Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου, 2019

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2014 00:00

Ιδού το ναυάγιο της παραχώρησης στη Cosco!

Σε 9,5 εκατομμύρια € ανέρχονταν το 9μηνο του 2013 τα κέρδη προ φόρων του ΟΛΠ ΑΕ, σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού ενώ τα έσοδα ανήλθαν σε 81,8 εκατομμύρια €.

Από τα αναλυτικά στοιχεία του Οργανισμού φαίνεται ότι η δραστηριότητα της διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων, που κάποτε ήταν το οικονομικό «φιλέτο» του Πειραιά έχει καταστεί ζημιογόνα (!) ενώ και τα έσοδα από την παραχώρηση της προβλήτας ΙΙ και ΙΙΙ είναι τελικά μόλις 25,2 εκατομμύρια € (τα κέρδη προ φόρων είναι 17,1 εκατομμύρια €).

Να σημειωθεί ότι το 2007 ο ΟΛΠ μόνο από την προβλήτα ΙΙ, που βρισκόταν, τότε, εν λειτουργία είχε ετήσια έσοδα 110 εκατομ. €.

Οι αριθμοί είναι αποκαλυπτικοί για την παραχώρηση- μοντέλο της προβλήτας ΙΙ και ΙΙΙ στη ΣΕΠ ΑΕ. (Cosco), την οποία διαφημίζει συνεχώς η κυβέρνηση….

Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία:

Η διακίνηση αυτοκινήτων απέφερε έσοδα ύψους 9,7 εκατομ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,5 εκατομ. €.

Η ακτοπλοΐα παρότι σύμφωνα με στοιχεία του ΟΛΠ διακινήθηκαν, το 2013, 17 εκατομμύρια επιβάτες απέφερε έσοδα μόλις 8,3 εκατομμυρίων € ενώ τα κέρδη προ φόρων ήταν μόλις 1,6 εκατομ. €.

Επίσης, περιορισμένα ήταν τα κέρδη από την κρουαζιέρα καθώς τα έσοδα ανήλθαν σε 11,2 εκατομμύρια € και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,5 εκατομ. €.

Τέλος, η ναυπηγοεπισκευή (δεξαμενές και προσόρμηση) είχε έσοδα 5 εκατομ. € αλλά το τελικό αποτέλεσμα ήταν ζημιογόνο κατά 993.929 €.

Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να γίνει στην προβλήτα Ι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, που κατέγραψε έσοδα 19,1 εκατομμυρίων € και το τελικό αποτέλεσμα ήταν ζημιογόνο κατά 13,2 εκατομμύρια €!...

Ο Οργανισμός είχε ακόμα έσοδα άνω των 8 εκατομμ. € από διάφορες άλλες δραστηριότητες ώστε το συνολικό ποσό ανέρχεται σε 81, 5 εκατομμύρια €.

Πηγή: pireas2day.gr

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

Η απάντηση της Ν. Κασιμάτη
στην Ένωση Αστυνομικών 
 
Ο Γιάννης Πλακιωτάκης στο
21ο Capital Link Forum 

«Ικανοποίηση αλλά και
κίνδυνος υπέρμετρης
δόμησης»

Επιστολή Γ. Λαγουδάκη για
την επέκταση του ΜΕΤΡΟ
στο Πέραμα
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

Χρυσό Βραβείο για την
ΕΥΔΑΠ από το EBEN GR 

Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα
Ράλι (ERC)

podosfairiki_synerg.logo1
 «Άλμα»: Το μυθιστόρημα
του Χρήστου Χρυσόπουλου
από τις Εκδόσεις ΝΕΦΕΛΗ

Η Blue Circle Engineering
Ltd στην οικογένεια του
Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

14 Δεκεμβρίου 2019, 19.11
«Η κυβέρνηση επιδοτεί το Μακελειό…»
Δήλωση Λευτέρη Κρέτσου, πρώην...
13 Δεκεμβρίου 2019, 21.44
Διαμαρτυρία των σπουδαστών της ΑΕΝ Ύδρας
Στο πλαίσιο του...
13 Δεκεμβρίου 2019, 00.00
Παρέμβαση των ευρωβουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ  για την επιβολή δικαστικού ενσήμου
Oι Eυρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με κοινή...

Ναυτιλία

13 Δεκεμβρίου 2019, 21.51
Οι νέοι ακτοπλοϊκοί προορισμοί
Δέκα οκτώ νέους απομακρυσμένους...
12 Δεκεμβρίου 2019, 11.00
Ο Γιάννης Πλακιωτάκης στο 21ο Capital Link Forum
Στις βασικές προτεραιότητες της...
11 Δεκεμβρίου 2019, 20.22
 Μεσόγειος και ατμοσφαιρική ρύπανση
Στην 21η διάσκεψη της Σύμβασης της...

Πειραιάς

14 Δεκεμβρίου 2019, 18.55
Συλλογή παιχνιδιών και βιβλίων στον Πειραιά
Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση  δημοτών και...
13 Δεκεμβρίου 2019, 21.49
Εγκαίνια στο σύλλογο εκτελωνιστών
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης...
13 Δεκεμβρίου 2019, 00.35
Χριστούγεννα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, ημέρες...