κάνω τα πάντα και κάνει και η κυβέρνηση τα πάντα..", είπε ο κ. Δρίτσας αναφερόμενος στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού και τόνισε:
 
"Δεν είναι μια προσωπική υπόθεση, εγώ τις απόψεις μου τις έχω, τις έχω πει. Διαφορετικά θα έπρεπε να οδηγηθούμε στην αξιοποίηση αυτού του τεράστιου πλούτου, η πίεση των πραγμάτων οδηγεί σε επιλογές που δεν είναι δικές μας, εγώ έχω τοποθετηθεί κατ' επανάληψη, ήταν και είναι η προγραμματική θέση του ΣΥΡΙΖΑ, η προγραμματική θέση της κυβέρνησης η προοπτική μιας άλλης αξιοποίησης. Σε αυτή την κατεύθυνση καταλήξαμε μετά τη συμφωνία του περσινού Αυγούστου, η οποία δεσμευτικά οδηγήθηκε στην απόφαση να γίνουν οι ήδη δρομολογημένες ιδιωτικοποιήσεις".
 
Ο Θ. Δρίτσας, ο οποίος τόσο ο ίδιος όσο και η παράταξή του στο δημοτικό συμβούλιο του Πειραιά "Το λιμάνι της αγωνίας", είχαν δώσει μάχη κατά της ιδιωτικοποίησης μίλησε για την αλλαγή πλεύσης ιδιαίτερα φορτισμένος και υπογράμμισε:
 
"Δίνουμε μάχες καθημερινά και με τους εαυτούς μας και με την ιστορία μας και τις απόψεις μας και την προοπτική μας. Σε αυτή την κρίσιμη και πολύ σκληρή στιγμή κάποιοι επέλεξαν να μείνουν πιστοί στις προγραμματικές τους δεσμεύσεις, κάποιοι άλλοι επέλεξαν με βάση τη σκληρή πραγματικότητα και τους κινδύνους που υπήρχαν και έχω επιχειρήματα πολύ σοβαρά για αυτό να δεχθούν ακόμα και την προσωπική αυτοακύρωση μιας διαδρομής 50 ετών για χάρη ενός πολύ πιο αναγκαίου στόχου, να κρατηθεί ανοιχτός ο δρόμος για μια μάχη που δεν πρέπει να ρίξουμε τις ασπίδες".
 

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

Γ.  Μώραλης ικανοποίηση για τη
δημιουργία νέου κολυμβητηρίου
  
«Το δίκιο είναι ζόρικο πολύ» 
 
«Έχουν πάρει διαζύγιο με
την αλήθεια…»

Έφυγε από τη ζωή ο Σπύρος
Παπαϊωάννου
 

Γεγονότα

“Λάσκεια 2021” από τον Οργανισμό
Λιμένος Ελευσίνας 

Europe Direct Piraeus

"Μαθαίνοντας να πετάω"

Η Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. στην
85η ΔΕΘ

«Ανάπτυξη: Νερό - ενέργεια και
ψηφιακός μετασχηματισμός»

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

26 Σεπτεμβρίου 2021, 18.09
ΣΥΡΙΖΑ: «Σεβασμό του χώρου της Κυνόσουρας»
Με νομοθετήματα όπως ο...
26 Σεπτεμβρίου 2021, 00.00
Γ. Στάνκογλου: “Δεν μπορώ να ακούω ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο!”
Συνέντευξη στη Σεμίνα Διγενή και τον...
25 Σεπτεμβρίου 2021, 19.21
Τρ. Αλεξιάδης: Ακόμα ένα βήμα για το έγκλημα στον Πειραιά
Καλώ τους βουλευτές της ΝΔ Δημήτρη...

Ναυτιλία

26 Σεπτεμβρίου 2021, 00.00
Γιατί πλημμύρησε ο Πειραιάς από κοντέινερς που παραμένουν στα «αζήτητα»
Πάνω από 34.000 άδεια κοντέινερς «λιμνάζουν»...
22 Σεπτεμβρίου 2021, 22.24
 Συνάντηση ΠΝΟ με Γ. Πλακιωτάκη
Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ναυτικής...

Πειραιάς

26 Σεπτεμβρίου 2021, 18.22
 Γ.  Μώραλης ικανοποίηση για τη δημιουργία νέου κολυμβητηρίου
Δήλωση Δημάρχου Πειραιά  Γιάννη  Μώραλη...
26 Σεπτεμβρίου 2021, 18.14
Εγκαίνια στην έκθεση φωτογραφίας «Εξερευνώντας τις πόλεις μας»
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν...
26 Σεπτεμβρίου 2021, 00.00
 «Χάι-Λάιφ»: Νέα δεδομένα μετά την απόφαση του ΣτΕ
  Αναφέρει σε ανακοίνωση της Η...