Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου, 2020

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2014 17:17

ΟΛΠ: Στο Ν. Ικόνιο η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

damanaki ixthok1Έφτασε στον εμπορικό επιλιμένιο σιδηροδρομικό σταθμό του ΟΛΠ στο Ν. Ικόνιο, η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ξεφόρτωσε σιτηρά για γνωστή ελληνική αλευροβιομηχανία, εγκαινιάζοντας έτσι τη διασύνδεση του λιμανιού με αγροτικές περιοχές της χώρας για τη μεταφορά αγροτικών προϊόντων.

Όπως είναι γνωστό, μετά την κατασκευή του δικτύου και του σιδηροδρομικού σταθμού containers για τις ανάγκες του ΟΛΠ και της ΣΕΠ, κατασκευάσθηκε και παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ και ο δεύτερος σιδηροδρομικός τερματικός σταθμός για τις ανάγκες του car- terminal (μεταφορά από και προς το λιμάνι του Πειραιά αυτοκινήτων) και τις εμπορικές δραστηριότητες βιομηχανιών του Πειραιά, δραστηριότητες οι οποίες εκτελούνται αποκλειστικά από τον ΟΛΠ Α.Ε.

Η μεταφορά αυτοκινήτων και μηχανημάτων μέσω της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένεται να ξεκινήσει το Φθινόπωρο με δρομολόγια από την Ευρώπη και τα Βαλκάνια προς χώρες της Άπω Ανατολής, Ασίας και Αφρικής και αντιστρόφως από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες των ηπείρων αυτών μέσω Πειραιά προς τις χώρες της Ευρώπης.

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης «Μια ακόμη σημαντική δραστηριότητα του ΟΛΠ μπήκε κυριολεκτικά “σε τροχιά”. Μετά το σιδηροδρομικό containerterminal του ΟΣΕ/ ΟΛΠ/ ΣΕΠ, άρχισε να λειτουργεί και ο β’ σιδηροδρομικός σταθμός ΟΣΕ/ ΟΛΠ μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτίων. Σημειώνεται ότι το car-terminal του ΟΛΠ Α.Ε. είναι το μεγαλύτερο της Αν. Μεσογείου, αφού μέσω αυτού διακινούνται ετησίως 400.000-500.000 αυτοκίνητα- εμπορεύματα, παρά την κρίση. Ήδη το car-terminal επεκτείνει τις δραστηριότητές του μέσω υπόγειας σήραγγας προς το γειτονικό χώρο ιδιοκτησίας ΟΛΠ ΑΕ έκτασης 90.000 τ.μ. Υπενθυμίζεται ότι με το νέο έργο οι διαθέσιμοι χώροι θα αυξηθούν στα 280.000 τ.μ., για να ολοκληρωθούν σε δυο χρόνια (2016) στα 300.000 τ.μ. μετά την αναμόρφωση του προβλήτα «Ηρακλέους».

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

 

«Εκπτώσεις στην ασφάλεια
των πλοίων» 
 
«Η κατάσταση θέλει
 σοβαρότητα και όχι
μπραβιλίκια»

«Οι αντιθέσεις Μώραλη-
Μαρινάκη για τα έργα του
ΟΛΠ και ο ρόλος της ΝΔ»

«Έπεσαν οι μάσκες των
υποκριτών»

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«Μία φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά»: 
Δεύτερος κύκλος εκπομπών

«μπλε λουλούδι – αναμνήσεις
από το 2048»

Posidonia Web
Forums Week  

«ΤΑΤΛΙΝ: ΜΝΗΜΕΙΟ
ΣΤΗΝ ΙΙΙη ΔΙΕΘΝΗ»
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

24 Νοεμβρίου 2020, 00.00
Θανάσης Καμπαγιάννης: Το φιάσκο του νόμου Χρυσοχοΐδη
  «Η όποια νέα κυβέρνηση αποφασίσει να...
23 Νοεμβρίου 2020, 19.10
Άρωμα σκοτεινών εποχών
Εισαγγελική έρευνα για Τσίπρα,...
23 Νοεμβρίου 2020, 18.56
Μετεξέλιξη του ΠΡΑΤΤΩ σε Πολιτικό Κίνημα
Την μετεξέλιξη του ΠΡΑΤΤΩ σε Πολιτικό...

Ναυτιλία

26 Νοεμβρίου 2020, 18.00
«Εκπτώσεις στην ασφάλεια των πλοίων»
«Ν. Σαντορινιός: Με αιφνιδιαστική...
26 Νοεμβρίου 2020, 17.57
Σκανδαλώδεις αναθέσεις άγονων γραμμών μέσα στο χειμώνα!
«Ν. Σαντορινιός: Σκανδαλώδεις...
26 Νοεμβρίου 2020, 00.00
Φυτεύοντας τους Υποβρύχιους Κήπους του Αιγαίου
Ένα σημαντικό στάδιο της διαδικασίας...

Πειραιάς