Τρίτη, 23 Απριλίου, 2019

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011 21:47

Β. Μιχαλολιάκος: «Κανένας εργαζόμενος σε εφεδρεία»

Mixalo3-1
Ο Δήμαρχος Πειραιά, Βασίλης Μιχαλολιάκος,  μιλώντας   στο Ραδιοφωνικό Σταθμό «REAL – 97,8 FM»,  μία ημέρα μετά τις δηλώσεις Κουκουλόπουλου για καθεστώς εφεδρείας 200 εργαζομένων στο Δήμο Πειραιά, ήταν κατηγορηματικός : Κανένας εργαζόμενος σε εφεδρεία στο Δήμο Πειραιά.
Αναλυτικά η συνέντευξη:
Δημοσιογράφος : Κύριε Δήμαρχε, είστε ενήμερος υποθέτω, για τις δηλώσεις του κ. Κουκουλόπουλου. Ο Δήμος Πειραιά είναι ένας από αυτούς στους οποίους, ο Υφυπουργός Εσωτερικών, υπαινίχθηκε ότι πρέπει να γίνουν περικοπές στο προσωπικό, επειδή είναι ζημιογόνα η διαχείριση του Δήμου. Υπάρχουν χρέη. Θέλω να μου πείτε εάν εσείς συμμερίζεστε αυτή την άποψη.
Δήμαρχος: Για να είναι η κουβέντα μας, στο επίπεδο του δικαίου, θέλω να πω ότι με τον κ. Κουκουλόπουλο, όταν είχα αυτή την πληροφορία, είχα τηλεφωνική συζήτηση. Τον πήρα τηλέφωνο, βγήκε στο τηλέφωνο και προφανώς είχε λάθος στοιχεία ή λάθος ερμηνεύτηκαν αυτά που είπε.
Δεν τίθεται θέμα. Θέλω να είμαι σαφής, θέλω να είμαι απόλυτα κατηγορηματικός, σε καμιά περίπτωση με εμένα Δήμαρχο, να υπάρχει έστω και ένας εργαζόμενος του Δήμου Πειραιά, σε καθεστώς εφεδρείας.
Τι εννοώ. Ο Δήμος Πειραιά εγκαταλείφθηκε για δεκαετίες. Δεν είμαι δικαστής του παρελθόντος. Αυτό σημαίνει ότι έχει και πολύ λιγότερους εργαζόμενους απ΄ όσους χρειάζεται. Δηλαδή, με τον παλιό Οργανισμό του Δήμου λείπουν περίπου 1500 εργαζόμενοι, με τον νέο Οργανισμό που κάναμε εμείς, με προσπάθειες να περιορίσουμε τους εργαζόμενους, μας λείπουν περίπου 1200. Και μάλιστα έχουμε και μέσον όρο ηλικίας που ξεπερνά τα 50 χρόνια.
Δημοσιογράφος: Κύριε Δήμαρχε, χθες ο κ. Κουκουλόπουλος σε δημόσια δήλωση του, αναφέρθηκε συγκεκριμένα σε δήμους που δεν έχουν ισοσκελισμένο ισολογισμό.
Ο Δήμος Πειραιά, προφανώς δεν είναι δική σας ευθύνη, γιατί εσείς τώρα αναλάβατε, έχει  εντάξει τα οικονομικά του;
Δήμαρχος:  Λέω λοιπόν, ότι ο Δήμος Πειραιά παίρνει ΚΑΠ (Κεντρικούς Αυτοτελής Πόρους), πολύ μικρότερο  ποσόν, από τις ανάγκες τις μισθολογικές για το προσωπικό του. Δεν θα υποχωρήσω.
Δημοσιογράφος: Αν δεχθείτε  πιέσεις από την κεντρική διοίκηση, από την κυβέρνηση, τι θα κάνετε;
Δήμαρχος: Τι πιέσεις; Θα πρέπει να απολογούμαι γιατί εξελέγην Δήμαρχος;
Ο Δήμος Πειραιά, από την 1η Ιανουαρίου  μέχρι σήμερα και για τα επόμενα τρία χρόνια που είναι η θητεία μου, διαχειρίζεται και το τελευταίο ευρω, με απόλυτο σεβασμό και πόνο.
Και επειδή συμβαίνει, να προέρχομαι από την κεντρική πολιτική, μπορεί να έχω καλύτερη εικόνα αν θέλετε, της δραματικότητας που έχει η οικονομική συγκυρία για τη χώρα. Γι αυτό και δεν είμαι πουθενά υπερβολικός, πουθενά παραπάνω από το απολύτως λογικό.
Δημοσιογράφος: Πολλά συμβαίνουν όμως κύριε Δήμαρχε, το βλέπεται, τα οποία έχουν ξεφύγει από τη λογική.
Δήμαρχος: Δεν τίθεται θέμα, να τεθεί ούτε ένας. Εγώ θα θέσω στη κεντρική εξουσία, την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, συμβαίνει να εκτιμώ και τον κ. Καστανίδη και τον κ. Κουκουλόπουλο, τα στοιχεία που έχουν να κάνουν με τον αριθμό των εργαζομένων.
Ανά τμήμα, ανά διεύθυνση. Στη διεύθυνση Πρασίνου και Κηποτεχνίας π.χ. έχω μόλις 30 εργάτες, για όλο τον Πειραιά, που η μέση ηλικία τους είναι άνω των 55 ετών.
Δημοσιογράφος : Έτσι όπως το περιγράφεται, εντάσσονται στην εργασιακή εφεδρεία. Αυτούς δεν θέλει να εντάξει η κυβέρνηση στην εργασιακή εφεδρεία; Αυτούς που είναι πλησίον της σύνταξης.
Δήμαρχος: Και ποιος θα κάνει την δουλειά του κηπουρού;
Δημοσιογράφος: Αυτό μάλλον τον κ. Κουκουλοπουλο,  να ρωτήσετε.
Δήμαρχος: Όχι, θα το πω στον κ. Κουκουλόπουλο.
Ο κ. Κουκουλόπουλος έχει θητεύσει επί μακρόν Δήμαρχος  και απ΄ ότι μου λένε οι φίλοι μου απ΄ την Κοζάνη,  με επιτυχία.
Δημοσιογραφος: Γι αυτό προξένησαν και εντύπωση οι χθεσινές του δηλώσεις.
Δήμαρχος:Πιστεύω ότι θα βρούμε τη λύση σε πνεύμα καλής θέλησης. Πάντως σας το λέω ευθέως, δεν μπορώ να υποχωρήσω ούτε σε  έναν εργαζόμενο. Πέραν του ότι εγώ μπορεί να διαφωνώ πολιτικά, με την έννοια της εφεδρείας. Εργαζόμενος να απολύεται. Ξέρετε με ενοχλεί πολύ, η ωραιοποίηση των όρων. Δεν λέμε καταργήσεις σχολείων, λέμε συνενώσεις.
Δημοσιογράφος: Πάντως τον όρο «εφεδρεία» τον  εισήγαγε στον πολιτικό διάλογο, το κόμμα απ΄ το οποίο  προέρχεστε, η Νέα Δημοκρατία.
Δήμαρχος:Δεν ανήκω σε κανένα αγκυλωτικό κόμμα που μου απαγορεύει να έχω την άποψη μου. Εγώ είχα πάντοτε απόψεις δικές μου, οι οποίες κάποτε μου κόστισαν και τη διαγραφή.
Δημοσιογράφος: Ήταν πολιτικό λάθος, λοιπόν,  της Νέας Δημοκρατίας, που έσπευσε να ρίξει αυτόν τον όρο, που εκμεταλλεύτηκε στην συνέχεια η κυβέρνηση;
Δήμαρχος: Τι θα πει εκμεταλλεύτηκε; Θέλω να σας πω το εξής. Δεν συμφωνώ με αυτόν τον όρο. Αν θέλετε να το ερμηνεύσετε ότι αυτό είναι λάθος, ερμηνεύστε το. Δεν συμφωνώ με αυτόν τον όρο και βεβαίως δεν ευθύνεται τόσο εκείνος που τον προτείνει όσο εκείνος που τον υιοθετεί.
Δημοσιογράφος :Κύριε Δήμαρχε, σας ευχαριστώ,  συγκρατώ το τελευταίο που είπατε, αλλά συγκρατώ και το άλλο που ακούσαμε από τα χείλη σας,  ότι δεν θα υποχωρήσετε ούτε για μία απόλυση στο Δήμο σας.
Δήμαρχος: Όχι, σας δίνω το λόγο της τιμής μου.
Ακούστε με, εμείς  εδώ στον Πειραιά, έχουμε κάνει μια πρωτόγνωρη συμμαχία: Δημοτικής Αρχής, Εργαζομένων και Δημοτών.
Και έχουμε θέσει τον Πειραιά σε καθεστώς αναγεννητικής πορείας. Είναι ο καθαρότερος Πειραιάς όλων των εποχών. Αυτό δεν έγινε από θαύμα. Έγινε με τις φιλότιμες προσπάθειες των εργαζομένων που είναι λιγότεροι απ΄ όσους χρειαζόμαστε.
Ο Δήμαρχος Πειραιά, Βασίλης Μιχαλολιάκος,  μιλώντας   στο Ραδιοφωνικό Σταθμό «REAL – 97,8 FM»,  μία ημέρα μετά τις δηλώσεις Κουκουλόπουλου για καθεστώς εφεδρείας 200 εργαζομένων στο Δήμο Πειραιά, ήταν κατηγορηματικός : Κανένας εργαζόμενος σε εφεδρεία στο Δήμο Πειραιά.

Αναλυτικά η συνέντευξη: 

Δημοσιογράφος : Κύριε Δήμαρχε, είστε ενήμερος υποθέτω, για τις δηλώσεις του κ. Κουκουλόπουλου. Ο Δήμος Πειραιά είναι ένας από αυτούς στους οποίους, ο Υφυπουργός Εσωτερικών, υπαινίχθηκε ότι πρέπει να γίνουν περικοπές στο προσωπικό, επειδή είναι ζημιογόνα η διαχείριση του Δήμου. Υπάρχουν χρέη. Θέλω να μου πείτε εάν εσείς συμμερίζεστε αυτή την άποψη.
 

Δήμαρχος: Για να είναι η κουβέντα μας, στο επίπεδο του δικαίου, θέλω να πω ότι με τον κ. Κουκουλόπουλο, όταν είχα αυτή την πληροφορία, είχα τηλεφωνική συζήτηση. Τον πήρα τηλέφωνο, βγήκε στο τηλέφωνο και προφανώς είχε λάθος στοιχεία ή λάθος ερμηνεύτηκαν αυτά που είπε. Δεν τίθεται θέμα. Θέλω να είμαι σαφής, θέλω να είμαι απόλυτα κατηγορηματικός, σε καμιά περίπτωση με εμένα Δήμαρχο, να υπάρχει έστω και ένας εργαζόμενος του Δήμου Πειραιά, σε καθεστώς εφεδρείας. Τι εννοώ. Ο Δήμος Πειραιά εγκαταλείφθηκε για δεκαετίες. Δεν είμαι δικαστής του παρελθόντος. Αυτό σημαίνει ότι έχει και πολύ λιγότερους εργαζόμενους απ΄ όσους χρειάζεται. Δηλαδή, με τον παλιό Οργανισμό του Δήμου λείπουν περίπου 1500 εργαζόμενοι, με τον νέο Οργανισμό που κάναμε εμείς, με προσπάθειες να περιορίσουμε τους εργαζόμενους, μας λείπουν περίπου 1200. Και μάλιστα έχουμε και μέσον όρο ηλικίας που ξεπερνά τα 50 χρόνια.
 

Δημοσιογράφος: Κύριε Δήμαρχε, χθες ο κ. Κουκουλόπουλος σε δημόσια δήλωση του, αναφέρθηκε συγκεκριμένα σε δήμους που δεν έχουν ισοσκελισμένο ισολογισμό.Ο Δήμος Πειραιά, προφανώς δεν είναι δική σας ευθύνη, γιατί εσείς τώρα αναλάβατε, έχει  εντάξει τα οικονομικά του;
 

Δήμαρχος:  Λέω λοιπόν, ότι ο Δήμος Πειραιά παίρνει ΚΑΠ (Κεντρικούς Αυτοτελής Πόρους), πολύ μικρότερο  ποσόν, από τις ανάγκες τις μισθολογικές για το προσωπικό του. Δεν θα υποχωρήσω. 
 

Δημοσιογράφος: Αν δεχθείτε  πιέσεις από την κεντρική διοίκηση, από την κυβέρνηση, τι θα κάνετε;
 

Δήμαρχος: Τι πιέσεις; Θα πρέπει να απολογούμαι γιατί εξελέγην.
Ο Δήμος Πειραιά, από την 1η Ιανουαρίου  μέχρι σήμερα και για τα επόμενα τρία χρόνια που είναι η θητεία μου, διαχειρίζεται και το τελευταίο ευρω, με απόλυτο σεβασμό και πόνο.Και επειδή συμβαίνει, να προέρχομαι από την κεντρική πολιτική, μπορεί να έχω καλύτερη εικόνα αν θέλετε, της δραματικότητας που έχει η οικονομική συγκυρία για τη χώρα. Γι αυτό και δεν είμαι πουθενά υπερβολικός, πουθενά παραπάνω από το απολύτως λογικό.

Δημοσιογράφος: Πολλά συμβαίνουν όμως κύριε Δήμαρχε, το βλέπεται, τα οποία έχουν ξεφύγει από τη λογική.
 

Δήμαρχος: Δεν τίθεται θέμα, να τεθεί ούτε ένας. Εγώ θα θέσω στη κεντρική εξουσία, την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, συμβαίνει να εκτιμώ και τον κ. Καστανίδη και τον κ. Κουκουλόπουλο, τα στοιχεία που έχουν να κάνουν με τον αριθμό των εργαζομένων.Ανά τμήμα, ανά διεύθυνση. Στη διεύθυνση Πρασίνου και Κηποτεχνίας π.χ. έχω μόλις 30 εργάτες, για όλο τον Πειραιά, που η μέση ηλικία τους είναι άνω των 55 ετών.  
 

Δημοσιογράφος : Έτσι όπως το περιγράφεται, εντάσσονται στην εργασιακή εφεδρεία. Αυτούς δεν θέλει να εντάξει η κυβέρνηση στην εργασιακή εφεδρεία; Αυτούς που είναι πλησίον της σύνταξης.
 

Δήμαρχος: Και ποιος θα κάνει την δουλειά του κηπουρού;
 

Δημοσιογράφος: Αυτό μάλλον τον κ. Κουκουλοπουλο,  να ρωτήσετε.
 

Δήμαρχος: Όχι, θα το πω στον κ. Κουκουλόπουλο. Ο κ. Κουκουλόπουλος έχει θητεύσει επί μακρόν Δήμαρχος  και απ΄ ότι μου λένε οι φίλοι μου απ΄ την Κοζάνη,  με επιτυχία.
 

Δημοσιογραφος: Γι αυτό προξένησαν και εντύπωση οι χθεσινές του δηλώσεις.
 

Δήμαρχος:Πιστεύω ότι θα βρούμε τη λύση σε πνεύμα καλής θέλησης. Πάντως σας το λέω ευθέως, δεν μπορώ να υποχωρήσω ούτε σε  έναν εργαζόμενο. Πέραν του ότι εγώ μπορεί να διαφωνώ πολιτικά, με την έννοια της εφεδρείας. Εργαζόμενος να απολύεται. Ξέρετε με ενοχλεί πολύ, η ωραιοποίηση των όρων. Δεν λέμε καταργήσεις σχολείων, λέμε συνενώσεις.
 

Δημοσιογράφος: Πάντως τον όρο «εφεδρεία» τον  εισήγαγε στον πολιτικό διάλογο, το κόμμα απ΄ το οποίο  προέρχεστε, η Νέα Δημοκρατία.
 

Δήμαρχος:Δεν ανήκω σε κανένα αγκυλωτικό κόμμα που μου απαγορεύει να έχω την άποψη μου. Εγώ είχα πάντοτε απόψεις δικές μου, οι οποίες κάποτε μου κόστισαν και τη διαγραφή.
 

Δημοσιογράφος: Ήταν πολιτικό λάθος, λοιπόν,  της Νέας Δημοκρατίας, που έσπευσε να ρίξει αυτόν τον όρο, που εκμεταλλεύτηκε στην συνέχεια η κυβέρνηση;
 

Δήμαρχος: Τι θα πει εκμεταλλεύτηκε; Θέλω να σας πω το εξής. Δεν συμφωνώ με αυτόν τον όρο. Αν θέλετε να το ερμηνεύσετε ότι αυτό είναι λάθος, ερμηνεύστε το. Δεν συμφωνώ με αυτόν τον όρο και βεβαίως δεν ευθύνεται τόσο εκείνος που τον προτείνει όσο εκείνος που τον υιοθετεί.
 

Δημοσιογράφος :Κύριε Δήμαρχε, σας ευχαριστώ,  συγκρατώ το τελευταίο που είπατε, αλλά συγκρατώ και το άλλο που ακούσαμε από τα χείλη σας,  ότι δεν θα υποχωρήσετε ούτε για μία απόλυση στο Δήμο σας.
 

Δήμαρχος: Όχι, σας δίνω το λόγο της τιμής μου.Ακούστε με, εμείς  εδώ στον Πειραιά, έχουμε κάνει μια πρωτόγνωρη συμμαχία: Δημοτικής Αρχής, Εργαζομένων και Δημοτών. Και έχουμε θέσει τον Πειραιά σε καθεστώς αναγεννητικής πορείας. Είναι ο καθαρότερος Πειραιάς όλων των εποχών. Αυτό δεν έγινε από θαύμα. Έγινε με τις φιλότιμες προσπάθειες των εργαζομένων που είναι λιγότεροι απ΄ όσους χρειαζόμαστε.

 



Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

«Ασπίδα προστασίας
της Αττικής…»
 
«Να οικοδομήσουμε έναν
κόσμο που μας χωράει όλους»

Άδειασμα Μητσοτάκη σε Πατούλη…

«Ακροδεξιά και συνυπεύθυνο
πολιτικό σύστημα»
 
 
 

Γεγονότα

Σημαντική διάκριση του σήματος
Bike Friendly Hotels 

18η ΕΚΘΕΣΗΣ EAST MED
YACHT SHOW 2019

Ο «Εθνικός Αστέρας»
έγραψε ιστορία…

podosfairiki_synerg.logo1
Βράβευση της Cruiseway για
τη διαδικτυακή της
πλατφόρμα κρατήσεων

«Κόμμα αλλάζουμε, ομάδα ποτέ»

cruise bunner

To view this Flash you need Javascript on your browser and updated version of flash player.

elpe

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

22 Απριλίου 2019, 00.33
Η παρουσίαση του ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ στο ΣΕΦ
Σήμερα Δευτέρα ώρα 7:00 μ.μ. θα γίνει η...
21 Απριλίου 2019, 22.00
«Να οικοδομήσουμε έναν κόσμο που μας χωράει όλους»
Συνέντευξη στην εφημερίδα Αυγή και...
20 Απριλίου 2019, 09.54
Οι υποψήφιοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» στον Πειραιά
Το ΚΚΕ έδωσε στη δημοσιότητα το...

Ναυτιλία

20 Απριλίου 2019, 18.34
 18η ΕΚΘΕΣΗΣ EAST MED YACHT SHOW 2019
Στο Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος...
18 Απριλίου 2019, 22.47
Έκπτωση στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τους εκπαιδευτικούς
Το Υπουργείο Ναυτιλίας και...

Πειραιάς

22 Απριλίου 2019, 22.34
Σχόλιο για τη συνέντευξη του Γιάννη Μώραλη
Σχόλιο του Γραφείου Τύπου του...
22 Απριλίου 2019, 21.52
Όχι στην επέκταση του Λιμανιού
Ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ:   Με μία δυναμική...
22 Απριλίου 2019, 21.44
Παραλαβή Διατακτικής τροφίμων για το Πάσχα
Η παραλαβή  διατακτικής τροφίμων για το...