Πέμπτη, 21 Μάρτίου, 2019

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Δευτέρα, 11 Μαΐου 2015 18:53

«Τα λιμάνια πρέπει να παραμείνουν δημόσια»

logoartc_f
Ημερίδα με θέμα: «Δημόσιο Λιμάνι – Ο δρόμος για την Ανάπτυξη» πραγματοποιήθηκε, την Κυριακή 10/5, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΟΛΠ, από τη Νομαρχιακή Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ Πειραιά και το Τμήμα Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ.
 
Στην ημερίδα παραβρέθηκαν ο Υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Παν. Λαφαζάνης, ο Αν.Υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας, ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης, οι Αντιπεριφερειάρχες Πειραιά Γ. Γαβρίλης, και Νήσων Π. Χατζηπέρος, οι βουλευτές Α και Β Πειραιά.
 
Στην διάρκεια της ημερίδας:
 
Έγινε συζήτηση για το Θεσμικό Πλαίσιο Λειτουργίας των λιμανιών της χώρας, τα προβλήματα και τις προκλήσεις.
 
Αναδείχθηκε η σύνθετη σχέση του Λιμανιού με τους επιλιμένιους Δήμους.
 
Παρουσιάστηκαν οι εργασιακές σχέσεις στα λιμάνια
 
Εξετάστηκαν οι αναπτυξιακές δυνατότητες του λιμανιού. Η κερδοφορία και η ανάπτυξη προς όφελος της κοινωνίας και της οικονομίας.
 
Όλοι οι ομιλητές επισήμαναν:
 
Την ανάγκη τα λιμάνια να παραμείνουν δημόσια. Τα λιμάνια δεν είναι ένα περιουσιακό στοιχείο, που πωλείται για την είσπραξη τιμήματος καθώς γύρω απ’ αυτό έχει αναπτυχθεί ένα πλέγμα σχέσεων με τις πόλεις, σε εργασιακά, σε πολεοδομικά, περιβαλλοντικά ζητήματα είναι επίσης σχέσεις πολιτισμού και ανθρώπινες σχέσεις.
 
Η πώληση της Αρχής Λιμένος είναι μία ακραία νεο-φιλελεύθερη πολιτική που έχει εγκαταληφθεί μετά από τα προβλήματα που δημιούργησε.
 
Η καθαρή παρούσα αξία του ΟΛΠ ξεπερνά το 1 δις ευρώ γεγονός που είναι σε πλήρη αναντιστοιχία με τα σενάρια που θέλουν τα προσδοκόμενα κέρδη από την ιδιωτικοποίησή του να μην ξεπερνούν τα 300 εκ. ευρώ.
 
Επισημάνθηκε η ανάγκη δημιουργίας ενός μαζικού κινήματος υπεράσπισης του δημόσιου χαρακτήρα των λιμανιών.
 
Τονίστηκε η ανάγκη διαμόρφωσης μιας Εθνικής Λιμενικής Πολιτικής, στο πλαίσιο της οποίας θα καθοριστεί το παραγωγικό μοντέλο του κάθε λιμανιού, πράγμα, που οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις είτε αδιαφορούσαν να κάνουν είτε εάν ξεκινούσαν να το επιχειρήσουν ακολουθούσαν εντελώς λάθος επιλογές.
 
Η κυβέρνηση της Αριστεράς οφείλει να αντιστρέψει αυτή την πολιτική ώστε το λιμάνι να γίνει παραγωγική πηγή πλούτου για την Οικονομία, τις πόλεις, την δημιουργία θέσεων εργασίας και να διαμορφώσει μια εθνική λιμενική πολιτική με πολυετή ορίζοντα.

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

«Τα υδατοδρόμια παράγοντας
ενίσχυσης του τουρισμού» 
 
«Προβληματικά και
επικίνδυνα λεωφορεία» 

«Ο Όσκαρ Ουάιλντ πρέπει
να συναντήσει το
Δήμο Πειραιά»

Ο Θάνος Καληώρας υποψήφιος
με τον Γ. Σγουρού
 
 

Γεγονότα

Οι ανακαλύψεις κοιτασμάτων
θωρακίζουν ενεργειακά
την Ε.Ε.

«ΌΧΙ Λιμάνι στην Πειραϊκή»

8η Ευρωπαϊκή διάσκεψη
κορυφής των δήμων και
των περιφερειών 

podosfairiki_synerg.logo1
 
Κρουαζιέρα: Η πολυτέλεια
περνά και από τη
γαστρονομία

"Zea Marina Magazine" 

cruise bunner

To view this Flash you need Javascript on your browser and updated version of flash player.

elpe

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

20 Μάρτίου 2019, 17.26
«Ουσιαστική ισότητα των γυναικών»
Ομιλία της βουλεύτριας Ελένης...
20 Μάρτίου 2019, 00.00
Νίκος Χουντής: Συναυλία προς τιμή του Μίκη Θεοδωράκη
Συναυλία προς τιμή του Μίκη...
18 Μάρτίου 2019, 22.49
  Ο Θάνος Καληώρας υποψήφιος με τον Γ. Σγουρού
Μια σημαντική υποψηφιότητα από τον χώρο...

Ναυτιλία

21 Μάρτίου 2019, 18.51
Υπογραφή νέας Σ.Σ.Ε. στον ΟΛΠ
Η ΟΛΠ Α.Ε. ανακοινώνει την υπογραφή Νέας...
19 Μάρτίου 2019, 17.15
Επιθεώρηση στον υποθαλάσσιο αγωγό της ΕΥΔΑΠ
Στην Αίγινα βρέθηκε ο...
19 Μάρτίου 2019, 00.00
«Posidonia Sea Tourism Forum»
Η θέση της Ελλάδας ως κορυφαίου...

Πειραιάς

20 Μάρτίου 2019, 17.23
Συνέντευξη τύπου του Πέτρου Κόκκαλη
Tην Πέμπτη 21 Μαρτίου στις 12.00 στο...
20 Μάρτίου 2019, 17.17
 Ο Γιάννης Μώραλης στην Αρεόπολη Μάνης
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης...