Ναυτιλία
Εγκαταλελειμμένοι στην Ισπανία Ελληνες απλήρωτοι ναυτικοί


Αυτό υποστηρίζει η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), η οποία έχει επανειλημμένα καταγγείλει το πρόβλημα χωρίς έως τώρα να υπάρξει η παραμικρή ανταπόκριση. Κάνει γνωστό επίσης ότι ανάλογα προβλήματα υπάρχουν και στο πλήρωμα του «Παναγιά Θαλασσινή», της ίδιας εταιρείας, που βρίσκεται στο Μαρόκο.
Να σημειωθεί ότι οι ναυτικοί του «Παναγιά Πάρος» βρίσκονται στο λιμάνι Algeciras της Ισπανίας αντιμετωπίζοντας πολύ σοβαρά προβλήματα, καθώς κάποιοι από αυτούς έχουν να πληρωθούν έως και 12 μήνες και προειδοποιούν ότι εάν το πρόβλημα δεν λυθεί και η εταιρεία δεν τους εξοφλήσει, θα προβούν σε όλες τις νόμιμες ενέργειες μέσω των ισπανικών τοπικών αρχών για την εξασφάλιση των δεδουλευμένων και τον επαναπατρισμό τους στην Ελλάδα.
Τα δύο πλοία είχε ναυλώσει η ΝΕΛ στη θυγατρική της εταιρεία Inter Lines για να συνδέσουν ακτοπλοϊκά το Μαρόκο με την Ισπανία, αλλά λόγω των οφειλών στους ναυτικούς τα πλοία παραμένουν δεμένα στο λιμάνι Algeciras.
Ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, Αντώνης Νταλακογεώργος, σε επιστολή του προς τη ΝΕΛ και στον υπουργό Ναυτιλίας, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, τονίζει ότι:
"Σε συνέχεια της χθεσινής καταγγελίας μας για τα εγκαταλειμμένα πληρώματα των Ε/Γ πλοίων «ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ» και «ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ» θέλουμε να προσθέσουμε τα παρακάτω:
1) Οι οφειλές προς το πλήρωμα και τους αξιωματικούς φθάνουν τα δύο χρόνια!!!
2) Μέλη του πληρώματος αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας και η εταιρεία δεν τους καλύπτει τις δαπάνες για την νοσοκομειακή περίθαλψη και τις ανάλογες ιατρικές εξετάσεις!!!
3) Δύο μέλη του πληρώματος έχουν ζητήσει την αντικατάστασή τους από τον Γενάρη του 2014 και η εταιρεία ακόμη δεν έχει μεριμνήσει για την εξόφληση και την αντικατάστασή τους!!!
Επαναλαμβάνουμε και καταγγέλλουμε την προκλητική στάση και αδιαφορία της ναυτιλιακής εταιρείας (ΝΕΛ) αλλά και την αδράνεια του ΥΝΑ Μ. Βαρβιτσιώτη, του Γ.Γ του ΥΝΑ Θ. Μπούσιου και των εμπλεκομένων υπηρεσιών του ΥΝΑ, οι οποίοι χθες με την απάντησή τους μας επιβεβαίωσαν πλήρως σε αυτό που πιστεύαμε, ότι δηλαδή θα αναλωθούν σε έγγραφες παραινέσεις προς την ναυτιλιακή εταιρεία, οι οποίες όλες αυτές οι κινήσεις έχουν αποδειχθεί πλήρως αναποτελεσματικές και αδιέξοδες.
Το φαινόμενο της εγκατάλειψης των Ελλήνων Ναυτικών των δύο πλοίων στην Ισπανία και το Μαρόκο συνιστά διασυρμό για την χώρα και την Ναυτιλία και επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό μας ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΝΑ είναι ανίκανη να ανταποκριθεί και στις πιο στοιχειώδεις υποχρεώσεις απέναντι στους Έλληνες Ναυτεργάτες.
Αντίθετα είναι στην πρώτη γραμμή να προβάλει και να επιλύει τις αξιώσεις και απαιτήσεις του εφοπλιστικού κεφαλαίου. Αυτή η πολιτική αποδεικνύεται επικίνδυνη και καταστροφική για τα δικαιώματα και τα συμφέροντα του Ναυτεργατικού μας κόσμου".
1) Οι οφειλές προς το πλήρωμα και τους αξιωματικούς φθάνουν τα δύο χρόνια!!!
2) Μέλη του πληρώματος αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας και η εταιρεία δεν τους καλύπτει τις δαπάνες για την νοσοκομειακή περίθαλψη και τις ανάλογες ιατρικές εξετάσεις!!!
3) Δύο μέλη του πληρώματος έχουν ζητήσει την αντικατάστασή τους από τον Γενάρη του 2014 και η εταιρεία ακόμη δεν έχει μεριμνήσει για την εξόφληση και την αντικατάστασή τους!!!
Επαναλαμβάνουμε και καταγγέλλουμε την προκλητική στάση και αδιαφορία της ναυτιλιακής εταιρείας (ΝΕΛ) αλλά και την αδράνεια του ΥΝΑ Μ. Βαρβιτσιώτη, του Γ.Γ του ΥΝΑ Θ. Μπούσιου και των εμπλεκομένων υπηρεσιών του ΥΝΑ, οι οποίοι χθες με την απάντησή τους μας επιβεβαίωσαν πλήρως σε αυτό που πιστεύαμε, ότι δηλαδή θα αναλωθούν σε έγγραφες παραινέσεις προς την ναυτιλιακή εταιρεία, οι οποίες όλες αυτές οι κινήσεις έχουν αποδειχθεί πλήρως αναποτελεσματικές και αδιέξοδες.
Το φαινόμενο της εγκατάλειψης των Ελλήνων Ναυτικών των δύο πλοίων στην Ισπανία και το Μαρόκο συνιστά διασυρμό για την χώρα και την Ναυτιλία και επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό μας ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΝΑ είναι ανίκανη να ανταποκριθεί και στις πιο στοιχειώδεις υποχρεώσεις απέναντι στους Έλληνες Ναυτεργάτες.
Αντίθετα είναι στην πρώτη γραμμή να προβάλει και να επιλύει τις αξιώσεις και απαιτήσεις του εφοπλιστικού κεφαλαίου. Αυτή η πολιτική αποδεικνύεται επικίνδυνη και καταστροφική για τα δικαιώματα και τα συμφέροντα του Ναυτεργατικού μας κόσμου".
Νεότερες ειδήσεις:
- 21/06/2014 15:24 - Η αλήθεια για την COSCO...
- 21/06/2014 15:15 - "Ο Α. Σαμαράς τάζει ανύπαρκτες θέσεις εργασίας..."
- 20/06/2014 15:58 - Β. Κορκίδης: "Το λιμάνι του Πειραιά κόμβος της Μεσογείου"
- 20/06/2014 15:49 - Kυριαρχία των Κινέζων στο λιμάνι του Πειραιά
- 20/06/2014 15:34 - Σκανδαλώδης απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας Μ. Βαρβιτσιώτη
Πρόσφατες ειδήσεις:
- 18/06/2014 22:32 - Καθολική η αντίθεση στην πώληση του Λιμανιού
- 17/06/2014 20:29 - ΟΛΠ: Σύνοδος των PortDirectors των Ευρωπαϊκών Λιμένων
- 17/06/2014 08:52 - Μ. Βαρβιτσιώτης: 1192 σπουδαστές στις ΑΕΝ
- 16/06/2014 22:20 - To ΣτΕ για τα λιμάνια...
- 16/06/2014 09:09 - Spiegel: Οι Έλληνες εφοπλιστές δεν έχουν φορολογηθεί για 140 δισ.