Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου, 2019

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2013 10:24

Νόμιμο το πλαφόν στα εισιτήρια

logoartc_fΔύο ναυτιλιακές εταιρείες ζητούσαν από το ΣτΕ να ακυρωθούν ως παράνομες και αντίθετες στην ευρωπαϊκή νομοθεσία οι αποφάσεις του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, με τις οποίες καθορίστηκαν οι τιμές των ναύλων των επιβατών και οχημάτων.

Το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ)έκρινε νόμιμο και σύμφωνο, με την Ευρωπαϊκή  νομοθεσία και νομολογία, να μπορεί ο  υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας να προσδιορίζει το ανώτατο πλαφόν των εισιτηρίων των πλοίων, όπως και το ωράριο των δρομολογίων τους και απέρριψε τις προσφυγές δύο ναυτιλιακών εταιρειών.

Ειδικότερα, οι ναυτιλιακές εταιρείες ζητούσαν από το ΣτΕ να ακυρωθούν, ως παράνομες και αντίθετες στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία και τις αποφάσεις του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δύο αποφάσεις του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, με τις οποίες καθορίστηκαν οι τιμές των ναύλων των επιβατών και οχημάτων, κατά κατηγορία πλοίων, και έγιναν αλλαγές στο ωράριο των δρομολογίων ακτοπλοϊκής  γραμμής.

Οι ναυτιλιακές εταιρείες υποστήριζαν ότι ο καθορισμός των ναύλων, από τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας  παραβιάζει συνταγματικά κατοχυρωμένα  δικαιώματα, την Ευρωπαϊκή νομοθεσία και νομολογία. Το ΣτΕ επικαλούμενο το δημόσιο συμφέρον και τις συνταγματικές επιταγές, απέρριψε, ως αβάσιμους, όλους τους ισχυρισμούς των ναυτιλιακών εταιρειών. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι ο καθορισμός των ναύλων των πλοίων γίνεται με κριτήριο την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος, χωρίς να δημιουργούνται διακρίσεις μεταξύ των πλοιοκτητών, ενώ παράλληλα έκρινε ότι είναι σύμφωνη με τις συνταγματικές αρχές της  αναλογικότητας και την Ευρωπαϊκή νομοθεσία και νομολογία ο καθορισμός ανωτάτων επιτρεπομένων τιμών ναύλων για όλες τις συνδέσεις των λιμανιών.

Αναφορικά, με το ωράριο των δρομολογίων οι δικαστές απέρριψαν, επίσης ως αβάσιμους, τους ισχυρισμούς των ναυτιλιακών εταιρειών, οι οποίες ζητούσαν να ακυρωθεί η απόφαση που τροποποιεί τις ώρες   δρομολογίου πλοίου, για λόγους ασφαλείας του πλοίου και της τάξεως στα λιμάνια. Να σημειωθεί ότι της απόφασης του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας είχε προηγηθεί έγγραφο του Λιμεναρχείου για ταυτόχρονες αφιξο-αναχωρήσεις πλοίων, που εγκυμονούν κινδύνους στην ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.

Πηγή: left.gr

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

Η απάντηση της Ν. Κασιμάτη
στην Ένωση Αστυνομικών 
 
Ο Γιάννης Πλακιωτάκης στο
21ο Capital Link Forum 

«Ικανοποίηση αλλά και
κίνδυνος υπέρμετρης
δόμησης»

Επιστολή Γ. Λαγουδάκη για
την επέκταση του ΜΕΤΡΟ
στο Πέραμα
 

Γεγονότα

«Μια φορά και έναν καιρό
στον Πειραιά» 

Χρυσό Βραβείο για την
ΕΥΔΑΠ από το EBEN GR 

Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα
Ράλι (ERC)

podosfairiki_synerg.logo1
 «Άλμα»: Το μυθιστόρημα
του Χρήστου Χρυσόπουλου
από τις Εκδόσεις ΝΕΦΕΛΗ

Η Blue Circle Engineering
Ltd στην οικογένεια του
Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

15 Δεκεμβρίου 2019, 11.15
Ανοιχτή Εκδήλωση ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία στο Πέραμα
Ο ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία...
14 Δεκεμβρίου 2019, 19.11
«Η κυβέρνηση επιδοτεί το Μακελειό…»
Δήλωση Λευτέρη Κρέτσου, πρώην...
13 Δεκεμβρίου 2019, 21.44
Διαμαρτυρία των σπουδαστών της ΑΕΝ Ύδρας
Στο πλαίσιο του...

Ναυτιλία

13 Δεκεμβρίου 2019, 21.51
Οι νέοι ακτοπλοϊκοί προορισμοί
Δέκα οκτώ νέους απομακρυσμένους...
12 Δεκεμβρίου 2019, 11.00
Ο Γιάννης Πλακιωτάκης στο 21ο Capital Link Forum
Στις βασικές προτεραιότητες της...
11 Δεκεμβρίου 2019, 20.22
 Μεσόγειος και ατμοσφαιρική ρύπανση
Στην 21η διάσκεψη της Σύμβασης της...

Πειραιάς

14 Δεκεμβρίου 2019, 18.55
Συλλογή παιχνιδιών και βιβλίων στον Πειραιά
Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση  δημοτών και...
13 Δεκεμβρίου 2019, 21.49
Εγκαίνια στο σύλλογο εκτελωνιστών
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης...
13 Δεκεμβρίου 2019, 00.35
Χριστούγεννα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, ημέρες...