Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου, 2019

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2013 15:15

Έλληνες εφοπλιστές: Ψίχουλα σε φόρους…

logoartc_fΈσπασαν όλα τα ρεκόρ στη διάρκεια του 2013 οι Έλληνες εφοπλιστές, επενδύοντας περισσότερα από 18,1 δισ. δολ. για αγορές ή ναυπηγήσεις πλοίων έναντι μόλις 12,5 δισ. δολ. στη διάρκεια του 2012. Την ίδια στιγμή αντιδρούν στη φορολογία και αλλάζουν σημαία στα πλοία τους!

Η ελληνική πλοιοκτησία στη διάρκεια του 2013 αγόρασε, σύμφωνα με τα στοιχεία που επεξεργάστηκε ο ναυλομεσιτικός οίκος Golden Destiny, 371 πλοία second hand έναντι 216 ένα χρόνο πριν (αύξηση 71,75%), ενώ προχώρησε σε παραγγελίες 319 νεότευκτων πλοίων έναντι μόλις 114 πέρυσι (αύξηση 179,82%).

Όπως αναφέρει η «Ναυτεμπορική», τα ρεκόρ που αποδεικνύουν τον «απίστευτο δυναμισμό της ελληνόκτητης ναυτιλίας» δεν σταματούν εδώ. Στην αγορά των second hand πλοίων οι Έλληνες εφοπλιστές απέκτησαν το 24,89% των πλοίων που άλλαξαν χέρια στη διάρκεια του 2013 έναντι του 17,58% το 2012. Επίσης, όσον αφορά τα νεότευκτα, ενώ στη διάρκεια του 2012 οι ελληνικές παραγγελίες με βάση τον αριθμό των πλοίων αποτελούσαν το 7,97% του συνόλου της παγκόσμιας ναυτιλίας, στη διάρκεια του 2013 το ποσοστό αυτό ανέβηκε στο 11,31%.

Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, οι Έλληνες εφοπλιστές εξακολουθούν να παίρνουν τα πλοία τους από το ελληνικό νηολόγιο με αποτέλεσμα η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου σε πλοία των 100 κόρων και άνω να κινείται στα επίπεδα της δεκαετίας του 1990. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τον Οκτώβριο του 2013 ο αριθμός των πλοίων με ελληνική σημαία ήταν μόλις 1.907. Και όλα αυτά παρά τις δεσμεύσεις τόσο του προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών όσο και των εκάστοτε υπουργών Ναυτιλίας, ότι η επανίδρυση του υπουργείου Ναυτιλίας θα αποτελούσε έναυσμα για την επιστροφή των πλοίων των Ελλήνων εφοπλιστών στο ελληνικό νηολόγιο.

Πηγή: left.gr

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

Ο Περιφερειακός Σχεδιασμός
Διαχείρισης Απορριμμάτων
της Αττικής πρέπει
να προχωρήσει
 
Οι πρώτοι 24 υποψήφιοι με
τον Νίκο Βλαχάκο 

Για την νησιωτική Ελλάδα… 

Η χρηστική αξία των λιμενικών
έργων στις τοπικές κοινωνίες
 
 
 

Γεγονότα

Η ΕΛΠΕ Αποκλειστικός
Χορηγός του “Energy &
Mobility”

Επέκταση του δικτύου
Φυσικού Αερίου στον
Κορυδαλλό

Celestyal Cruises: βραβείο
«Καλύτερης Εξυπηρέτησης»  

podosfairiki_synerg.logo1
«Όλες οι ΑΕΚ του κόσμου»
στο Ευρωκοινοβούλιο …

Παρουσίαση του Μητρώου
online media 

cruise bunner

To view this Flash you need Javascript on your browser and updated version of flash player.

elpe

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

17 Ιανουαρίου 2019, 00.42
Εμπιστοσύνη για συνέχιση της πορείας
Με 151 «ναι» (έναντι 148 αρνητικών ψήφων, σε σύνολο...
14 Ιανουαρίου 2019, 23.21
Για την νησιωτική Ελλάδα…
Του Στέλιου Μανουσάκη   Οι...
14 Ιανουαρίου 2019, 23.13
Αποχώρησε ο Λευτέρης Παπαγιαννάκης από το ΚΙΝΑΛ
Ο αντιδήμαρχος Αθηναίων, αρμόδιος για...

Ναυτιλία

15 Ιανουαρίου 2019, 18.37
Η χρηστική αξία των λιμενικών έργων στις τοπικές κοινωνίες
Συνέντευξη στο δημοτικό ραδιοφωνικό...
14 Ιανουαρίου 2019, 23.11
Διευκρινήσεις για το master plan του ΟΛΠ από το Υπ. Ναυτιλίας
Με αφορμή δημοσιεύματα που αναφέρουν...
14 Ιανουαρίου 2019, 15.58
Συνάντηση Ν. Μπελαβίλα με Υπ. Ναυτιλίας
Συνάντηση με τον Υπουργό  Ναυτιλίας...

Πειραιάς

18 Ιανουαρίου 2019, 20.26
Εκπτώσεις μετά μουσικής …
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς στο...
17 Ιανουαρίου 2019, 15.41
Το πάρτι του «Ανοιχτού Σχολείου Μεταναστών»
Το Ανοιχτό Σχολείο Μεταναστών Πειραιά...
17 Ιανουαρίου 2019, 15.38
«Ημέρες θάλασσας 2019»
Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης...