Σάββατο, 24 Αυγούστου, 2019

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Κυριακή, 26 Απριλίου 2015 10:11

Διαμαρτυρία ΠΕΝΕΝ-ναυτεργατών για τις γεφυροπλάστιγγες του Ρίου-Αντιρρίου

logoartc_f
Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησε ο Γ.Γ της ΠΕΝΕΝ Νίκος Κροκίδης μαζί με το Προεδρείο του τοπικού Σωματείου Ναυτεργατών Ρίου – Αντιρρίου στον Υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα.
 
Αντικείμενο της παράστασης ήταν η απόφαση του Λιμενάρχη Πάτρας ο οποίος αυθαίρετα ερμηνεύοντας τον Γενικό Κανονισμό Λιμένων απαίτησε την εγκατάσταση γεφυροπλάστιγγας προκειμένου πριν μεταβιβασθούν τα φορτηγά οχήματα στα F/B της γραμμής Ρίου – Αντιρρίου και Αντιρρίου – Ρίου να ζυγίζονται. Η ρύθμιση και η ερμηνεία αυτή αγνοεί παντελώς και παρακάμπτει την γενική νομοθεσία η οποία προβλέπει και διασφαλίζει για τα φορτηγά οχήματα να ζυγίζονται στον χώρο των επιχειρήσεων που παραλαμβάνουν τα εμπορεύματα..
 
Στην τοποθέτησή τους τόσο ο Γ.Γ της ΠΕΝΕΝ όσο και τα μέλη του Προεδρείου του τοπικού Σωματείου Ναυτεργατών Ρίου – Αντιρρίου επισήμαναν ότι η πρόταση του Κεντρικού Λιμενάρχη Πατρών ενισχύσει την διαμόρφωση μονοπωλιακής εκμετάλλευσης υπέρ των εταιριών που εκμεταλλεύονται την αερογέφυρα ενώ με τον τρόπο αυτό οδηγούν το Πορθμείο και τους Ναυτεργάτες στο λουκέτο και την ανεργία αφού η επιβάρυνση από την γεφυροπλάστιγγα (η οποία δεν υπάρχει) θα μειώσει στο ελάχιστο το κόστος διαφοράς στην διακίνηση των φορτηγών αυτοκινήτων. Ταυτόχρονα επισήμαναν ότι οι επιβάτες διακινούνται τα τελευταία χρόνια δωρεάν μέσω του Πορθμείου.
 

Ο Υπουργός Ναυτιλίας μετά την συνάντηση έδωσε εντολή να αποσυρθεί η ερμηνεία – απόφαση του Κεντρικού Λιμενάρχη Πάτρας και παράλληλα εξήγγειλε ότι θα υπάρχει τροποποίηση της διάταξης του Κανονισμού Λιμένος προκειμένου να μην δημιουργούνται ασάφειες και διαφορετικές ερμηνείες.«Η ενδεχόμενη μετάταξη των υπηρεσιών διαμονής στην υψηλή κατηγορία ΦΠΑ θα είναι η ταφόπλακα του ελληνικού τουρισμού». Την επισήμανση αυτή εμπεριέχει η επιστολή που απέστειλαν στον υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Παπακωνσταντίνου η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Ρόδου, ο Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών και Ναυτιλιακών Πρακτόρων Κέρκυρας και ο Σύνδεσμος Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης.

 

Συγκριμένα στην επιστολή αναφέρεται επίσης ότι: «Η πιθανότητα μετάταξης των ξενοδοχειακών καταλυμάτων και των τουριστικών μεταφορών στην υψηλή κατηγορία ΦΠΑ, όπως αναφέρεται στα ΜΜΕ σας προβληματίζει σοβαρά, διότι σωστά σκεπτόμενος αναγνωρίζετε ότι ο ανταγωνισμός του Ελληνικού τουρισμού αυτομάτως θα επηρεασθεί αρνητικότατα.

Διαφεύγει όμως της προσοχής σας ότι ανταγωνισμός υπάρχει όταν υπάρχουν τουλάχιστον 2 προϊόντα και στην περίπτωσή μας είναι βέβαιο ότι η πλειονότητα των Ελληνικών ξενοδοχείων και των μεταφορικών εταιρειών (βασικοί συντελεστές του τουριστικού πακέτου), δηλαδή το ένα προϊόν προς σύγκριση, θα προτιμήσει να μην υπάρξει, παραμένοντας κλειστό - ανενεργό, διότι σε διαφορετική περίπτωση θα κληθεί για το έτος 2011 να απορροφήσει την τεράστια αύξηση αυτή του ΦΠΑ».

Τα συμβόλαια συνεργασίας

Να σημειωθεί ότι στην επιστολή γίνεται ιδιαίτερη μνεία κια για τα συμβόλαια συνεργασίας με τους tour operator, όπου συγκεκριμένα τονίζεται ότι: «Τα συμβόλαια συνεργασίας με τους οργανωτές ταξιδίων του εξωτερικού για την επόμενη χρονιά, όπως γίνεται κάθε χρόνο, έχουν ήδη υπογραφεί και σε πολλές περιπτώσεις έχουν ήδη αρχίσει οι πωλήσεις για το 2011. Είναι βέβαιο ότι κανείς οργανωτής ταξιδίων έχει τη δυνατότητα να δεχθεί οιανδήποτε αύξηση σ’ αυτή τη χρονική στιγμή.

Για τους γνωρίζοντες πως κινείται η αγορά, δηλαδή με τις συνεχείς προσφορές και μειώσεις τιμών, ούτε για το μέλλον θα είναι εύκολο να γίνουν αποδεκτές αυξήσεις της τάξεως του 10-15%. Άρα οδηγούμεθα με μαθηματική ακρίβεια σε μειώσεις προγραμμάτων και εγκατάλειψη του προορισμού Ελλάδα, λόγω του ότι εμείς οι ίδιοι, θα έχουμε θέσει τον εαυτό μας εκτός ανταγωνισμού και κανείς οργανωτής ταξιδιών εξωτερικού δεν θα αναλαμβάνει το ρίσκο να προγραμματίσει-αγοράσει πτήσεις προς ένα προορισμό που θα είναι εκτός αγοράς. Η υπογραφή σας στην μετάταξη αυτή, θα είναι η ταφόπλακα του ελληνικού τουρισμού".


Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

Το master plan του ΟΛΠ
στο επίκεντρο
 
Ο «Γαλάζιος» εφοπλιστής
της Σαμοθράκης 

Η Απάντηση του Χρ. Σπίρτζη
για το δυστύχημα στον Πόρο

«Η αποτυχία της ιδιωτικής
πρωτοβουλίας στην
Ακτοπλοΐα»

Γεγονότα

Καλωσορίσατε στον
προορισμό σας με μόλις
ένα κλικ

Ελληνικά Πετρέλαια:
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο

«Water Sports Certified
Quality» 

podosfairiki_synerg.logo1
Επίσημη επίσκεψη στον ΟΛΠ…

Η Blue Circle Engineering
Ltd στην οικογένεια του
Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

elpe

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

23 Αυγούστου 2019, 22.18
Η Απάντηση του Χρ. Σπίρτζη για το δυστύχημα στον Πόρο
Η Απάντηση του Χρήστου Σπίρτζη,...
21 Αυγούστου 2019, 10.51
«Απαράδεκτη η παρέμβαση των ΗΠΑ»
«Απαράδεκτη» θεωρεί την παρέμβαση των ΗΠΑ...
19 Αυγούστου 2019, 19.19
Ο «Γαλάζιος» εφοπλιστής της Σαμοθράκης
Ούτε μία ούτε δύο αλλά έξι φορές τον...

Ναυτιλία

23 Αυγούστου 2019, 22.01
Το  ‘ANDROS JET’ ολοκληρώνει τα δρομολόγια του στη Σαμοθράκη
Η SEAJETS σε συντονισμό με το Υπουργείο...
19 Αυγούστου 2019, 19.12
Η αποτυχία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στην Ακτοπλοΐα»
Ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ για την...
18 Αυγούστου 2019, 13.06
Εκτεθήκατε κύριε Υπουργέ …
Στην ανακοίνωση που εκδόθηκε από το Υπ....

Πειραιάς

21 Αυγούστου 2019, 10.59
Ολυμπιακός – Κράσνονταρ απόψε στο «Καραϊσκάκης»
Το πρώτο από τα δύο βήματα που απομένουν...
20 Αυγούστου 2019, 23.51
Το master plan του ΟΛΠ στο επίκεντρο
Με τον Υπουργό Ναυτιλίας και...
20 Αυγούστου 2019, 18.12
 28 Αυγούστου η ορκωμοσία της νέας Δημοτικής Αρχής
Ητελετή ορκωμοσίας της νέας...