Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου, 2020

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014 15:49

Kυριαρχία των Κινέζων στο λιμάνι του Πειραιά

logoartc_fΤη βούληση της κυβέρνησης να ξεπουλήσει το λιμάνι του Πειραιά στους Κινέζους επιβεβαίωσε η σημερινή επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Cosco του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά και του Κινέζου ομολόγου του, Λι Κετσιάνγκ, που πραγματοποιεί τριήμερη επίσκεψη στη χώρα μας.


Οι δύο πρωθυπουργοί εγκαινίασαν το τραίνο το οποίο θα μεταφέρει τα εμπορευματοκιβώτια με τα κινεζικά προϊόντα από τις εγκαταστάσεις της Cosco, μέσω του δικτύου του ΟΣΕ, στην ενδοχώρα της Ευρώπης. Παράλληλα, ενημερώθηκαν από τον υπεύθυνο της κινεζικής εταιρίας για τα πλάνα ανάπτυξης του λιμανιού ως διαμετακομιστικού κέντρου για την προώθηση των προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ανατολική Ευρώπη.

"Ο Πειραιάς τα τελευταία χρόνια κατακτά τη θέση του σαν βασική πύλη εισόδου από την Ασία. Η σύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο δίνει μία νέα προοπτική για τη χώρα την οποία ήδη αξιοποιούν μεγάλες εταιρίες όπως η ΖΤΕ, η Sony, η Hewlet. H εντυπωσιακή αύξηση των εμπορευματικών όγκων αποδεικνύει τα πλεονεκτήματα της ελληνοκινεζικής συνεργασίας" υποστήριξε στις δηλώσεις του ο Αντώνης Σαμαράς. "

"Όπως διαπιστώσατε, οι δυνατότητες μεγαλύτερης ανάπτυξης είναι τεράστιες. Δημιουργούνται δυνατότητες για την επόμενη γενιά σημαντικών επενδύσεων και εννοούμε όχι μόνον τη μεταφορά εμπορευμάτων αλλά και την ανάπτυξη κλάδων όπως είναι η κρουαζιέρα και η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη. Η αύξηση των επενδύσεων οδηγεί σε αύξηση της παραγωγής και της απασχόλησης και αναβάθμιση της Ελλάδας στην περιοχή. Παράλληλα, η Κίνα αυξάνει τη ζήτηση ναυτιλιακών υπηρεσιών. Η Ελλάδα ως μεγάλη ναυτιλιακή δύναμη διακινεί μεγάλο μέρος της κινεζικής παραγωγής και είναι ο μεγαλύτερος πελάτης των κινεζικών ναυπηγείων" σημείωσε ο Έλληνας πρωθυπουργός.

"Αρχικά επισκεφθήκαμε την Ακρόπολη που είναι η υπερηφάνεια και το σύμβολο της Ελλάδας και μετά το λιμάνι του Πειραιά που αποδεικνύει την προοπτική και τη δυνατότητα της συνεργασίας των δύο χωρών" δήλωσε από την πλευρά του ο Κινέζος πρωθυπουργός. "Επισκεφθήκαμε το συντονιστικό κέντρο και ακούσαμε τον σχεδιασμό της Cosco και εγκαινιάσαμε το πρώτο τραίνο που θα μεταφέρει εμπορεύματα στην ανατολική Ευρώπη. Το έργο έχει δημιουργήσει 1.000 θέσεις εργασίας και ανταγωνίζεται κάθε ξένο σταθμό διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων. Αποδεικνύει αυτό ότι η ελληνοκινεζική συνεργασία παράγει απτά αποτελέσματα" ανέφερε.

"Το πιο σημαντικό είναι ότι πρέπει να διερευνήσουμε τις μελλοντικές δυνατότητες. Το λιμάνι του Πειραιά μπορεί να γίνει πύλη εισόδου της Κίνας στην Ευρώπη. Η Κίνα και η Ευρώπη είναι οι μεγαλύτεροι εταίροι. Το 80% μεταφέρονται από θαλάσσης. Το λιμάνι έχει μειώσει το κόστος και τη διάρκεια μεταφοράς των εμπορευμάτων κατά 7- 11 ημέρες. Ευχόμαστε ότι με κοινή προσπάθεια θα κάνουμε το λιμάνι του Πειραιά ένα από τα πιο ανταγωνιστικά του κόσμου και να συμμετάσχουμε στη οικοδόμηση και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου από το λιμάνι μέχρι την ενδοχώρα της Ευρώπης ώστε να μειώσουμε τον χρόνο μεταφορά κατά μία έως δύο ημέρες. Η ελληνοκινεζική συνεργασία ευνοεί την ευημερία στην Ευρώπη και τη σταθερότητα της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης" κατέληξε ο Λι Κετσιάνγκ.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, ο Αντώνης Σαμαράς και ο Λι Κετσιάνγκ θα μιλήσουν και στο Ελληνοκινεζικό Φόρουμ Ναυτιλιακής Συνεργασίας.

Το μεσημέρι, γεύμα προς τιμήν του Κινέζου πρωθυπουργού παραθέτει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, στο οποίο θα παρακαθίσουν ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Εξωτερικών Ευάγγελος Βενιζέλος, ο υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Νίκος Δένδιας, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Το απόγευμα, ο Κινέζος πρωθυπουργός θα μεταβεί στην Κρήτη, όπου αύριο, Σάββατο μαζί με τον Αντ. Σαμαρά θα επισκεφτούν τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού και το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου.
 
πηγή: Αυγή

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

 

 «Το Υπουργείο Ναυτιλίας
δεν αντιλαμβάνεται τις
ανάγκες της ακτοπλοΐας
και της Νησιωτικότητας»
 
Συνάντηση Γ. Μώραλη
με τον Λιμενάρχη Πειραιά

«Μια ακόμη χαμένη ευκαιρία
για τη δημόσια υγεία;»

Παράσημο
 
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

«Μία φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά»: 
Δεύτερος κύκλος εκπομπών

Τιμητική διάκριση της
Celestyal Cruises στα
MedCruise Awards 2020

Πληθυσμιακές Εξάρσεις
Μεδουσών 

Αναβολή της Έκθεσης
EAST MED YACHT
SHOW 2020
 

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

24 Σεπτεμβρίου 2020, 23.23
Επίσκεψη αντιπροσωπείας του ΣΥΡΙΖΑ στο Κρατικό της Νίκαιας
Επίσκεψη στο Γενικό Κρατικό...
24 Σεπτεμβρίου 2020, 20.44
 «Ποιος ευθύνεται για τις καταστροφές στη Θεσσαλία; Ο Λιμενάρχης της Καβάλας;»
Τις βαρύτατες ευθύνες της κυβέρνησης...
24 Σεπτεμβρίου 2020, 00.34
Παράσημο
Μπορεί το κράτος να αποδείχτηκε για...

Ναυτιλία

24 Σεπτεμβρίου 2020, 00.00
Η ανάδειξη της ελληνικής ναυπηγικής παράδοσης και της ναυτικής ιστορίας
  To έργο ΝΑΥΣ ξεκίνησε τον Ιούνιο...
24 Σεπτεμβρίου 2020, 00.00
Το νέο κρουαζιερόπλοιο «Celestyal Experience» ξεκινά το Μάρτιο τoυ 2021
  H Celestyal Cruises, η βραβευμένη και...
23 Σεπτεμβρίου 2020, 23.10
Το Συμβούλιο Νησιωτικής Πολιτικής
Για πρώτη φορά, συνεδρίασε σήμερα υπό την...

Πειραιάς

24 Σεπτεμβρίου 2020, 20.39
 Τα αποτελέσματα των εκλογών στον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά
Από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς,...
24 Σεπτεμβρίου 2020, 20.33
Τραμπουκισμός κατά πολιτών της Πειραϊκής
Καταγγελία των «Ενεργών Πολιτών της Α...
24 Σεπτεμβρίου 2020, 00.17
Συνάντηση Γ. Μώραλη με τον Λιμενάρχη Πειραιά
Εθιμοτυπική συνάντηση είχε στο...