Πέμπτη, 21 Μάρτίου, 2019

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2013 15:15

Έλληνες εφοπλιστές: Ψίχουλα σε φόρους…

logoartc_fΈσπασαν όλα τα ρεκόρ στη διάρκεια του 2013 οι Έλληνες εφοπλιστές, επενδύοντας περισσότερα από 18,1 δισ. δολ. για αγορές ή ναυπηγήσεις πλοίων έναντι μόλις 12,5 δισ. δολ. στη διάρκεια του 2012. Την ίδια στιγμή αντιδρούν στη φορολογία και αλλάζουν σημαία στα πλοία τους!

Η ελληνική πλοιοκτησία στη διάρκεια του 2013 αγόρασε, σύμφωνα με τα στοιχεία που επεξεργάστηκε ο ναυλομεσιτικός οίκος Golden Destiny, 371 πλοία second hand έναντι 216 ένα χρόνο πριν (αύξηση 71,75%), ενώ προχώρησε σε παραγγελίες 319 νεότευκτων πλοίων έναντι μόλις 114 πέρυσι (αύξηση 179,82%).

Όπως αναφέρει η «Ναυτεμπορική», τα ρεκόρ που αποδεικνύουν τον «απίστευτο δυναμισμό της ελληνόκτητης ναυτιλίας» δεν σταματούν εδώ. Στην αγορά των second hand πλοίων οι Έλληνες εφοπλιστές απέκτησαν το 24,89% των πλοίων που άλλαξαν χέρια στη διάρκεια του 2013 έναντι του 17,58% το 2012. Επίσης, όσον αφορά τα νεότευκτα, ενώ στη διάρκεια του 2012 οι ελληνικές παραγγελίες με βάση τον αριθμό των πλοίων αποτελούσαν το 7,97% του συνόλου της παγκόσμιας ναυτιλίας, στη διάρκεια του 2013 το ποσοστό αυτό ανέβηκε στο 11,31%.

Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, οι Έλληνες εφοπλιστές εξακολουθούν να παίρνουν τα πλοία τους από το ελληνικό νηολόγιο με αποτέλεσμα η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου σε πλοία των 100 κόρων και άνω να κινείται στα επίπεδα της δεκαετίας του 1990. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τον Οκτώβριο του 2013 ο αριθμός των πλοίων με ελληνική σημαία ήταν μόλις 1.907. Και όλα αυτά παρά τις δεσμεύσεις τόσο του προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών όσο και των εκάστοτε υπουργών Ναυτιλίας, ότι η επανίδρυση του υπουργείου Ναυτιλίας θα αποτελούσε έναυσμα για την επιστροφή των πλοίων των Ελλήνων εφοπλιστών στο ελληνικό νηολόγιο.

Πηγή: left.gr

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

«Τα υδατοδρόμια παράγοντας
ενίσχυσης του τουρισμού» 
 
«Προβληματικά και
επικίνδυνα λεωφορεία» 

«Ο Όσκαρ Ουάιλντ πρέπει
να συναντήσει το
Δήμο Πειραιά»

Ο Θάνος Καληώρας υποψήφιος
με τον Γ. Σγουρού
 
 

Γεγονότα

Οι ανακαλύψεις κοιτασμάτων
θωρακίζουν ενεργειακά
την Ε.Ε.

«ΌΧΙ Λιμάνι στην Πειραϊκή»

8η Ευρωπαϊκή διάσκεψη
κορυφής των δήμων και
των περιφερειών 

podosfairiki_synerg.logo1
 
Κρουαζιέρα: Η πολυτέλεια
περνά και από τη
γαστρονομία

"Zea Marina Magazine" 

cruise bunner

To view this Flash you need Javascript on your browser and updated version of flash player.

elpe

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

20 Μάρτίου 2019, 17.26
«Ουσιαστική ισότητα των γυναικών»
Ομιλία της βουλεύτριας Ελένης...
20 Μάρτίου 2019, 00.00
Νίκος Χουντής: Συναυλία προς τιμή του Μίκη Θεοδωράκη
Συναυλία προς τιμή του Μίκη...
18 Μάρτίου 2019, 22.49
  Ο Θάνος Καληώρας υποψήφιος με τον Γ. Σγουρού
Μια σημαντική υποψηφιότητα από τον χώρο...

Ναυτιλία

19 Μάρτίου 2019, 17.15
Επιθεώρηση στον υποθαλάσσιο αγωγό της ΕΥΔΑΠ
Στην Αίγινα βρέθηκε ο...
19 Μάρτίου 2019, 00.00
«Posidonia Sea Tourism Forum»
Η θέση της Ελλάδας ως κορυφαίου...
18 Μάρτίου 2019, 23.50
«Τα υδατοδρόμια παράγοντας ενίσχυσης του τουρισμού»
Στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Λουτρακίου,...

Πειραιάς

20 Μάρτίου 2019, 17.23
Συνέντευξη τύπου του Πέτρου Κόκκαλη
Tην Πέμπτη 21 Μαρτίου στις 12.00 στο...
20 Μάρτίου 2019, 17.17
 Ο Γιάννης Μώραλης στην Αρεόπολη Μάνης
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης...
19 Μάρτίου 2019, 17.24
Συνάντηση με αριστερό πρόσημο για τον Πειραιά
Μία κλειστή συνάντηση μεταξύ φίλων που...